Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


dreumespubertijd?

<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 03 Dec 2014 08:40

dreumespubertijd?

Momenteel is er geen land te bezeilen met Mikey. Hij gilt, schreeuwt, krijst de boel bij elkaar als hem iets niet lukt, als hem iets wel lukt, als hij iets wil kijken op tv, als het dan eindelijk komt, als hij bij mij wil zitten, als hij niet bij mij wil zitten, als iets mag, als iets niets mag. Soms zeg of doe ik niets, dan loopt hij door de kamer nee te zeggen en te huilen. Waarom? Geen idee. Zijn slaap lijd er ook onder. Zijn middagslaag is hooguit nog drie kwartier tot een uur. In de avond is hij gauw moe, hij gaat rond half zeven naar boven, douchen en dan het bedritueel. Hij slaapt gelukkig wel snel in. Word wel nog een keer of twee wakker, meestal even drinken en dan weer verder slapen. Rond half zes, kwart voor zes is hij wakker. Voorheen kon ik hem nog wel eens terug leggen (hij slaapt tussen ons in) en dan viel hij wel weer in slaap. Nu gaat hij krijsen en auw roepen. Geen idee of hij daadwerkelijk auw heeft (behalve dan dat er een tandje doorkomt) Dit gaat net zo lang door tot ik het licht aandoe. Dan is het meestal wel goed. Dan komen we beneden en begint het gelijk weer. Gaat de hele dag zo door. Het vreet energie. Ik ben thuisblijfmoeder, dus maak het ook de hele dag mee. Gelukkig gaat hij wel op dinsdag en donderdag ochtend met de kindjes spelen bij een vrijwillige peutergroep en op woensdagmiddag naar de g.o. Daar gaat het altijd goed. Hij is heel aanhankelijk. Kan heerlijk spelen, maar het liefst de hele dag door met mama. Dat gaat natuurlijk niet, mama moet ook af en toe wat in huis doen.
Herkenbaar? Is het een fase? Hebben jullie tips of trucs hoe hier mee om te gaan, want ik weet het af en toe even niet meer. Kan soms echt uit mijn slof schieten en dan voel ik me vreselijk lullig.
A.K.A Slaatje

]
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 03 Dec 2014 10:22

Re: dreumespubertijd?

Het is een (terugkerende :laughcry: ) fase. Wat bij mij enigszins helpt om er mee om te kunnen gaan (en dus rustig te blijven) is bedenken dat het voor kleine mannetje óók moeilijk is, dat hij het niet doet om jou te sarren, maar dat hij blijkbaar ergens moeite mee heeft, er even iets kortsluiting maakt in z'n hoofd.

Maar zwaar is het wel, ik weet er alles van. :hug:
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 03 Dec 2014 10:33

Re: dreumespubertijd?

Bedankt voor je anrwoord! Enig idee hoe lang de fase ongeveer duurt?
A.K.A Slaatje

]
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 03 Dec 2014 13:49

Re: dreumespubertijd?

Tsja, hoe lang het duurt... Zal per kind verschillend zijn. Mijn oudste heeft tussen 1 en 1,5 een heftige periode gehad en nu tussen 2,5 en 3 vind ik het weer super zwaar. Ik hoop dat het binnenkort weer beter gaat, maar je weet het gewoon niet.

Als ik om me heen kijk en ook hier op het forum zijn er kinderen die alle 'puberteiten' lijken over te slaan en weer anderen die echte handenbinders zijn en natuurlijk alles er tussenin. Je moet het toch doen met degene die je gekregen hebt. :wink:

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers