Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vrijdagavond; ziek in bed

<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 22:43

Bericht 28 Nov 2014 20:01

Re: Vrijdagavond; ziek in bed

Beterschap voor alle zieken :hug:

Mai pen rai, jeetje zeg. Kan me voorstellen dat je jezelf hierdoor erg down moet voelen. Niet niks zo na 11 jaar.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Anoniem122

Bericht 28 Nov 2014 20:13

Re: Vrijdagavond; ziek in bed

Awh wat een lieve reactie Cotton :redface: Tnx! En uiteraard ook bedankt voor de andere reacties!
-rest toch maar weer weggehaald-
Laatst gewijzigd door Anoniem122 op 28 Nov 2014 21:07, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem94

Bericht 28 Nov 2014 20:14

Re: Vrijdagavond; ziek in bed

Mai pen rai, een dikke knuffel voor jou!

Ik heb net m'n temperatuur opgemeten en heb lichte verhoging. Ik lig nu lekker op de bank onder een deken.
<<

Anoniem253

Bericht 29 Nov 2014 17:18

Re: Vrijdagavond; ziek in bed

Hoe gaat het vandaag met jullie meiden?
<<

Anoniem122

Bericht 29 Nov 2014 18:09

Re: Vrijdagavond; ziek in bed

Hier wel iets beter gelukkig :) En met jou?
<<

Anoniem149

Bericht 29 Nov 2014 20:17

Re: Vrijdagavond; ziek in bed

Hier ook iets beter maar wel ontzettend moe. Ik duik zo dus lekker mijn bed in en hoop op een goede nacht slaap, slaap ook al nachten slecht.
<<

Anoniem253

Bericht 29 Nov 2014 21:04

Re: Vrijdagavond; ziek in bed

Hier ook iets beter.. Ben ook moe dus ga vanavond op tijd naar bed. Morgen nog een dagje niks en dan hoop ik dat ik er weer tegenaan kan.
<<

Anoniem94

Bericht 30 Nov 2014 09:40

Re: Vrijdagavond; ziek in bed

Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker, dus doe vandaag rustig aan.
<<

Anoniem253

Bericht 30 Nov 2014 11:47

Re: Vrijdagavond; ziek in bed

Ik ben ook nog niet fit, een rustig dagje op de bank vandaag.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 30 Nov 2014 12:23

Re: Vrijdagavond; ziek in bed

Ik heb het gelukkig allemaal net achter de rug, zoontje begint nu wel weer te snotteren.. hopelijk blijft me dat bespaart. In ieder geval veel beterschap voor alle zieken, lekker rust nemen!
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Dec 2014 19:14

Re: Vrijdagavond; ziek in bed

Ik ben ook ziek :( Begin vorige week was ik ook al niet fit, maar toch gewoon doorgegaan. Gisteren voelde ik het weer opkomen. Vanmorgen wel gaan werken, maar om 12:00 ben ik naar huis gegaan. Het idee was om morgen weer te gaan werken, maar ik voel me eigenlijk alleen maar slechter. Koortsig, keelpijn, opgezette klieren. Er is voor morgen vervanging geregeld, dus misschien moet ik er maar aan toegeven en nog een dagje thuis blijven (woensdag ben ik sowieso vrij gelukkig).

Beterschap allemaal! Mai pen rai, heb je verhaal gemist, maar sterkte gewenst!
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers