Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


IEEEEH! Ranzige dingen in je eten

<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 19 Sep 2013 18:37

Re: IEEEEH! Ranzige dingen in je eten

Twellie schreef:Legbatterij eieren zijn inderdaad nooit bevrucht maar bij anders soorten eieren kan dat wel voorkomen. Er hoeft maar een haan tussen de kippen te lopen. Als kind heb ik altijd kippen gehouden en toen een van de kippen broeds was heb ik er tien eieren uit een doosje onder gelegd. Resultaat: twee kuikentjes :). Dit was wel twintig jaar geleden.


Okee, nooit geweten! Toch een leuk feitje :).
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 20 Sep 2013 14:37

Re: IEEEEH! Ranzige dingen in je eten

Ieww, ik heb spontaan nergens trek meer in.

Ik heb een keer een rups in een zakje soepgroente gehad. Soep had al lekker een tijdje staan koken, en toen dreef die rups omhoog. Alles weggegooid. Ook heb ik een keer een paprika opengesneden en daar kwam me toch een groot zwart beest uit.. Dood, dat wel, maar ik ben nu altijd op mijn hoede als ik paprika snijd. :laughcry:
Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Sep 2013 19:19

Re: IEEEEH! Ranzige dingen in je eten

Mijn tante had een keer een chocoladereep vol maden... Ze stak hem nog net niet in haar mond gelukkig.... Ze is terug gegaan naar de winkel en daar hebben ze de hele voorraad weggegooid.
<<

Anoniem 146

Bericht 22 Sep 2013 21:12

Re: IEEEEH! Ranzige dingen in je eten

Ik wist dat ik dit topic niet moest openen, en tóch doe ik het. :nopompom:

Ik eet bij voorbaat al geen tongenworst, omdat -ja ik kwam er pas heel laat achter- hier tongen in zitten. Als je het gaat bestuderen herken je ze er ook in.

Maar hier ging het topic niet over. Mijn moeder heeft wel eens een insect gevonden in de vla, ik heb járen geen vla meer gegeten.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 24 Sep 2013 11:50

Re: IEEEEH! Ranzige dingen in je eten

Ik beet een keer een paaseitje doormidden om te kijken wat voor vulling er inzat, het was groen en donzig en geen pistache.
<<

Anoniem 63

Bericht 24 Sep 2013 21:08

Re: IEEEEH! Ranzige dingen in je eten

Derpy schreef:Ik beet een keer een paaseitje doormidden om te kijken wat voor vulling er inzat, het was groen en donzig en geen pistache.

:lol:
<<

VanillaRose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 92

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:29

Bericht 25 Sep 2013 11:08

Re: IEEEEH! Ranzige dingen in je eten

wij hadden laatst allemaal rupsjes tussen de broccoli toen het gekookt en wel al op ons bord lag,bleh!Bij het schoonmaken niets gezien maar eenmaal gekookt zat het er vol mee.
Ook in Spanje een keer een meegebakken vlieg in mijn broodje hamburger. Gelukkig zag ik het op tijd.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers