Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opbergbak hobbyspullen

<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 24 Sep 2013 20:32

Opbergbak hobbyspullen

Ik zoek een houten opbergbak met vakjes voor mijn snailmailspullen en postcrossing. Dus met vakken voor kaarten, lintjes, plakband, stickers, stempels, pennen etc.

Eigenlijk zoiets: Afbeelding

Ik heb alleen geen idee waar ik dat moet zoeken. Iemand een idee? :)
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem7

Bericht 24 Sep 2013 20:37

Re: Opbergbak hobbyspullen

Ik heb het idee dat snailmailen ineens echt helemaal in is, leuk!

Ontopic: kun je niet iets met een sinaasappelkistje/verschillende sinaasappelkistjes op een speelse manier aan de muur gehangen maken?
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:04

Bericht 25 Sep 2013 10:53

Re: Opbergbak hobbyspullen

Bij de Kwantum verkopen ze letterbakken met wat grotere vakken. Ze zijn geloof ik €20,- en zijn er in de kleuren wit en naturel.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron