Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij een keer op radio/tv geweest?

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Dec 2014 16:58

Re: Ben jij een keer op radio/tv geweest?

oh ik vergeet helemaal dat ik als figurant in meerdere series en films heb gespeeld. Bij 2 serie's duidelijk in beeld
Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 05 Dec 2014 17:01

Re: Ben jij een keer op radio/tv geweest?

Ja vroeger kwamen zo van de Teleac (dacht dat het zo heette?) bij ons filmen op de basisschool, had te maken met computers en een aantal jaar daarna ook nog op de basisschool kwamen we met de kerstviering op tv bij 'Alles Kits!'

Heb ook een keer een plaat aangervaagd bij de lokale omroep en toen werd mijn naam genoemd en ook heel vroeger kon je felicitaties insturen voor iemand die jarig was en mijn oudste broer had dat gedaan voor mijn moeder en toen werden onze namen van ons gezin ook genoemd.
<<

Zeester

Bericht 05 Dec 2014 18:40

Re: Ben jij een keer op radio/tv geweest?

Een paar keer op RTL 5 waarin ze mensen op de markt aanspraken wat iets betekende. Ik weet nog dat ze vroegen wat GSM en SMS betekende.
Bij de miniplaybackshow
En een paar keer op de regionale TV.
<<

Anoniem216

Bericht 05 Dec 2014 21:26

Re: Ben jij een keer op radio/tv geweest?

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 16 Okt 2017 06:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem273

Bericht 05 Dec 2014 23:06

Re: Ben jij een keer op radio/tv geweest?

Ik ben twee keer op Kink Fm geweest (radiozender maar bestaat helaas niet meer). Één keer had ik een prijsvraag goed geraden en won ik de dvd van Inglorious Bastards en de tweede keer met mijn top 3. Ik had toen o.a. liedjes aangevraagd van the Cure en the Smashing Pumpkins.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 06 Dec 2014 13:39

Re: Ben jij een keer op radio/tv geweest?

Jorja schreef:Wanneer worden die tweets voorgelezen dan? Zie het iemand anders ook al schrijven namelijk.
Ik hoor altijd alleen maar de tweet update, maar dat zijn alleen tweets van bekende mensen.


Bij mij was dat toen op zaterdag geloof ik, dat Joey van der Velden er zat...
En er was op dat moment blijkbaar niet veel te doen, dus toen had hij mijn tweet voorgelezen...
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Dec 2014 14:05

Re: Ben jij een keer op radio/tv geweest?

Af en toe bij studiosport als ik naar een Davis CUp wedstrijd ging. Dan zat ik gaar en brank op de tribune en kreeg ik smsjes van mijn moeder of het laat was geworden haha. En dat ik weer wel de juiste plek had gekozen. Lekker dicht op de baan.
Vorig jaar zo ook nog in beeld geweest tijdens de Fed Cup wedstrijd, toen zaten we ook vooraan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem185

Bericht 06 Dec 2014 15:04

Re: Ben jij een keer op radio/tv geweest?

Nee, maar ik ben geregeld op de plaatselijke tv-zender te vinden. Vaak voor mijn vrijwilligerswerk, maar ook wel eens voor mijn gewone werk.
<<

Anoniem273

Bericht 06 Dec 2014 15:41

Re: Ben jij een keer op radio/tv geweest?

Oh ik ben wel eens op de regionale televisiezender geweest. Ik was toen met m'n groep 3 bij de opening van de brilberen in de dierentuin en ik werd geïnterviewd. Echt heel grappig want ik had prima door dat het om m'n bril te doen was, ze zoomden zo in. Uiteindelijk werd er een compilatie gemaakt van allerlei brildragende mensen die zogenaamd hun mening over de brilbeer moesten geven met zo'n suf liedje eronder van de Berenpicknick en iedereen heel serieus antwoorden, mijn stukje met bijdehante opmerking kwam als laatste :) Kreeg toen heel veel berichten van mensen dat ze me op tv hadden gezien.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 06 Dec 2014 16:14

Re: Ben jij een keer op radio/tv geweest?

Op tv niet geloof ik, wel een keer op de radio. Is uhm 3 jaar geleden, op slam fm. Heb vrij weinig met die zender, maar die kon ik toen goed ontvangen in de auto. Toen vroegen ze naar seks-muziek oid, ze noemden het anders maar dat weet ik niet meer. Dus toen had ik een berichtje gestuurd met Insatiable van Darren Hayes. Even later belden ze en was ik dus op de radio, daarna draaiden ze het nummer ook. Kreeg ik een berichtje van een toenmalige collega, of ik net op de radio was? Haha, ja dus.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 06 Dec 2014 19:01

Re: Ben jij een keer op radio/tv geweest?

Ja, bij "op de valreep" in real life wilde de kneus wel uit, toen ik (door een actie van vriendinnen) hem op de radio mee uit vroeg, weigerde hij echter. Gut, wat ben ik daarmee gepest! Ik was al zo populair...
2010 & 2012

Afbeelding
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers