Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kinderzeer/ krentebaard

<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 28 Nov 2014 22:13

kinderzeer/ krentebaard

N heeft plekjes rond zijn mond en bij zijn neus. Eerst puistjes en nu met een geel korstje. Ik vermoed dus kinderzeer. Iemand nog huis tuin en keuken middeltjes hiervoor?
Mother of 3 adorable children
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 28 Nov 2014 22:19

Re: kinderzeer/ krentebaard

Betadinezalf. In het begin kun je ook zinkzalf smeren, maar dat zou ik niet meer doen nu er al een korstje opzit, wondjes genezen niet mooi met zinkzalf en het hoeft ook niet meer in te drogen nu.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 28 Nov 2014 22:20

Re: kinderzeer/ krentebaard

O, en probeer te zorgen dat het korstje zolang mogelijk heel blijft, vaak komen ze makkelijk los, maar dan blijft het ook heel lang een wondje. Hoe langer het korstje blijft zitten, hoe sneller het echt mooi genezen is.

En géén pleisters plakken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fiene

Bericht 28 Nov 2014 22:32

Re: kinderzeer/ krentebaard

R had het zo erg, en was er zo ziek van, dat hij een ab kuur ervoor kreeg. Beterschap voor je mannetje!
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 28 Nov 2014 22:40

Re: kinderzeer/ krentebaard

Thnx voor de tip, ik heb hem ook al gezegd T even niet te knuffelen. Betadine hebben we liggen, morgen direct smeren. J lijkt ook plekjes te krijgen...
Mother of 3 adorable children
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 28 Nov 2014 22:42

Re: kinderzeer/ krentebaard

Daar zou ik dan ook meteen Betadine opsmeren en eventueel dan ook zinkzalf, gewoon van die simpele zinkzalf van Daro in zo'n tube.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 28 Nov 2014 22:47

Re: kinderzeer/ krentebaard

Ook zinkzalf moeten we nog hebben liggen, ga ik dat hij J gebruiken. Hopelijk kunnen we het snel in de kiem smoren.
Mother of 3 adorable children

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers