Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind jij...

<<

Anoniem44

Bericht 24 Sep 2013 13:04

Re: Vind jij...

Ik merk eigenlijk weinig van enig verval of verandering aan mijn lichaam, heb zelfs nog een paar broeken die ik al 10 jaar heb en nog steeds pas, dus wat dat betreft is het hetzelfde gebleven. Ik vind mezelf wel mooier geworden, maar dat komt zekerder over mezelf ben geworden en dit ook uitstraal.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 24 Sep 2013 13:35

Re: Vind jij...

Ik vind mezelf nu wel mooier ja. Al scheelt het ook dat ik mezelf nu sowieso meer waardeer dan zo'n 10 jaar geleden.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 24 Sep 2013 14:00

Re: Vind jij...

Ja, absoluut, ook al ben ik 10 kilo zwaarder dan toen. Als ik foto's van mezelf terug zie was ik echt nog een meisje, heel iel, nu zie ik er veel volwassener uit vind ik. En dat bevalt me wel.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 24 Sep 2013 22:16

Re: Vind jij...

Ja en toch ook weer nee.

10 jaar geleden was ik superslank, maar had verder ook weinig vrouwelijke vormen. Ik zat onder de pukkels maar had verder wel een gaaf gezicht; nu begin ik echt al lijntjes om m'n ogen te krijgen en hoewel ik dat er wel volwassen en wijs uit vind zien, stoort het me stiekem toch ook wel.

Het slanke lichaam zou ik wel terugwillen, maar de AA-cup absoluut weer niet! Wat dat betreft ben ik blij dat ik er nu een stuk volwassener en vrouwelijker uitzie dan toen.
2014 2016 2019
<<

Anoniem 63

Bericht 24 Sep 2013 22:24

Re: Vind jij...

Ja, absoluut, zowel qua lichaam als gezicht als alles eigenlijk. Tien jaar geleden was ik een lat met een beugel, bril, slechte huid en nog veel meer ergernissen. Ik vind mezelf nu 10 keer mooier (al zal ik nooit model worden) en zit ook veel beter in m'n vel.
<<

Zero

Bericht 25 Sep 2013 00:36

Re: Vind jij...

Ja en nee.

Ik hou meer van mezelf dan dat ik 10 jaar geleden deed, absoluut. Maar ik zag er 10 jaar geleden echt wel beter uit.
Ik ben hard aan mezelf aan het werken op dit moment omdat ik weer even de weg kwijt ben, 10 jaar geleden had ik hem gewoon helemaal nog niet gevonden.

Sowieso zijn de meeste 16-jarige onzeker en ondanks dat ik eigenlijk een prima maatje had, vond ik mezelf toen al wat te dik en niet mooi in vergelijking met vriendinnen. Ik ben nu dan nog wel te dik, maar ik smack die bitches zo uit de competitie met mijn fabulousness *divasnap*
<<

Anoniem44

Bericht 25 Sep 2013 00:57

Re: Vind jij...

Mikado schreef:
Het slanke lichaam zou ik wel terugwillen, maar de AA-cup absoluut weer niet! Wat dat betreft ben ik blij dat ik er nu een stuk volwassener en vrouwelijker uitzie dan toen.

Want? Een AA-cup is per definitie niet vrouwelijk of volwassen? Wat een onzin!
<<

Anoniem7

Bericht 25 Sep 2013 06:51

Re: Vind jij...

Ja, hoewel ik mezelf drie jaar terug op m'n mooist vond. Maar vergeleken met m'n 17e...
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 25 Sep 2013 07:41

Re: Vind jij...

-ED- schreef:
Mikado schreef:
Het slanke lichaam zou ik wel terugwillen, maar de AA-cup absoluut weer niet! Wat dat betreft ben ik blij dat ik er nu een stuk volwassener en vrouwelijker uitzie dan toen.

Want? Een AA-cup is per definitie niet vrouwelijk of volwassen? Wat een onzin!


Nee, de twee vooruitstekende tepels die ik toen had zou ik niet terugwillen. Ik vind mijn lichaam nu een stuk vrouwelijker en volwassener, dat zegt niets over andermans bouw en cup die daar misschien weer mooi bij past.
2014 2016 2019
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 25 Sep 2013 09:56

Re: Vind jij...

ED, stop it. Ik voel weer zo'n toontje aankomen. Jij bent al 10 jaar perfect, past nog steeds in al je broeken en je hebt vast een perfecte vrouwelijek AA cup. We hoeven hier toch geen discussie te voeren over 'de waarheid?'.

Ik vind mezelf mooier omdat ik letterlijk getekend ben door het leven wat ik gehad heb. Een tijgerprintje van de kids (die ik an sich niet mooi vindt natuurlijk), rimpels van het ouder worden en zorgen, barsten en littekens van gebeurtenissen etc. Maar ik zou wel echt iets slanker willen zijn, en dat lukt niet en daar baal ik van.
Dus als ik dat voor elkaar krijg zal ik weer lekkerder in mijn vel zitten en dan ben ik heel happy met mijzelf!
<<

*Lieke*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:34

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 25 Sep 2013 09:59

Re: Vind jij...

Ragazza schreef:Ja, ik geloof wel dat ik mezelf nu mooier vind. Of beter gezegd: ik weet mezelf nu te waarderen terwijl ik dat 10 jaar geleden niet deed.


Ik vind dit wel een hele mooie omschrijving! Ik heb nog steeds een te grote neus en teveel sproetjes, maar ik zit veel lekkerder in mijn vel waardoor ik mezelf ook mooier vind.
Grote kanjer 3-6-9
Kleine kanjer 17-12-12
<<

Anoniem44

Bericht 25 Sep 2013 10:22

Re: Vind jij...

Ik vind het gewoon altijd erg jammer wanneer vrouwen (en mannen en de media) pretenderen dat je er pas vrouwelijk uitziet wanneer je grote borsten hebt.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 25 Sep 2013 10:28

Re: Vind jij...

Maar kijk, dát ben ik wel met je eens maar de toon is gelijk heel anders.
Fijn dat je het nuanceert, Ed! Tnx.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 25 Sep 2013 10:35

Re: Vind jij...

-ED- schreef:Ik vind het gewoon altijd erg jammer wanneer vrouwen (en mannen en de media) pretenderen dat je er pas vrouwelijk uitziet wanneer je grote borsten hebt.


Ik pretendeer helemaal niets. Er wordt gevraagd wat ik van mijn lichaam vind, ik zeg niets over andere vrouwen. Laat ik het zo stellen; ik voel me vrouwelijker en meer volwassen, mijn lichaam past bij mijn leeftijd.
2014 2016 2019
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 25 Sep 2013 13:00

Re: Vind jij...

-ED- schreef:Ik vind het gewoon altijd erg jammer wanneer vrouwen (en mannen en de media) pretenderen dat je er pas vrouwelijk uitziet wanneer je grote borsten hebt.

Dat komt denk ik ook doordat veel kleding dan niet goed past, omdat het gemaakt is om een beetje borst in op te vangen.
Hier had ik tenminste zelf last van toen ik 60/65AA had, de truien vielen open, er was te veel stof, etc. Nu heb ik een kleine 70B en past kleding mij veel beter. Daarnaast vind ik mijzelf ook mooier naakt, omdat ik hiervoor uitstekende tepels had en verder weinig vorm. Nu heb ik mooie ronde borsten. Ik pas nu bikini's en bh's, vooral bikini's was vreselijk. Ik kocht altijd maar kindermaat 176, omdat het dan paste en anders niet.

Dus ja, ik vind het jammer dat de media en sommigen mannen dat pretenderen, maar ik denk dat het niet alleen daarmee te maken heeft dat sommigen vrouwen die AA hebben of hebben gehad dat zo voelen/ervaren.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Sep 2013 13:05

Re: Vind jij...

nee totaal niet
Afbeelding
<<

Anoniem4

Bericht 25 Sep 2013 15:57

Re: Vind jij...

Ja, ik vind mezelf mooier.
10 jaar geleden was ik echt nog een meisje, nu vind ik mezelf meer richting een vrouw gaan. Ik voel me zekerder over mezelf en heb meer een eigen stijl ontwikkeld.
<<

Anoniem44

Bericht 25 Sep 2013 16:39

Re: Vind jij...

Oh, ik heb daar geen last van, ik heb wel kleine borsten, maar ik vind ze mooi zo. Ze hebben juist een mooie vorm en blijven stevig. Ik voel me er juist super vrouwelijk mee, haha! Misschien komt het ook omdat ik verder wel vorm in mijn lichaam heb, ik ben slank, maar het is niet dat ik een plank ben ofzo, ik heb gewoon heupen en een kont en een taille, etc.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Sep 2013 16:43

Re: Vind jij...

Ik heb ook kleine borsten, maar mijn B-cup is nog altijd beter dan die twee erwtjes die ik vroeger had. Nu heb ik ook vaak een diep decolleté, met grotere borsten zou ik dat ordinair vinden. Dus ja, ik voelde me met mijn AA minder vrouw dan ik me nu voel met mijn B. Ben nu ook dol op lingerie :D
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers