Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je sint aankopen!

<<

Fiene

Bericht 26 Nov 2014 23:02

Re: Show je sint aankopen!

Das leuk Charles!

Wij hebben oa

Afbeelding

Afbeelding

Walkie talkie
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 26 Nov 2014 23:49

Re: Show je sint aankopen!

Heel leuk Charles!
Hoe groot is het?

Annemijn: Leuke spellen. Poepieknor stond hier ook op het lijstje, maar die heeft het niet gehaald, haha. Die schuif ik door naar hun verjaardag. Ik ben benieuwd wat je ervan vind.

Romie, ik vind het ook echt zo'n geweldig ding. Die móest ik gewoon hebben :).
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 27 Nov 2014 02:30

Re: Show je sint aankopen!

Ik heb alles binnen, ben helemaal klaar voor de feestdagen voor N. Twijfel nog een beetje tussen wat ik 5 december zal geven en wat ik met Kerst geef.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kussentje:
Afbeelding

Afbeelding

De blauwe pyjama (de roze heeft ze onlangs al van oma gekregen):
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


De planning is nu dat de Furreal kat en beide Lego Friends setjes tot Kerst bewaard blijven. Maar dit kan zomaar nog veranderen :laughcry:
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 27 Nov 2014 07:34

Re: Show je sint aankopen!

Leuk parisienne! Moeilijk is dat hè om te kiezen wat je eerst geeft, het liefst geef je alles in 1 keer! Ik moest ook kiezen want hij is 5 dagen later jarig. Hij krijgt voor zijn verjaardag ook die speeltuin van playmobil, superleuk!
<<

Anoniem92

Bericht 27 Nov 2014 08:29

Re: Show je sint aankopen!

Volgens mij is die speeltuin het grootste succes van Playmobil voor de feestdagen, hij ligt hier ook boven. Denk dat ik die voor de kerst bewaar, bij mijn schoonouders, voor onszelf voor kerst thuis heb ik wat kleine Playmobil dingetjes.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 27 Nov 2014 10:13

Re: Show je sint aankopen!

Ik denk het ook Parel, wij hebben hem in een winkel gekocht waar ze echt massa's playmobil verkopen (en goedkoop) en daar hadden we de laatste!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 27 Nov 2014 11:16

Re: Show je sint aankopen!

N. heeft die andere speeltuin van Playmobil al, maar die heeft geen glijbaan. Ze is dol op glijbanen en poppetjes eraf laten gaan, vandaar deze er ook bij. Ik vond dit leuker dan de kermis bijvoorbeeld. En ik heb hem voor nog geen 20 euro via Amazon.de gescoord. Heel fijn!

Het is zeker lastig te bedenken wat ik wanneer geef. N. wil dolgraag een kat, een echte, maar wij niet. Ik denk daarom dat ze die Furreal kat echt geweldig gaat vinden. Op de Kerstdagen zijn we veel op pad, van de ene naar de andere familie. Ik wil haar iets geven waar ze gelijk wat aan heeft. Al die andere dingen moeten in elkaar gezet worden, maar deze kat kan ze gelijk mee spelen. Ideaal als we 2 uur in de auto moeten naar schoonmoeder :wink: Hoe graag ik hem ook zo snel mogelijk wil geven, ik zal hem denk toch echt tot de Kerst bewaren.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 27 Nov 2014 11:36

Re: Show je sint aankopen!

Dat is zeker goedkoop parisienne! Ik heb er 25 voor betaald en zag hem nu in de aanbieding bij v&d voor 37 euro. Wat een verschil kan daar in zitten.
Knap dat je de kat dan toch bewaard! Kan me voorstellen dat dat moeilijk is!
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 27 Nov 2014 14:24

Re: Show je sint aankopen!

Jeetje, wat krijgen veel kindjes grote cadeaus zeg...!

Hier krijgen ze oa het volgende:

L
- Wat Ostheimer diertjes voor bij haar verzameling:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Deze vind ik verschrikkelijk, maar ze heeft het er al weeeekkken over, dus ook maar zo'n vreselijk ding gekocht voor dr:
Afbeelding
Verder wat kleine dingetjes als een make-up setje, verkleedsetje....

M.ilou:
Aangezien zuslief al zooooveeelll heeft, voor haar geen speelgoed. Ze beseft het verder toch niet, voor L zou ik dat niet leuk vinden namelijk...
- Een schapenvachtje om op te slapen
- Afbeelding
En nog een extra silhouet erbij, voor kerst krijgt ze van mijn schoonouders nog anderen.... :love:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 30 Nov 2014 23:11

Re: Show je sint aankopen!

Ik up deze nog even. Iemand nog een leuk idee voor een jongetje van 9 maanden? Ik weet nog wel een paar nuttige dingen voor hem, maar ik wil eigenlijk toch ook wel iets leuks kopen. Mag voor nu zijn, ook voor iets later. Maar omdat ik nog best wel veel speelgoed heb van A waar hij straks mee kan spelen, heb ik echt even geen inspiratie meer..
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 01 Dec 2014 00:13

Re: Show je sint aankopen!

Wij hebben voor de jongste het zoef zoef dieren boomhuis gekocht voor 5 dec. Daar kunnen we dan ook weer uitbreidingen voor vragen voor haar verjaardag die we de 13e vieren.

En nog een xylofoon van fisher price.

Verder ook vooral praktische dingen :)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 04 Dec 2014 00:30

Re: Show je sint aankopen!

Ik heb vandaag eindelijk de laatste dingen gekocht. Volgend jaar moet ik echt eerder gaan kijken want een aantal dingen was nu uitverkocht waardoor ik meer uit heb gegeven dan eigenlijk nodig was. Maar ja, niks meer aan te doen
:pepernoot:

Voor de oudste:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Voor de jongste;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog een prentenboek wat al op zolder lag te wachten.

Samen krijgen ze dan nog, samen met Duplo grondplaten:

Afbeelding

Afbeelding
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 04 Dec 2014 00:33

Re: Show je sint aankopen!

Bij mijn moeder krijgen ze ook nog allebei een prentenboek met hun naam er in. Bij mijn schoonouders krijgen ze ook nog wat, iets groots van rond de 15 euro of wat kleinere cadeaus voor samen dat bedrag. Kortom, ze worden goed verwend. Kunnen ze er weer tegenaan tot hun verjaardag :P

Ik heb trouwens ook nog een boek met CD van Dirk Scheele liggen maar ik denk dat ik die nog maar even bewaar, tot Kerst of zo.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron