Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Elkaar verrassen

<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 24 Nov 2014 22:13

Re: Elkaar verrassen

Wij doen dat soms, maar meestal verklappen we het van te voren al omdat we zo slecht zijn in geheimen.
Ik ga komend weekend 3 nachten weg en heb een paar leuke cadeautjes gekocht die ik in zijn schoen ga doen. Met boodschappen neem ik ook wel eens iets lekkers voor hem mee.
<<

Anoniem87

Bericht 24 Nov 2014 22:47

Re: Elkaar verrassen

M'n vriend kwam vandaag thuis met een bos bloemen, om me op te vrolijken omdat ik zo'n kiespijn heb. Das toch wel heel erg lief :heart:
<<

Anoniem273

Bericht 30 Nov 2014 14:43

Re: Elkaar verrassen

Ik ga mijn man vanmiddag verrassen met deze adventskalender in de kelder:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 30 Nov 2014 18:45, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem318

Bericht 30 Nov 2014 14:51

Re: Elkaar verrassen

Ah wat lief, Azi, echt superleuk bedacht!
<<

Anoniem119

Bericht 30 Nov 2014 15:39

Re: Elkaar verrassen

Wow vet leuk Azi!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 30 Nov 2014 15:57

Re: Elkaar verrassen

Wow dat is leuk Azi!

Wij houden er ook van om elkaar te verrassen maar ik kan vaak mijn mond niet houden omdat ik zo enthousiast ben en dan is de verrassing er toch een beetje af haha!
Mijn vriend had me in april verrast met een citytrip, ik wist wanneer we gingen maar niet waarheen, pas toen we onze auto parkeerden bij een overdekte parking hoorde ik het (de meneer die de auto aannam zei het) anders had m'n vriend het pas op de luchthaven verteld.
We vinden het ook leuk om elkaar te verrassen met kleine dingetjes.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 30 Nov 2014 16:20

Re: Elkaar verrassen

wat leuk Azi! ga ik onthouden voor volgend jaar!

ik verras mn man met kleine dingen,briefjes,cadeautje,iets lekkers etc.
andersom is hij niet echt van de kleine dingen maar kan me soms enorm verrassen met iets groots.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Nov 2014 16:40

Re: Elkaar verrassen

Azi wat gaaf!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 30 Nov 2014 16:44

Re: Elkaar verrassen

Azi wat is dat ontzettend leuk bedacht en uitgevoerd!
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem273

Bericht 30 Nov 2014 18:46

Re: Elkaar verrassen

Hij vond het echt geweldig! :)
<<

Anoniem166

Bericht 30 Nov 2014 18:52

Re: Elkaar verrassen

Wat een leuke verrassing, Azi!

Ik heb samen net mijn dochter als verrassing iets geknutseld voor mijn vriend voor Sinterklaas, maar dochter heeft gisteren al heel vakkundig verklapt dat ze voor papa een vliegtuig heeft gemaakt, dat ze het niet tegen papa mag zeggen, dat het een geheimpje is van mama en haar en dat het onder haar bed ligt :smile:
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers