Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 29 Nov 2014 20:29

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Volgens mij is dat gewoon zwanger hoor! :)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 29 Nov 2014 20:29

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zie een streep! Zelf zou ik denk ik morgen of overmorgen nog een keer testen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem74

Bericht 29 Nov 2014 20:30

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Volgens mij ook hoor! !




(Welke forumster loopt momenteel in een rode pyjamabroek.....:) )
<<

Patsy

Bericht 29 Nov 2014 20:43

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zie een streepje hoor. Anders morgen eens met ochtendurine testen, dan is het vast duidelijker.
<<

Anoniem104

Bericht 29 Nov 2014 20:50

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zie ook een streep!
Zou morgenochtend nog eens een test doen, maar alvast voorzichtig gefeliciteerd!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 29 Nov 2014 20:55

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ok bedankt voor jullie antwoorden. WIl morgen die andere doen ja, heel spannend.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 29 Nov 2014 20:55

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik denk dat we je mogen feliciteren!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem86

Bericht 29 Nov 2014 20:56

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Zonder turen gewoon een streep!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 29 Nov 2014 21:09

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik heb iets dat ik graag anoniem wil voorleggen aan jullie. Het zal waarschijnlijk vrij duidelijk zijn wie ik ben maar ik heb het dus liever niet gekoppeld aan mijn eigen naam.

De vader van mijn kinderen en ik zijn uit elkaar en we hebben co-ouderschap. Dit gaat eigenlijk bijzonder goed, we hebben een vast schema van wanneer de kinderen waar zijn en we hebben veel contact over de kinderen, we spreken elkaar dagelijks. We zijn ook zonder haat en nijd uit elkaar gegaan.

Eigenlijk hebben we in de periode dat we uit elkaar zijn maar drie momenten gehad waarop het minder liep en altijd had de moeder van mijn ex daarmee te maken. Deze week was het weer zover: ik kreeg de ene app na de andere met beschuldigingen. Ik gaf de kinderen alleen brood zonder beleg, ze kregen geen warm eten en de kinderen waren altijd ziek als ze bij mij waren geweest. Daarna kwam ze pas echt goed op dreef: ex en ik zaten niet op een lijn, jongste dochter had last van te weinig regelmaat, oudste van teveel regelmaat en daarna werd het zo vaag dat ik het niet meer helemaal kon volgen maar het was in elk geval allemaal mijn schuld. Ze ging ook vergelijkingen trekken tussen hoe ex en hoe ik met de kinderen om ga en daar kwam ik niet goed uit de bus.

Ik heb in eerste instantie niet gereageerd, ondertussen nam ze dus contact op mijn ex om het verhaal ook bij hem te doen en hij zei dat hij vervolgens ook nog wat 'suggesties' had gekregen hoe hij zijn opvoeding zou kunnen verbeteren.

Ik heb een dag nagedacht over een reactie en toen heb ik ge-appt dat ik niets herken in haar berichten, dat ze zich te druk maakt en dat ex en ik ons prima redden met de opvoeding. Dat lokte weer nieuwe berichten uit, maar ben dit steeds blijven herhalen in andere woorden.

Voor nu is het dus weer even opgelost, maar waarschijnlijk is het over maximaal een paar maanden weer zo ver. Ik heb geen goede persoonlijke band met haar maar de kinderen zijn gek op haar en ze is hun enige grootouder nog. Heb er dus belang bij om het contact enigszins normaal te houden. Ze ziet onze kinderen nu ook minder vanwege het co-ouderschap en ik ga er dus wel eens langs zodat de kinderen hun oma wat vaker zien. Maar ik wil ook mijn grenzen aangeven, heb er geen zin dat een paar keer per jaar de bizarre beschuldigingen me om de oren vliegen. Wat zou ik kunnen doen? Zou ik dit persoonlijk tegen haar moeten vertellen? En wat als ze het dan nog weer een keer doet? En vinden jullie dat mijn ex hierin ook een rol zou moeten spelen? Hij zegt dat zijn moeder nu eenmaal zo is en dat hij hetzelfde op zijn bordje krijgt eens in de zoveel tijd. Hij heeft nu ook aangegeven dat hij niet meer wil dat ze zich zo gedraagt. Maar dat is al vaker aangegeven en er zitten geen consequenties aan als ze zich toch weer bemoeit met ons. Oftewel: wat zou ik er aan kunnen doen en zou mijn ex er wat aan kunnen doen?

Volgens mij is het een enorme lap tekst, kon het niet korter verwoorden.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 29 Nov 2014 21:16

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

En als je niet meer reageert op apps? Wel gewoon contact houdt maar ik zou helemaal niet meer reageren op dit soort berichtjes en me zeker niet gaan verdedigen. Lijkt me toch geen zin te hebben. Haar dit misschien ook een keer persoonlijk noemen dat je de contacten belangrijk vindt en ook zo wilt houden maar dat je er geen energie in wilt steken om je te blijven verdedigen dus dat je niet meer reageert op zulke berichtjes van haar. En dit ook zo aan je ex noemen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 29 Nov 2014 21:16

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Positief!
Mijn test was zo licht dat ik het streepje echt niet op de foto kreeg, maar het resultaat van 5 weken oud ligt nu lekker te slapen :)
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 29 Nov 2014 22:07

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

De test is positief! Mijn was ook zo en madam van 11 dagen ligt nu heerlijk bij me te slapen.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem280

Bericht 29 Nov 2014 22:20

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Mijn test was op de NOD en op klaarlichte dag een knaltest. Ik zie hier een lichte streep

Morgen zou ik nog eens testen, of over een paar dagen weer.
Denk wel dat we je mogen feleciteren.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 30 Nov 2014 08:43

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind m ook gewoon positief hoor, gefeliciteerd!

Biechtje met smoeder. Niet op ingaan en ene oor in andere oor uit. Je kan goed met je ex, laat die smoeder dat niet verpesten.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 30 Nov 2014 09:00

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ben ik nu de enige die vind dat je dat soort dingen niet via whatsapp kan doen? Ik zou toch echt vragen of ze, als ze weer wat weer bespreken wat betreft de opvoeding, dit persoonlijk met jou wil overleggen en niet via de telefoon.
Verder denk ik dat ze erg veel om haar klein kinderen geeft, en zich misschien ook wel zorgen maakt soms. Het is natuurlijk niet de ideale situatie die jullie allemaal in gedachten hadden een aantal jaar geleden.
Super dat je af en toe met je kinderen langs gaat zodat ze hun oma kunnen zien, dit vind ik echt heel tof van je.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 30 Nov 2014 09:26

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Hier het biechtje van de test, vanmorgen nog 1 gedaan en die was donkerder. Ik denk dat het dus echt zo is. Ik heb t berekend en Ik moet dan wel kort zwanger zijn, mijn ei moet laat zijn geweest omdat we maar 1x seks hebben gehad en dan zou ik pas 3w 3d zijn! Mijn NOD was wel dus gisteren of vandaag. Dus blijft nog even spannend of het goed blijft gaan omdat t zo pril is.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 30 Nov 2014 09:37

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik testte bij deze ook zo vroeg positief, maar snap je voorzichtigheid wel. Hoop het gewoon over een week of 6 een mooi kloppend hartje op de echo wordt. :-)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 30 Nov 2014 11:30

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

:bounce: :bounce: :bounce:
Ook ik heb vanochtend een test gedaan ( op mijn NOD) en hij is positief!

Heel pril, dus super onwerkelijk. Hoop echt dat dit resultaat klopt!
Laatst gewijzigd door Biechtje op 30 Nov 2014 15:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Patsy

Bericht 30 Nov 2014 12:04

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Gefeliciteerd Biechtjes, ik ben benieuwd wie jullie zijn.
<<

Fiene

Bericht 30 Nov 2014 12:26

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Jeetje Biechtje, die is super duidelijk zeg! Of je bent langer zwanger of het zijn er twee;)
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 30 Nov 2014 12:35

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Fiene schreef:Jeetje Biechtje, die is super duidelijk zeg! Of je bent langer zwanger of het zijn er twee;)


Ik had ook zo'n duidelijke test op de NOD en ik ben met de termijn echo nog 4dagen terug gezet en er ligt echt maar 1 kindje te slapen in de box.

Gefeliciteerd beide biechten met een positieve test, ik wens jullie een fijne zwangerschap!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Fiene

Bericht 30 Nov 2014 12:45

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Was ook maar een grapje, vandaar de ;) erachter. Een kennisje van mij had namelijk ook al enorm snel zo'n knalpositieve test en die kreeg een tweeling. Dat zeiden we voor de grap toen ze de foto vd test doorstuurde en toen bleek het ook zo te zijn.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 30 Nov 2014 12:52

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Whoei knaltest! Gefeliciteerd!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 30 Nov 2014 12:58

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Natuurlijk bespreek je die dingen niet via Whatsapp, maar ik denk dat oma het wel lekker laagdrempelig vindt zo, en dat ze die dingen face to face helemaal niet durft te zeggen. Ik denk ook niet dat ze die dingen echt meent, ik denk dat ze gewoon zelf met een heleboel onvrede zit die ze op deze manier afreageert.

Overigens vind ik persoonlijk ook niet dat je zelf bij haar langs zou hoeven gaan. Het is lief dat je het doet, maar je hebt nota bene co-ouderschap, je ex heeft elke week meerdere dagen om zelf met de kinderen bij haar langs te gaan. Het is niet dat hij de kinderen eens in de twee weken ziet en dat hij dan amper tijd heeft voor oma-bezoekjes, of dat ze bij oma worden weggehouden. Hij kan die bezoekjes toch gewoon op zich nemen?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 30 Nov 2014 13:10

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik moet het even van me afschrijven hoor.
Ik heb zo de zenuwen deze maand. Ben ergens deze maand de pil vergeten, bijsluiter gelezen en nu is er dus een kans dat ik zwanger kan zijn.
Het is hartstikke welkom, maar het is gewoon echt niet handig. Vriend en ik zijn nog niet heel erg lang bij elkaar, ik zit middenin een studie. Het gaat nu steeds in mijn hoofd van.. 'wat als... hoe dan?'
Volgens mijn berekeningen moet ik rond de 9e ongesteld worden.. Nog een week wachten
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Verde