Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Miskoop van het jaar - topic

<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 01 Dec 2014 22:12

Re: Miskoop van het jaar - topic

Parel schreef:
Lejow schreef:
Parel schreef:Oh, een miskoop is absoluut de D-link extra WiFi verbinding hier, het verstoort de rest vd WiFi hier (het is zeg maar een soort draadloze verlenging, aan de ene kant van onze slaapkamer hadden we bijna geen bereik) en dus moet ik elke keer dat ding eruit trekken wil ik WiFi juist wel of niet hebben.


dikke plus 1...


Echt? Fijn! Iets met gedeelde smart ..


Dat is ook onze miskoop van het jaar.
Nu staat ie in de kast, boven... te verstoffen!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 02 Dec 2014 02:52

Re: Miskoop van het jaar - topic

Mijn iPhone. Echt super kut want het ding was 300 euro en tweedehands, kan hem dus niet verzekeren en heb ook geen recht op garantie. Ik koop nooit meer zoiets duurs tweedehands. Ik heb nog geen idee wat het me gaat kosten om te laten repareren maar ik vrees dat dat wel duur wordt.
<<

Anoniem122

Bericht 02 Dec 2014 06:51

Re: Miskoop van het jaar - topic

Zonnetje schreef:Een nieuwe router. Wifi is totaal niet beter geworden, eerder slechter. En hij heeft ook niet het beloofde bereik wat op de doos stond...


Heb je al eens gekeken op welk kanaal je verbinding zit? Er zijn er 12 (of wadt 13?) En als er teveel buren zijn met hun verbining op hetzelfde kanaal, dan verstoort dat jouw signaal.
Je kan via google wel programmatjes vinden die alle verbindingen laat zien in de directe omgeving en op welk kanaal die zitten en dan kan je inloggen op je router om je eigen kanaal aan te passen, kies je er 1 waar weinig andere signalen zitten.
Als je zoekt op google op : wifi channel kan je wel die programmatjes vinde. En er bestaan ook apps voor maar schijnbaar alleen op Android. 1 ervan is Wifi Analyzer.
http://www.howtogeek.com/197268/how-to- ... ng-system/

Er hier staat er meer uitleg over.
<<

Anoniem301

Bericht 02 Dec 2014 09:19

Re: Miskoop van het jaar - topic

Milou schreef:Het is echt zonder van het geld geweest. Probeer hem te verkopen, maar lukt niet echt haha.

Niet zonder, maar zonde :wink:

Goed om te weten, dan zal ik zo'n flessenwarmer niet snel aanschaffen![/quote]

ben je zwanger?[/quote]

I wish! Maar voor in de toekomst :)
<<

Anoniem91

Bericht 02 Dec 2014 09:31

Re: Miskoop van het jaar - topic

Ik heb ook nooit een flessenwarmer gehad.

Ik zit even te denken qua miskoop, maar ik zou het niet weten eigenlijk.
<<

Anoniem73

Bericht 02 Dec 2014 12:36

Re: Miskoop van het jaar - topic

Eigenlijk een heleboel miskopen via marktplaats. 'Nieuwe' kleding gekocht wat niet nieuw bleek. Kleding kopen via mp doe ik gewoon echt niet meer.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 02 Dec 2014 13:20

Re: Miskoop van het jaar - topic

Fietstas via mp die in goede staat zou zijn maar waar een gat in zat. Uiteraard geen geld teruggekregen..
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers