Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw kapsel voor Lejow

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 09 Nov 2014 09:55

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ik zeg korte Bob, zal je super staan, weet ik zeker.
Zo'n lange Bob groeit ook heel snel uit volgens mij, daar zie je over drie maanden niks meer van. Wil je het ook kleuren? Denk dat high lights je ook leuk zullen staan.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Nov 2014 09:56

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ja, denk het wel!
Maar weet niet of ik dan voor donker of voor lichte plukken ga.

Ik ga het eerst eens doen zoals Hope. Veel lagen, achter korter dan voor, en een lok. En als ik dat wat vind kan het altijd nog korter :)
Daarbij ben ik niet zo goed in het stylen van mijn eigen haar, dus het moet niet iets heel lastigs zijn.
<<

Anoniem112

Bericht 09 Nov 2014 09:57

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ja korte bob met schuine lok/ pony, super leuk!!
<<

Anoniem112

Bericht 09 Nov 2014 09:58

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Als je lagen doen kun je daarna geen korte Bob doen, als de korte lagen te kort zijn...
Ik zou echt kiezen voor pittig! :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Nov 2014 10:00

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Annemijn schreef:Als je lagen doen kun je daarna geen korte Bob doen, als de korte lagen te kort zijn...
Ik zou echt kiezen voor pittig! :)



Whaha, nee ik doe het écht niet. Ik heb zo vaak jankend voor de spiegel gestaan, omdat ik het korte haar écht niet leuk vond. Laat me eerst dit maar eens proberen :)

20 nov komt een vriendin langs, die is kapster, dus die mag het op me gaan uit proberen.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 09 Nov 2014 12:07

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ik ben benieuwd lejow! Ik herken het wel. Ik durfde ook echt geen korte bob. De kapper heeft daarom een lange geknipt zodat ik er aan kon wennen om toch korter haar te hebben en dan kon ik de volgende keer altijd weer korter gaan. Maar ik vind het wel erg fijn dat het nog gewoon vast kan met dit kapsel.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Nov 2014 12:35

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Hope schreef:Ik ben benieuwd lejow! Ik herken het wel. Ik durfde ook echt geen korte bob. De kapper heeft daarom een lange geknipt zodat ik er aan kon wennen om toch korter haar te hebben en dan kon ik de volgende keer altijd weer korter gaan. Maar ik vind het wel erg fijn dat het nog gewoon vast kan met dit kapsel.


Ja dat vind ik ook wel fijn, als ik de kinderen uitleg geef en ik sta wat voorover gebukt achter hen, bij hun tafeltje, vind ik het wel fijn als het in een staart kan.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 09 Nov 2014 13:31

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ben benieuwd hoe het wordt Lejow! Maak je een voor en na foto?
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Nov 2014 20:47

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ik wil ook nieuw haar! Maar ik wil doneren en ik ben zo bang dat het nog niet lang genoeg is en dat ik voor lul loop met kort haar op mn bolle hoofd.
R. 2013
D. 2016
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 09 Nov 2014 20:52

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ik denk dat een Bob jou ook heel leuk zal staan Spencer!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Nov 2014 21:04

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Mijn schoonouders zijn zo aan het drammer dat ik het kort moet knippen, daarom wil ik het juist niet. Maar bleh ik kan niks met mijn haar, wassen kost eeuwen en mijn haarnetje op het werk past niet goed meer.
R. 2013
D. 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Nov 2014 21:27

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Pandora schreef:Ben benieuwd hoe het wordt Lejow! Maak je een voor en na foto?


Ga ik doen!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Nov 2014 10:30

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ik ben benieuwd Lejow!

Spencer ik vind dat zo raar om te horen dat schoonouders denken dat zij kunnen beslissen/oordelen/ongewenst advies geven over jouw kapselkeuze. Waarom doen ze dat? Ze zullen het vast 'goed' bedoelen, maar ik zou toch een keer zeggen dat je niet gediend bent van ongevraagd advies, 1x zeggen oké, maar drammen zoals je het zelf noemt vind ik toch wel ver gaan.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 10 Nov 2014 10:47

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ik ben juist van heel lang haar naar heel kort gegaan in 1x. Heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van. Wel moest ik er even aan wennen, maar nee voor mij nooit geen lang haar meer.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 10 Nov 2014 19:35

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ik ben ook wel benieuwd :)
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 18 Nov 2014 14:31

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Oh die 3e van Hope is mooi, dat kapsel! Ik vind de slag in mijn haar mooi, maar met zo'n kapsel is het weer jammer dat ik die slag heb ;-)


Lejow, heb je geen foto van toen je kort haar had? Ik ben wel benieuwd...
<<

Anoniem92

Bericht 18 Nov 2014 14:43

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Viva, ik vind jouw haar zoals het nu is echt fantastisch!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Nov 2014 21:32

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Viva schreef:Oh die 3e van Hope is mooi, dat kapsel! Ik vind de slag in mijn haar mooi, maar met zo'n kapsel is het weer jammer dat ik die slag heb ;-)


Lejow, heb je geen foto van toen je kort haar had? Ik ben wel benieuwd...


Ai.. dan moet ik even heel goed zoeken

*zoek*

Veel is verloren gaan in her en der wat harde schijf crashes.. en soms heb ik het gewoon niet op de foto gezet omdat het te erg was haha
Afbeelding

Hier is het aardig kort, dit ging nog wel! 9,5 jaar geleden is dit.

Let hier niet op mijn heeeele charmante gezicht WHAHAHA maar dit ben ik met pony
Afbeelding


Meer kon ik niet vinden :(
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 19 Nov 2014 08:59

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ik vind het korte je erg leuk staan.
<<

Anoniem160

Bericht 19 Nov 2014 10:38

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

SDL schreef:Ik vind het korte je erg leuk staan.


Ik ook! Weet je al wanneer je naar de kapper gaat?
<<

Anoniem122

Bericht 19 Nov 2014 10:42

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ik vind het korte ook leuk staan. Pony zou ik niet opnieuw doen.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 19 Nov 2014 10:55

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Lejow, je rechte pony vind ik niet mooi. Het lijkt alsof je er moeite voor moest doen om hem "recht" te laten hangen, alsof er veel spul ingestopt is.
De bovenste vind ik leuker dan nu, de laagjes. Creëert meer volume en misschien dat een schuine pony je ook zal staan!

Parel, dank je! Het zit nu alleen elke dag in zo'n lange knip, die vind mijn man verschrikkelijk, hihi. Zaterdag weer eens naar de kaper, wat korter, meer laagjes. En mijn man mag dan mooi high lights erin doen ;-)
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 22 Nov 2014 20:03

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

En, wat is het geworden?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 23 Nov 2014 09:58

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Spencer schreef:Ik wil ook nieuw haar! Maar ik wil doneren en ik ben zo bang dat het nog niet lang genoeg is en dat ik voor lul loop met kort haar op mn bolle hoofd.


Volgens mij is jouw haar ech wel lang genoeg hoor! Moet iets van 25 cm zijn. Du als je het in een lage staart doet en dan opmeet weet je of je ver genoeg bent om het re laten knippen zonder extreem kort kapsel over te houden.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 28 Nov 2014 13:22

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Het is geknipt! Het is een iet wat schuine bob geworden met lagen en weer een schuine lok.
Ik vind het alleen aan de ene kant (door dat daar een langere laag zit voor de bob), nog het zelfde langs mijn gezicht hangen als met het lange haar, dus vandeweek wil ik dat nog even bij laten knippen.

Heb nog geen goede foto, en die ga ik nu ook niet maken, want het moet gewassen worden haha
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers