Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar kun jij momenteel écht van genieten?

<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 24 Nov 2014 07:03

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

Van mijn kinderen, gister lekker naar Scheveningen geweest. Mijn zoontje lekker aan het rennen, voor de voeten lopen van iedereen haha. Hij moet nog leren dat er ook andere mensen rondlopen hehe. Blij in zo'n autootje die gaat bewegen en geluiden maken.

Mijn dochtertje die zo lief kan schateren als je op haar buik scheetgeluidjes maakt, lekker blij wordt als ze een boterham in haar hand mag houden en lekker mee aan het knoeien is.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 24 Nov 2014 09:06

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

Het kleine mensje in de maak in mijn buik :heart: Ik kijk er echt weer naar uit om zo'n kleine ukkepuk te hebben, en vind het bewegen en voelen dat er iets in mijn buik groeit zo bijzonder!

Dochter die gisteravond lekker samen met mij in ons bed lag, man werkt elke zondagavond en dan mag ze in ons bed, heerlijk!

Het gevoel dat we éindelijk verder kunnen, vrijdag te horen gekregen dat we mogen verbouwen, dus Elena krijgt na 3,5 jaar haar eigen slaapkamer, en wij onze privacy terug. Heerlijk!

En onze relatie gaat echt top op het moment, daar geniet ik ook echt van.
<<

Anoniem199

Bericht 24 Nov 2014 09:58

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

Van het hele zachte getrappel in m'n buik :)
<<

Anoniem304

Bericht 24 Nov 2014 10:03

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

Jans schreef:Wat schattig, cotton!! Tante zijn is heel speciaal hè, dat zegt m'n zus tenminste altijd. Onze zoon kan sinds afgelopen week ook haar naam zeggen. Ik had een filmpje naar haar gestuurd waarop hij dat een paar keer zei. Daar werd ze zo blij van.

Ja, het is ook echt heel speciaal. Ik krijg ook steeds geluidsopnames enzo. En aan de telefoon roeptie dan ook mijn naam als ik met m`n broer bel haha. Zo leuk! :blijesint:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 24 Nov 2014 10:21

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

Ik heb hetzelfde als Cotton, ik geniet zo ontzettend van mijn neefje. Hij zegt mijn naam helaas nog niet (maar mijn naam is ook een stuk lastiger dan die van Cotton, haha), maar wel een hele boel andere dingen en alles wat hij doet is zo lief en leuk!
Gister zag ik hem, dus ik zeg: Krijgt tante Lientje een knuffel van jou? Komt ie op me afgerend, met z'n lipjes getuit (alsof ie een vis is, haha) en dan krijg ik echt een enorme klapzoen. Zo lief! :heart:
Ik kan dat kereltje echt wel opvreten.

Van mijn andere neefje geniet ik ook wel, maar die is pas anderhalve maand oud dus die doet nog niet zoveel, haha.

♥♥
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 24 Nov 2014 12:31

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

Knuffels en kusjes van mijn vriend, sowieso van hem.
Bij een vriend spelletje spelen.
De kerstsfeer in de stad.
De vooruitzichten voor de komende tijd (met vriendin afspreken en met haar 2x naar concert, met vriend nog 2 concerten, kerst vieren, wokken met familie voor pensioen oom, oud & nieuw (hoewel ik dat altijd dubbel vind))
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem173

Bericht 24 Nov 2014 13:15

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

Het zonnetje dat zo heerlijk in huis schijnt nu. Ik heb net al een muurtje gesaust zodat daar donderdag verwarming tegenaan kan. Ons huis is al voor de helft af maar begint nu echt weer verder te komen. Zal blij zijn als we begin volgend jaar eindelijk een af huis hebben.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 27 Nov 2014 03:45

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

Van mijn zoontje met zijn gekke fratsen maar ook van het zonnetje in huis, mijn idiote collega's en mijn lieve vrienden die soms iets idioots appen:)
Afbeelding
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 27 Nov 2014 08:26

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

Dat mijn vriend en ik eindelijk een bepaalde draai onder de knie hebben tijdens de dansles.
Sowieso dansles hebben samen.
Maar gister bijvoorbeeld was ik met onze kleine man aan het spelen en knuffelen en toen moest hij zo schattig lachen, dat ik echt tranen in mijn ogen kreeg en ineens ook zo'n grote dankbaarheid voelde.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Nov 2014 10:40

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

Van een kop koffie met een stuk chocola. Wat geurkaarsen aan in huis. N. spelend in de kamer. Boek lezend of film kijkend.

En van een rit op mijn paard in de kou, dik ingepakt. Nog net voor het donker weer terug. Paard lekker warm op stal zetten met een traktatie en ikzelf lekker onder de douche bij thuiskomst.

En een dommelende of slapende N. die tegen me aan kruipt op de bank. En het nagepraat. En de komische gezichten die ze trekt...
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 27 Nov 2014 10:43

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

Ik kan echt genieten van de avondjes met mijn man samen thuis. Geurkaarsjes aan, eerst samen een spelletje doen. Vervolgens samen de hond een eind uitlaten en daarna een leuke serie kijken onder een dekentje op de bank met een kop thee en wat lekkers. Van zulke avondjes geniet ik echt en voel ik me echt intens gelukkig :heart:
<<

Anoniem104

Bericht 27 Nov 2014 11:23

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 15 Dec 2014 12:28, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 27 Nov 2014 11:24

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

Ik geniet heel erg van alle kusjes en knuffels die ik van mijn dochtertje krijg! Gister ook weer zo gezellig samen in bad zitten spetteren, heerlijk vind ik dat. Of dan zit ze bij je op schoot, kijkt je aan en pakt je hoofd vast met 2 kleine handjes om je een dikke zoen te geven!! :love:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Fiene

Bericht 28 Nov 2014 23:30

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

Ook hier mijn kinderen. Daar geniet ik het aller allermeeste van.

R zei strakjes; Mama jij bent mijn liefde...zo schattig.
<<

Anoniem280

Bericht 01 Dec 2014 01:13

Re: Waar kun jij momenteel écht van genieten?

Van het getrappel van beide meisjes in mijn buik.
Vind het zo bijzonder. Zit me wel vaak af te vragen hoe het met 1 zal voelen, dat wel.
Ook geniet ik echt van het koude weer, zal wel 1 van de weinigen zijn, maar het komt puur doordat ik 2 weken gedwongen binnen heb gezeten. Ik vind het heerlijk buiten.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers