Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Over mijn lijk

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 29 Nov 2014 00:06

Re: Over mijn lijk

Beachgirl schreef:Pfff zitten janken weer... Heel heftig om die kleine van Annemiek te zien op de uitvaart. Vond het wel jammer (is dat het goede woord? ) dat ze niks van de uitvaart van Sylvia lieten zien met die koetsen, denk dat ik dan echt kippenvel had gekregen.

Dat hebben ze vorige aflevering op het einde laten zien, een heel kort stukje maar hoor.

Ik vond het ook een heftige aflevering, pfoe. Wat vreselijk ook voor Sanne's moeder.
2012 & 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Nov 2014 13:54

Re: Over mijn lijk

https://www.youtube.com/watch?v=rSrhGTYOX1A

Dit is niet van over mijn lijk, maar kwam het tegen en is net zo heftig.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Nov 2014 18:23

Re: Over mijn lijk

Bah wat was deze aflevering weer heftig zeg net als allemaal eigenlijk. Ach die arme Luc toch. Mooi hoe hij het verwoord. Wist niet dat zij euthanasie wilde, dat heb ik ergens gemist of is dat nooit verteld?

Patrick presenteert het echt goed, maar zoals nu zei hij tegen Annemiek ''houd je rustig'', dan denk ik ''ze kan niks meer en het enige wat ze doet is juist rust houden''. Denk dat Valerio (was het toch) te jong is om het over te nemen, maar wie weet gaat het hem goed af.

Dacht dat er nog 1 afl. zou komen, want vorige week zag je in het voorstukje voor de keer erop de uitvaart van Sylvia en die heb ik nou niet gezien.
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 30 Nov 2014 20:42

Re: Over mijn lijk

Dit was de laatste aflevering. De uitvaart van Sylvia daar is maar een heel klein stukje van te zien. Dat ze achter haar koets aanlopen.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Anoniem149

Bericht 30 Nov 2014 20:43

Re: Over mijn lijk

Cotton schreef:Sanne's moeder heeft nu ook kanker. Echt, hoe oneerlijk.

Oh wat verschrikkelijk :(
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Nov 2014 21:01

Re: Over mijn lijk

Jezus wat erg zeg! Zijn haar ouders gescheiden? Ze zaten niet naast elkaar dus dan snap ik het wel als het zo is, maar zo niet dan vind ik dat raar.

Wist niet dat Annemiek en haar man pas 5 jaar bij elkaar waren, erg kort zeg en dat elkaar al moeten missen.
Dat Anneleen een kind van Mark wil vind ik dubbel, aan de ene kant vind ik het een mooi iets, aan de andere kant egoistisch omdat hun kind zijn of haar vader nooit zal leren kennen en dat vind ik cru naar dat kind toe.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Nov 2014 21:04

Re: Over mijn lijk

Ja gescheiden.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Nov 2014 21:41

Re: Over mijn lijk

Aha oke. Voor Sanne was het misschien net wat heftiger, ongeneeslijk ziek, pas 18 jr, nu al gescheiden ouders en enig kind.....................verschrikkelijk zeg
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 30 Nov 2014 21:57

Re: Over mijn lijk

Ik moet hem nog terug kijken. Vooral het verhaal van Annemiek grijpt me gigantisch aan. Als ik jullie reacties lees over de laatste aflevering durf ik eigenlijk echt niet te kijken.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Zeester

Bericht 30 Nov 2014 22:58

Re: Over mijn lijk

Ik huil eigenlijk nooit bij programma's. Echter toen Patrick zich omdraaide na het afscheid met Annemiek schoot ik wel even vol. Je zag zo goed hoe moeilijk hij het er mee had.

Overigens snap ik de opmerking 'houd je rustig' wel. Tuurlijk snapt hij ook wel dat zij niks meer kan. Het is heus niet zo dat hij bedoelde dat ze rustig in bed moet blijven. Mentaal rustig blijven bedoelde hij. Niet in paniek raken. Vrede hebben met hoe het is. En ik kreeg heel erg de indruk dat ze rust had.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Dec 2014 11:58

Re: Over mijn lijk

Toos schreef:Dit was de laatste aflevering. De uitvaart van Sylvia daar is maar een heel klein stukje van te zien. Dat ze achter haar koets aanlopen.


Heb het niet gezien, zit het nu nogmaals te kijken terwijl ik skip. Het valt me op dat je van de meeste geen ouders en broers en zussen aan het woord komen. Zo zag ik bij Sanne haar vriend nergens in beeld bij deze aflevering.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Dec 2014 12:01

Re: Over mijn lijk

Ik blijf erbij, ik vind Patrick geweldig. Echt jammer dat hij stopt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem193

Bericht 01 Dec 2014 12:06

Re: Over mijn lijk

Als ik naar mijzelf kijk zou ik ook niet bij zo'n programma in beeld willen tijdens de begrafenis van mijn broertje, man of kind. Daarvoor en daarna is wel oke, maar ik zou niet op tv willen terwijl ik op een begrafenis ben.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Dec 2014 12:31

Re: Over mijn lijk

Ik heb even gekeken naar de stichting die Annemiek heeft opgezet, ook op FB en vind het een mooi gebaar dat zij ondanks haar pijn dat allemaal kon.
<<

ChiQ

Bericht 01 Dec 2014 12:40

Re: Over mijn lijk

Tranen met tuiten. Wat erg, wat erg dat we naar de maan vliegen en allerlei mooie dingen maken maar nog steeds geen kanker definitief kunnen weren. Waar ik zo bang voor was, mijn moeder, wacht gewoon hetzelfde. En wat ik nog véél enger vind is dat de oncoloog van mijn moeder zei dat over 10 jaar iedereen een naaste heeft met kanker.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Dec 2014 12:50

Re: Over mijn lijk

Ik durf de laatste niet te kijken. Komt even te dicht bij.
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Dec 2014 13:44

Re: Over mijn lijk

Hoezo? De andere afleveringen zijn toch net zo erg.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Dec 2014 15:47

Re: Over mijn lijk

Ja de andere afleveringen zijn ook erg. Maar toen zat ik zelf niet in z'n situatie. Heb gister afscheid genomen van een dierbare die elk moment kan overlijden
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Dec 2014 15:56

Re: Over mijn lijk

Dat wist ik niet wat erg zeg Sarah. Familie? Sterkte ermee hoor!
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1897

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 01 Dec 2014 23:41

Re: Over mijn lijk

Chiq ik vind het ook een heel eng en naar iets dat kanker steeds vaker voor gaat komen. Waar het vroeger grotendeels een ouderdomsziekte was, worden er tegenwoordig vaak al jongere mensen getroffen... Wat een rotziekte, bah. Hopelijk vinden ze in de nabije toekomst er een goed medicijn tegen.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 01 Dec 2014 23:50

Re: Over mijn lijk

Susan schreef:Ik blijf erbij, ik vind Patrick geweldig. Echt jammer dat hij stopt.

Helemaal eens. Ik vind hem echt heel goed presenteren en erger me ook helemaal niet aan zijn (soort) vragen.
2012 & 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Dec 2014 23:55

Re: Over mijn lijk

ChiQ schreef:Tranen met tuiten. Wat erg, wat erg dat we naar de maan vliegen en allerlei mooie dingen maken maar nog steeds geen kanker definitief kunnen weren. Waar ik zo bang voor was, mijn moeder, wacht gewoon hetzelfde. En wat ik nog véél enger vind is dat de oncoloog van mijn moeder zei dat over 10 jaar iedereen een naaste heeft met kanker.


Iedereen heeft kanker in zijn of haar lijf en bij de een ontpopt zich dat en bij de ander niet!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Dec 2014 23:59

Re: Over mijn lijk

caribbeanlover schreef:Dat wist ik niet wat erg zeg Sarah. Familie? Sterkte ermee hoor!

Vriendin van mijn moeder. Ken haar al mijn hele leven haar dochter is mijn beste vriendin . Dankje je kon het ook niet weten
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Dec 2014 13:05

Re: Over mijn lijk

Sterkte, wat vervelend zeg.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers