Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Recensierubriek #1 - Kersthangers van Yoursurprise.com

<<

Burgemeester Saar

Bericht 04 Dec 2014 13:18

Recensierubriek #1 - Kersthangers van Yoursurprise.com

Afbeelding

Een paar dagen geleden werden wij benaderd door Yoursurprise.com met de vraag of wij het, vanwege onze nieuwe recensierubriek, leuk vonden om een van hun producten te recenseren. Hier hoefden wij natuurlijk niet lang over na te denken, hartstikke leuk om zoiets te doen!

Ik was de gelukkige om een product te bestellen en heb gekozen voor het product: twee aluminium kersthangers.
Ik heb deze producten afgelopen maandag besteld. Het bestellen ging heel makkelijk. Je kiest een vorm, waarbij je keuze hebt uit:
- ovaal
- sneeuwvlok
- ster
- kerstbal
- kerstbel
- vierkant
- rechthoek
- kerstboom
- hart
Hieronder zie je een aantal voorbeelden van de verschillende vormen:
Afbeelding
Veel keuze dus! Ik koos voor hartvormige kersthangers. Nadat ik deze keuze had gemaakt mocht ik een patroon kiezen. Wederom veel (leuke!) mogelijkheden. Hieronder zie je een greep uit de verschillende opties:
Afbeelding
Ook bestaat er een optie om alleen een foto of alleen een tekst op de kersthanger te laten drukken.
Keuze genoeg, toch?

Ik had zelf eerst de optie met het rendier aangeklikt omdat ik die echt ontzettend leuk vond, maar zo zonder gezicht vond ik hem toch wat minder. Ook een foto van mijn eigen gezicht vond ik niet leuk staan, dus uiteindelijk heb ik een andere keuze gemaakt.

Bij de volgende stap kun je de kersthanger echt personaliseren door je eigen tekst of foto in te voegen. Je kunt hiermee heel makkelijk tekst toevoegen, vergroten, een kleur kiezen etc. (Bijna) alles is mogelijk! Ik vond het zelf ook heel fijn dat de site erg gebruiksvriendelijk is, ik hoefde niet lang te zoeken naar hoe het werkte.

Als je alle keuzes hebt gemaakt kun je de bestelling plaatsen. De hangers kosten € 12,95 per twee, de verzendkosten zijn € 1,95. in totaal komt de bestelling dus uit op € 14,90.
Je kunt op verschillende manieren betalen:
Afbeelding

Toen ik de volgende dag, dinsdag, uit mijn werk kwam lag er een pakketje van Yoursurprise.com in de brievenbus! Hele fijne snelle levering dus. Ik heb het pakketje snel uitgepakt, maar vond de verpakking al zo leuk dat ik daar toch maar even een foto van heb gemaakt:
Afbeelding
In het pakketje vond ik naast de kersthangers nog twee cadeaubonnen van elk € 2,50. Leuk voor een volgende bestelling!

De kersthangers zelf vond ik heel mooi, ze waren alleen iets kleiner dan ik had verwacht. Maar dit is meer mijn eigen fout, ik had niet goed op de site gelezen hoe groot ze zijn dus ik had mijn verwachting nergens op gebaseerd. Dit zijn ze geworden:
Afbeelding
Afbeelding
De afbeelding is mooi op de hangers gedrukt, al moet ik zeggen dat de voorkant iets scherper is dan de achterkant. Ze zijn van stevig aluminium en zijn niet makkelijk te buigen. Je hoeft dus niet bang te zijn dat de ombuigen als je ze opbergt.

Op één van de hangers zit helaas een kleine beschadiging:
Afbeelding
In het rode cirkeltje zie je dat er een klein stukje van de bedrukking af is. Ik kreeg de foto helaas niet scherper. Zoals je ziet is het echt maar een heel kleine beschadiging. Ik heb hierover contact opgenomen met Yoursurprise en kreeg het volgende als antwoord:
In het geval dat een klant iets heeft besteld wat beschadigd is bieden wij de klant aan om het cadeau kosteloos opnieuw te produceren en toe te sturen.
Wat mij betreft wordt er dus een prima oplossing geboden. Goede service!

Al met al ben ik erg tevreden over mijn bestelling bij Yoursurprise. Het bestelproces is makkelijk, de betaalwijzen zijn veilig en de levering is erg snel. De kwaliteit van de hangers vind ik ook goed, met als kanttekening dus dat er op één van de twee hangers een beschadiging zit. Yoursurprise levert gelukkig wel goede service en zal het product kosteloos opnieuw toesturen als de klant dat wenst. Naar verhouding vind ik de hangers wel aan de dure kant. Maar, hoe meer je er bestelt, hoe goedkoper het wordt. Per twee kosten ze € 12,95, per vier € 19,95 en per acht € 34,95.

Overigens vind ik het wel jammer dat je automatisch twee (of vier, of acht) dezelfde hangers krijgt. Ik kan me goed voorstellen dat je bijvoorbeeld voor twee kinderen een hanger zou willen maken met hun eigen naam erop. Daarvoor zou je dus twee verschillende bestellingen moeten doen. Als ik één tip aan Yoursurprise zou mogen geven is het dus, dat ik ze zou adviseren om de mogelijkheid te bieden om de hangers per stuk aan te bieden zodat je twee verschillende hangers kunt bestellen in plaats van altijd twee dezelfde. Die optie heb ik vooralsnog niet kunnen vinden.

Ik ben erg blij met de kersthangers en zou, als ik een origineel cadeautje zoek voor iemand, zeker nog eens bestellen bij Yoursurprise.com!
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Dec 2014 13:21

Re: Recensierubriek #1 - Kersthangers van Yoursurprise.com

Wat grappig zeg!!! Verder ben ik het wel eens met de tips die je inderdaad hebt, dat zou ik ook fijner vinden!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 04 Dec 2014 13:24

Re: Recensierubriek #1 - Kersthangers van Yoursurprise.com

Bedankt Yoursurprise.com! We vonden het erg leuk om van jullie een mailtje te krijgen om de mogelijkheid te krijgen om te testen.
Hopelijk kunnen we jullie middels dit artikel weer helpen aan nieuwe klanten :)
<<

Burgemeester Saar

Bericht 04 Dec 2014 13:51

Re: Recensierubriek #1 - Kersthangers van Yoursurprise.com

Ik vergeet helemaal te vertellen dat ik bij mijn bestelling nog twee cadeaubonnen van € 2,50 per stuk kreeg. Zo leuk vond ik dat, je krijgt dus automatisch korting op een volgende bestelling. Ik zal het nog even in de OP zetten :)
<<

Anoniem173

Bericht 04 Dec 2014 15:30

Re: Recensierubriek #1 - Kersthangers van Yoursurprise.com

Leuk zeg! Jammer dat het nu pas online komt had leuk gewest als sinterklaas cadeautje.
<<

Burgemeester Saar

Bericht 04 Dec 2014 16:47

Re: Recensierubriek #1 - Kersthangers van Yoursurprise.com

Het kan nog hoor AM, de levering is hartstikke snel! :)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Dec 2014 11:47

Re: Recensierubriek #1 - Kersthangers van Yoursurprise.com

Leuk hoor! Ik heb ook wel eens iets bij Yoursurprise besteld, ging toen ook heel snel. Fijne site!

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 05 Dec 2014 11:49

Re: Recensierubriek #1 - Kersthangers van Yoursurprise.com

Grappig. Kende de site niet, binnenkort eens even op kijken!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 05 Dec 2014 22:59

Re: Recensierubriek #1 - Kersthangers van Yoursurprise.com

Leuke hangers! En mooi geschreven recensie! :)

Ik kende de site ook niet maar het klinkt goed! Ga er binnenkort eens rondkijken!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem216

Bericht 06 Dec 2014 11:39

Re: Recensierubriek #1 - Kersthangers van Yoursurprise.com

...

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron