Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen december!

<<

Anoniem173

Bericht 01 Dec 2014 07:23

Goedemorgen december!

:blijesint: :kerstsmile: :kerstcadeau: :pepernoot: :vuurwerk: :smile:

1 december, de winter is officieel begonnen en de laatste maand van 2014 alweer! Wat staat er voor moois op de planning voor jullie vandaag?

Mijn dag begon alweer goed, zag gelukkig thuis al op de app van de ns dat mijn trein uitviel dus thuis lekker gewacht ipv op een koud station :kerstboomman:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Dec 2014 07:29

Re: Goedemorgen december!

winter begonnen? Toch pas 23 december volgens de kalender?

Van mij mag de sneeuw etc. nog wel even wegblijven, maar de sfeer van december mag komen. DIt weekend al gezellig de kerstboom opzetten.

Ik lig nu al een uur wakker in bed, ga er zo maar eens uit en mijn huiswerkopdracht voor meetkunde afmaken. Ik moet nog wat inkleuren. Daarna ga ik naar school en vanavond vroeg naar bed. Hopelijk een beetje met normale tijden slapen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem173

Bericht 01 Dec 2014 07:47

Re: Goedemorgen december!

De meteorologische winter begint op 1 december!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 01 Dec 2014 07:53

Re: Goedemorgen december!

Jemig, 1 december.. Ik kwam er achter door jouw post. Wat gaat de tijd snel.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem87

Bericht 01 Dec 2014 08:38

Re: Goedemorgen december!

1 december, jeej ik ben blij! Deze week beginnen ze met heien voor ons huis, eindelijk! De winter mag van mij héél snel gaan.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Dec 2014 08:39

Re: Goedemorgen december!

Jemig 1 dec alweer. De tijd gaat snel
Afbeelding
<<

Anoniem86

Bericht 01 Dec 2014 09:22

Re: Goedemorgen december!

Goedemorgen! Echt belachelijk hoe snel de tijd gaat.. Vandaag is het koud! Ik zit nu in de warme metro op weg naar m'n werk toe, hopelijk lukt het een beetje, ben uurtje onderweg en nu al flink pijn..
<<

Anoniem92

Bericht 01 Dec 2014 09:24

Re: Goedemorgen december!

Jeej!
Weer dichter bij mijn uitgerekende datum! Hoop stiekem deze maand al te bevallen, maar in ieder geval als deze maand voorbij is ga ik sowieso bevallen!

En december is dé maand van het Glazen Huis!
<<

Anoniem170

Bericht 01 Dec 2014 09:46

Re: Goedemorgen december!

December wordt een ongelooflijk drukke maand, heel veel overuren maken.. :(
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 01 Dec 2014 09:50

Re: Goedemorgen december!

Goedemorgen! December wordt voor mij de maand van drie surprises/sinterklaas vieren, nog 3 weken werken en dan lekker Kerst vieren en op skivakantie.
:kerstcadeau:
<<

Anoniem304

Bericht 01 Dec 2014 09:52

Re: Goedemorgen december!

:hohoho: Jaaaa, december!!
<<

Anoniem140

Bericht 01 Dec 2014 10:03

Re: Goedemorgen december!

Ja, December alweer, het lijkt wel of dit jaar nog sneller om is gevlogen dan normaal.
Nog drie weekjes en dan lekker vakantie en dan ga ik met mijn zoon naar Billy Elliot!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 01 Dec 2014 10:21

Re: Goedemorgen december!

Wow, dat ging snel :) Ik lag vandaag lekker op het strand en in de zee! En dat is eigenlijk wat ik de komende 4 weken nog ga doen geloof ik!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 01 Dec 2014 11:16

Re: Goedemorgen december!

Vandaag is mijn zoon 2 jaar geworden, wat gaat de tijd snel!
Wij hebben allebei vrij genomen zodat we lekker bij hem kunnen zijn en hem kunnen verwennen, ook al heeft hij gisteren zijn feestje al gehad.
2012 & 2016
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 01 Dec 2014 12:03

Re: Goedemorgen december!

Gefeliciteerd snoes! Fijne dag met z'n 3tjes.

Ja! Altijd een gezellige maand december. Idd echt ook lekker koud. Sinds afgelopen week is het weer echt omgeslagen vind ik.
Vandaag niet zoveel bijzonders op de planning. Mijn vader komt me om 12 uur ophalen. Dan gaan we naar een chocolade winkeltje een paar dorpen verder. Chocolade letters halen voor mijn vriend zijn collega's. En zelf meteen maar wat bonbons inslaan, zó lekker daar. En niet duur, helaas ;-)
Vanavond gaan we met ons gezin uit eten (vader, broer en vrouw, vriend en ik). Nog een kanootjes van de baas van mijn vader voor zijn 65ste verjaardag. Heb er zin in!
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 01 Dec 2014 12:38

Re: Goedemorgen december!

De tijd vliegt, voor je t hoor hebt staan we weer de secondes af te tellen voor het nieuwe jaar..
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem149

Bericht 01 Dec 2014 13:31

Re: Goedemorgen december!

Ik hou van december! Ik ga vandaag de laatste Sinterklaas inkopen doen.
<<

Anoniem168

Bericht 01 Dec 2014 15:43

Re: Goedemorgen december!

Ja de tijd vliegt, voor mijn gevoel is het pas net augustus geweest ofzo, echt vaag dat die laatste maanden zo extra snel lijken te gaan.

Vandaag ging ik door de kou naar mijn werk, toen iedereen nog op één oor lag haha. Muts op, wanten aan op de fiets. Heerlijk. Nu lekker lui en warm achter de pc.

Gefeliciteerd Snoes!
<<

Anoniem149

Bericht 01 Dec 2014 18:22

Re: Goedemorgen december!

Elize schreef:Ik hou van december! Ik ga vandaag de laatste Sinterklaas inkopen doen.


Oke ik ben nog steeds niet klaar met inkopen doen, fijn als je salaris niet gestort wordt..
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Dec 2014 19:30

Re: Goedemorgen december!

Vervelend Feline! ;)

Wij hebben vandaag weer even naar het hartje van kleine spruit kunnen luisteren. :heart:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Taeda