Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

Anoniem280

Bericht 30 Nov 2014 13:26

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik had ook zo'n knaltest op NOD en hier is het dus een tweeling.
Hoeft natuurlijk niets te zeggen.
Gefeliciteerd beide met een positieve test!!!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 30 Nov 2014 15:21

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Haha, dat hoop ik stiekem toch niet, dat het een tweeling is..
Twee kindjes lijkt me leuk, maar twee tegelijk lijkt me wel zwaar.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 30 Nov 2014 17:35

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Gefeliciteerd zwangere Biechtjes!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 01 Dec 2014 20:20

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Hier het biechtje met de rode pyjamabroek (van de test). Vandaag nog een test gedaan en het besef begint te komen...

Afbeelding

Bovenste is die ik hier al plaatste.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 01 Dec 2014 21:13

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Super super! Gefeliciteerd!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem185

Bericht 01 Dec 2014 21:15

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Gefeliciteerd redpants!
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:47

Bericht 01 Dec 2014 21:18

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Overduidelijk! Gefeliciteerd!
2010 2012 2015 2017
<<

Anoniem104

Bericht 01 Dec 2014 21:28

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Gefeliciteerd!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11206

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 01 Dec 2014 21:34

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Gefeliciteerd, Biechtje!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 01 Dec 2014 21:41

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Gefeliciteerd!
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 01 Dec 2014 21:48

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Haha biechtje leuk, zo wordt het steeds duidelijker ;-)
<<

Ingrid82

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 262

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 01 Dec 2014 22:44

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Gefeliciteerd!
Na 6jaar is onze wonder daar!
Afbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 02 Dec 2014 07:59

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Gefeliciteerd!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem199

Bericht 02 Dec 2014 09:03

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Zwangere biechtjes, gefeliciteerd! Erg leuk en ben benieuwd wie jullie zijn.

Wil nog even terugkomen op het biechtje met het eten. Ik heb alles gegeten en gedronken tot aan de positieve test. Had ook niet verwacht zwanger te zijn. Vind het trouwens ronduit belachelijk dat je niet mag zeggen dat je iets niet lust. Ik houd bijvoorbeeld echt niet van carpaccio en rosbief, dus dat zou ik dan maar met tegenzin moeten eten? Dan maar asociaal gevonden worden.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 02 Dec 2014 09:06

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Nens schreef:Zwangere biechtjes, gefeliciteerd! Erg leuk en ben benieuwd wie jullie zijn.

Wil nog even terugkomen op het biechtje met het eten. Ik heb alles gegeten en gedronken tot aan de positieve test. Had ook niet verwacht zwanger te zijn. Vind het trouwens ronduit belachelijk dat je niet mag zeggen dat je iets niet lust. Ik houd bijvoorbeeld echt niet van carpaccio en rosbief, dus dat zou ik dan maar met tegenzin moeten eten? Dan maar asociaal gevonden worden.


Ja precies, alleen daarom zou ik het geloof ik al niet willen eten. Ik zou echt heel recalcitrant worden van mensen die menen dat ze anderen allerlei voedsel kunnen opdringen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 02 Dec 2014 09:09

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik heb trouwens ook wel eens een verhaal gelezen van iemand die al verder in haar zwangerschap was, die op een verjaardag was waar ze toastjes met Franse kaas hadden en dat iedereen heel erg zat aan te dringen dat ze er eentje moest eten ('Ah, doe nou niet zo flauw, eentje kan geen kwaad') en vervolgens ging het fout. Ik snap al niet wat mensen bezielt om een ander te gaan overhalen ergens een hapje van te nemen. Zeker niet iemand die zwanger is en het risico gewoon niet wil nemen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 02 Dec 2014 09:18

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Susan schreef:Ik heb trouwens ook wel eens een verhaal gelezen van iemand die al verder in haar zwangerschap was, die op een verjaardag was waar ze toastjes met Franse kaas hadden en dat iedereen heel erg zat aan te dringen dat ze er eentje moest eten ('Ah, doe nou niet zo flauw, eentje kan geen kwaad') en vervolgens ging het fout. Ik snap al niet wat mensen bezielt om een ander te gaan overhalen ergens een hapje van te nemen. Zeker niet iemand die zwanger is en het risico gewoon niet wil nemen.


Oh, echt, ging het fout? Wat ging er fout? Wat erg zeg. Wel jammer dat dat meisje zich over liet halen, ze kunnen van mij echt het heen en weer krijgen dan. Onnozele mensen.
<<

Anoniem181

Bericht 02 Dec 2014 09:25

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Jeetje, dat vind ik wel een heftig verhaal, Susan. Is dat kindje overleden dan of wat ging er fout?

Toen ik zwanger was van Amy was ik met collega's in Parijs en ik wilde heel graag chocolademousse maar dat 'mocht' niet van hun omdat dat gemaakt is van rauwe eieren. Ik zag er zelf niet zoveel kwaad in, maar aan de andere kant was het natuurlijk wel heel lief dat ze me wilden beschermen. Nu zou ik er denk ik ook veel meer op letten dan toen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 02 Dec 2014 09:26

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik las dat verhaal heel lang geleden, ze was al hoogzwanger en at vlak voor de bevalling nog een verboden kaasje en toen is haar kind een aantal dagen daarna in de buik overleden. Je weet natuurlijk niet zeker of dat daarmee te maken had, maar ik kan me wel voorstellen dat dat dan door je heen gaat en dat je gaat denken 'wat als ik nou niet...' - en sowieso vind ik het gewoon belachelijk om zo iemand te willen overhalen een risico te nemen dat ze eigenlijk niet wil nemen. Als je het overdreven vindt dat iemand die kaasjes niet eet tijdens haar zwangerschap dan eet je ze in je eigen zwangerschap, maar je gaat toch niet een ander overhalen om dat te doen? Dat vind ik nou not-done.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 02 Dec 2014 09:28

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtjes gefeliciteerd!!!!
<<

Anoniem301

Bericht 02 Dec 2014 09:34

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Oh wat erg en verdrietig Susan, vreselijk!

Ik wil ook iets biechten, nou niet echt biechten maar ik wil het even kwijt. We zijn in oktober 2 jaar geleden gestopt met de pil. Wel een pauze tussendoor gehad. Maar bij elkaar 21 maanden echt geprobeerd zwanger te worden. Heb net voor in januari een afspraak in het ziekenhuis gemaakt en vind dat best wel spannend. Ik hoop dat ze ons kunnen helpen en dat ik in 2015 toch eindelijk zwanger mag worden! Ik gun het mezelf, maar ook mijn lieve geweldige man, die helemaal gek is met de katten :D Wordt tijd dat jij een baby krijgt want dit is niet normaal! Roep ik dan :smile:

In december ook nog een kans om 'normaal' zwanger te worden natuurlijk. Dat zou helemaal geweldig zijn! We willen het zo graag, we zijn er zo ontzettend aan toe.
<<

Anoniem301

Bericht 02 Dec 2014 09:34

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

En ja, biechtjes van harte gefeliciteerd! Een prachtig cadeau!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 02 Dec 2014 09:35

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Hopelijk wordt 2015 jullie jaar, Carrie!
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem181

Bericht 02 Dec 2014 09:38

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Carrie, ik hoop zó dat het jullie gegund is in 2015! Het zou nog mooier zijn als het komende maand nog spontaan lukt! Goed in ieder geval dat je een afspraak hebt gemaakt in het ziekenhuis.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 02 Dec 2014 09:55

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik hoop dat het in 2015 jullie jaar wordt Carrie!

Biechtje met de knaltest... hier knalde hij er ook vanaf.. en net als caramba een tweeling :-) Maar ik weet wel dat het helemaal niks zegt! Hopelijk gaat de tijd gauw voorbij en heb je snel een echo!
:heart: :heart: 2011
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers