Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Biechttopic

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 25 Nov 2014 14:34

Re: Biechttopic

Mijn zusje had pap2 en was positief getest op het HPV virus. Ze heeft toen ook controle gehad bij de gyn en ze hebben weefsel weggenomen ter controle. Gelukkig bleek alles in orde te zijn.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 25 Nov 2014 16:48

Re: Biechttopic

Het viel best mee. Wat ik niet heel fijn vond was dat er een verpleegster en een nieuwe verpleegster (die ingewerkt werd) bij was en dan ook nog een co - assistent. Gezellig allemaal naar binnen te kijken :palm:

Eerst doen ze die eendenbek erin en daarna kijken ze met de microscoop. Ik kon zelf ook meekijken, dat was wel fijn. Vervolgens zag hij dat het beeld sterk deed denken aan een HPV besmetting. Daar ben ik op getest. Vervolgens zag je (ik dus zelf ook) twee witte plekken op de baarmoedermond. Dat zijn de plekjes die verdacht zijn en voor de afwijkende uitslag zorgen. Met een azijnoplossing keken ze daar nog even naar. Daarna namen ze van de plekjes nog wat weefsel af en dat gaan ze onderzoeken. Ik moest even hoesten zodat je er minder van voelt. Daarna was het alweer klaar. Inmiddels was het wel begonnen met bloeden maar dat hoort er bij. Jammere is dat ik nu dus in feite nog steeds niks weet: de uitslag (HPV) en van die plekjes krijg ik 17 december. Dan vertellen ze ook wat het vervolgtraject wordt.

Nu heb ik wel buikpijn, vergelijkbaar met flinke ongesteldheid. Maar op zich viel het best mee dus.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 27 Nov 2014 06:25

Re: Biechttopic

Wie heeft er ervaring met het ontstoren van vaccinaties?? Ik wil dit laten doen. Maar omdat het onderwerp altijd veel negatieve reacties geeft vraag ik het even onder Biechtje. Ik heb overigens ook geen zin in discussie. Dat ik het laat doen staat vast. Alleen ben ik opzoek naar ervaringen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 27 Nov 2014 09:08

Re: Biechttopic

Biechtje schreef:Het viel best mee. Wat ik niet heel fijn vond was dat er een verpleegster en een nieuwe verpleegster (die ingewerkt werd) bij was en dan ook nog een co - assistent. Gezellig allemaal naar binnen te kijken :palm:

Eerst doen ze die eendenbek erin en daarna kijken ze met de microscoop. Ik kon zelf ook meekijken, dat was wel fijn. Vervolgens zag hij dat het beeld sterk deed denken aan een HPV besmetting. Daar ben ik op getest. Vervolgens zag je (ik dus zelf ook) twee witte plekken op de baarmoedermond. Dat zijn de plekjes die verdacht zijn en voor de afwijkende uitslag zorgen. Met een azijnoplossing keken ze daar nog even naar. Daarna namen ze van de plekjes nog wat weefsel af en dat gaan ze onderzoeken. Ik moest even hoesten zodat je er minder van voelt. Daarna was het alweer klaar. Inmiddels was het wel begonnen met bloeden maar dat hoort er bij. Jammere is dat ik nu dus in feite nog steeds niks weet: de uitslag (HPV) en van die plekjes krijg ik 17 december. Dan vertellen ze ook wat het vervolgtraject wordt.

Nu heb ik wel buikpijn, vergelijkbaar met flinke ongesteldheid. Maar op zich viel het best mee dus.


Als je die co-assistente en die extra verpleegster er niet bij wil hebben dan mag je dat echt gewoon zeggen, hoor. En ja, zij moeten het ook leren, maar jouw gevoel tijdens zo'n onderzoek gaat toch echt voor. Ik zou het zelf sowieso teveel vinden, een co én een nieuwe collega.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 27 Nov 2014 16:32

Re: Biechttopic

Ik wil graag even advies, maar het niet onder mijn eigen naam plaatsen.

Ik heb hele lieve ouders, en twee hele lieve zussen, maar toch zit me iets niet lekker. Op de een of andere manier vindt mijn zus zichzelf altijd zielig, zij heeft het altijd drukker dan anderen, heeft meer te doen, nergens tijd voor en nu ze net een nieuwe baan heeft, is het helemaal raak. Mijn moeder is gisteren zelfs naar haar huis toe gegaan om schoon te gaan maken, want ze heeft het zo druk. Nou woont zij gewoon samen met een partner, die ook gewoon wat zou kunnen doen. Maar zij zijn beide eigenlijk gewoon lui, en vinden het wel gemakkelijk dat mijn ouders met ALLES helpen. Verhuizen, altijd geld toestoppen, komen klussen, noem het maar op.

Mijn zusje woont, nu nog, thuis, en wordt ook echt overal mee geholpen, leent de auto van mijn vader, laat alles voor zich betalen en doet echt helemaal NIKS in huis.

Als we met zijn allen bij elkaar zijn blijft iedereen op de bank zitten, ook mijn vader, en help ik mijn moeder met alles, omdat verder niemand wat doet. Komt ook door mijn moeder hoor, dat ze niks zeggen.

Maar nu zit ik momenteel ziek thuis, en kan ik echt helemaal niks in huis, en is mijn partner gewoon heel erg druk en komt er net zo goed niks van in huis. Maar mij wordt het niet aangeboden? Mijn vriend heeft ook tijd zonder werk gezeten, nou ik heb geen euro gehad.

Ze kwamen langs vorige week, maar moesten ineens ook nog klussen bij mijn zus, waardoor ze uiteindelijk nog geen 1.5 uur bij mij zijn geweest, omdat het daar uitliep.

Aankomend weekend is het SInterklaas, en dat zou bij mijn zus zijn. Voor mij fijn, omdat ik niet goed kan reizen, voor mijn zus fijn, omdat ze dan gewoon thuis kon blijven, en de rest kan in 1 auto komen. Dat is nu gisteren afgezegd, omdat ze het te druk heeft (?) en het wordt bij mijn ouders. Leuk hoor, maar dat is voor mij ruim 2 (!) uur in de auto zitten in totaal, terwijl ik met rug klachten zit. Mijn moeder haar antwoord was --> ja, het moet voor iedereen handig zijn. En vervolgens ben ik dus toch de lul, en moet het bij hun thuis, en of we ze ook nog even op willen gaan halen. Dan is het dus voor iedereen handig; behalve voor mij (en mijn vriend).

Ik houd van ze hoor, maar voel me toch wel achtergesteld, en ben niet jaloers ofzo, want ik ben er trots op dat wij alles zelf doen, en regelen. Maar ik vind het wel jammer dat ik me niet helemaal serieus genomen voel, of nou te serieus, want ik regel alles zelf wel.

Ok, ik moest het even kwijt, sorry voor het lange verhaal.
<<

Anoniem140

Bericht 27 Nov 2014 17:13

Re: Biechttopic

Oh dat zou ik ook echt helemaal niet leuk vinden. En het er over hebben met jouw ouders dat het nu voor jullie ontzettend onhandig is? Ik vind het wel raar dat je moeder zegt dat het voor iedereen handig moet zijn, en dat ze niet inziet dat het voor jullie nu juist heel onhandig is.
En dat met het huishouden vind ik ook wel raar, maar daar zou ik dan nu niet direct over beginnen.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 28 Nov 2014 09:15

Re: Biechttopic

Heb je ook aangegeven dat het voor jullie niet handig is en dat ze ook bij jullie mogen komen? Of ben je gewoon akkoord gegaan?
Verder vind ik het vrij normaal wat je ouders voor je zussen doen. Mijn vader klust hier gemiddeld 3-4 hele dagen p.m. in huis of tuin en hij zou het juist heel rot vinden als wij dat soort dingen zouden uitbesteden terwijl hij het ook prima kan en leuk vind om te doen. Als de verbouwing straks klaar is, valt er wel weer ergens wat te verven of iets anders te verzinnen wat hij kan doen/maken. En mijn moeder doet elke woensdag ook een zooi hier in het huishouden. Is bij mijn broer en zus niet anders en daar passen ze ook veel op de kinderen. Ik denk dat de meeste ouders zilke dingen met liefde voor hun kinderen doen.
Dat ze bij jou niet hebben geholpen is misschien juist wel omdat jullie zo trots zijn dat jullie alle boontjes zelf doppen en willen ze je niet voor het hoofd stoten. Heb je ze wel om hun hulp gevraagd? Het komt niet zomaar aanwaaien waarschijnlijk.

Ik denk, op basis van wat je hier nu plaatst en voorheen hebt geplaatst, dat je het je onnodig te persoonlijk aantrekt.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 28 Nov 2014 09:22

Re: Biechttopic

Ik denk dat je zussen gewoon iets beter zijn in zeuren en zielig doen en misschien ook wel een heisa maken als ze hun zin niet krijgen, terwijl jij al die dingen niet doet. En je ouders kiezen dan de weg van de minste weerstand, want met jou krijgen ze het minste gezeik.

Ik denk dus dat je toch wat meer op je strepen moet gaan staan. Overigens zou ik in geen geval nog eens iemand gaan ophalen. Het is allemaal al zo verschoven dat het voor hen het beste uitkomt, het minste wat ze dan zouden kunnen doen is voor eigen vervoer zorgen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem88

Bericht 28 Nov 2014 09:35

Re: Biechttopic

Misschien wel Chaos, maar het is toch gewoon naar als je thuis zit, je ouders komen langs en ze wéten dat je niets kunt, dat ze dan zelfs niets aanbieden en wel gaan verkondigen dat ze maar eventjes kunnen blijven omdat ze bij haar zus gaan helpen. En als het nou eenmaal is, tweemaal, dan zet je je daar wel overheen. Maar ik heb het idee dat het bij Biechtje al langer speelt. En dat het voor haar gewoon vervelend is te merken dat ze, als ze bij haar ouders thuis is, samen met haar moeder alles doet, koffie rondbrengt, gasten verzorgd etc, en dat haar ouders juist degenen die dán op hun kont blijven zitten, nú wel gaan helpen, en degene die het hardst loopt en de hulp nu het best kan gebruiken, eigenlijk maar gewoon laat zitten. Hmm, lange zin, maar hopelijk kun je hem ontcijferen :)

Wel ben ik het met Chaos eens dat ik het bespreekbaar zou maken. Ik zou niet alles wat je vertelt over je zusjes erbij halen. Maar wel dat het voor jou nu echt niet prettig en handig is om zo lang te moeten reizen, dat je al hun hulp en begrip juist nú goed kunt gebruiken, en dat het je verdriet doet dat dat nu even niet gezien wordt.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 28 Nov 2014 11:15

Re: Biechttopic

Miley, ik was ook niet van plan inderdaad om het beide te benoemen hoor, maar moest het gewoon even kwijt. Ja ik heb aangegeven dat het voor mij lastig wordt, omdat die reis zwaar is, en ze begreep het, maar kon niet anders. Dag erna (gisteren dus) vroeg ze vervolgens prompt of we ook nog even mijn zus willen op gaan huilen (ruim half uur om enkele reis)..

Chaos, bij mij is geen optie, sowieso past dat niet goed met het hele gezin nu, ik had het wel aangeboden, maar dat gaat niet werken. Daarom was het bij mijn zus ideaal, was voor iedereen qua afstand goed te doen. Ik heb aangegeven dat het niet handig is voor mij.

Ik vind het eerlijk gezegd niet normaal dat ze zoveel geholpen worden, het zijn gewoon volwassen mensen van eind 20, die zichzelf vooral heel zielig vinden. Een schilderij ophangen of een band plakken zouden ze prima zelf moeten kunnen, lijkt me. En dat ze geholpen worden moeten ze zelf weten; ik vind het alleen niet leuk dat ik er vervolgens de dupe van ben, als ze eigenlijk bij mij op visite zouden komen. En wij zijn niet te trots hoor, maar blijkbaar denken ze dat wij het wel zelf kunnen, het wordt ons niet gevraagd, en ik ga er niet om bedelen. En onnodig op mezelf betrekken? Dat vind ik eerlijk gezegd niet. Het is gewoon zo dat ik niet geholpen word met rekeningen, of in huis, of dat ze nu rekening met mij houden met Sinterklaas vieren. Dat is dan ook toch over mij?

Susan, dat sowieso, vooral mijn zus vindt zichzelf vooral enorm zielig en gaat elke keer bellen en klagen hoe ze het wel niet heeft. En ik ben niet zo, maar dat betekent niet dat ze mij maar mogen en kunnen vergeten op zo’n moment, omdat ik wel een vriend heb die voor me zorgt.

Ik wil eigenlijk ook niemand gaan ophalen; het moet voor hun al anders, en dan moet ik mezelf ook nog pushen, omdat zij anders met de trein moeten. Nou boehoe. Als ze mee willen rijden, mogen ze hier naar het station toe komen, dan kunnen ze meerijden.

Dundas, dat is het vooral inderdaad, ze weten heel goed dat ik nu niks kan. Ik heb ze zelf verteld hoe slecht het gaat, en dat ik echt niks kan, en dan vind ik het wel teleurstellend dat ik dan niet geholpen word. Het voelt alsof ze me een beetje vergeten, onbewust waarschijnlijk, maar er zijn drie dochters, en niet maar eentje die altijd aandacht wil. Ik ga er nog even over nadenken hoe, en of ik het nu bespreekbaar ga maken, of dat ik er mee wacht tot ná Sinterklaas.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 01 Dec 2014 10:00

Re: Biechttopic

Omdat ik hier niet anoniem ben en ik eigenlijk niet wil dat zij dit leest, post ik dit onder het biecht account.

Ik kan heel moeilijk afstand nemen van dingen uit het verleden. En met name met een bepaalde vriendin uit het verleden. Ik ben inmiddels al 15 jaar goede vriendinnen met haar en ik kom er achter dat ik haar eigenlijk helemaal niet zo aardig meer vind. Ze blijft maar oude koeien uit de sloot halen en kan nooit eens positief reageren.
In die 15 jaar hebben we al vaker paar maandjes geen contact gehad wegens ruzie, maar bleven elkaar toch weer op zoeken. Maar eigenlijk weet ik niet goed waarom. Als het nu gewoon leuk zou zijn zou ik het nog snappen, maar al die oude koeien en steken onder water telkens. Bijvoorbeeld: Ze is niet op mijn bruiloft geweest, omdat haar dochtertje de dag ervoor jarig was en ik niet kon komen. Ik had toen aangeboden om andere keer langs te komen, omdat de dag voor mijn bruiloft erg druk was en het nog een uur rijden is naar haar. Ze is toen zo boos geworden en besloot om niet op mijn bruiloft te komen als ik niet naar verjaardag van haar dochtertje kwam. Afgelopen vrijdag had ik verjaardag van kind van andere vriendin en toen zei die ene vriendin 'Lekker... Naar zijn verjaardag kan je wel en naar mijn dochtertje haar eerste verjaardag kan je niet.'.
En zo doet ze al jaren als er een irritatie is geweest of als ze het ergens niet mee eens is.
Ik heb in die 15 jaar zoveel met haar mee gemaakt en ik vind het zonde om dat allemaal weg te gooien. Vakanties, stapavonden, school... Alles heb ik met haar mee gemaakt.
Maar dat is natuurlijk geen reden om nu nog met haar om te blijven gaan. Ik vind het alleen moeilijk om afstand te nemen van iets wat vroeger zo belangrijk was.
Hebben jullie hier tips voor?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Dec 2014 10:21

Re: Biechttopic

Ik zou toch tot de conclusie komen dat we vijftien jaar geleden weliswaar goed bij elkaar pasten, maar nu niet meer. Ik zou er weinig voor voelen om met iemand om te blijven gaan die zoveel energie kost, alleen omdat ik vroeger een klik met haar had.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Dec 2014 10:24

Re: Biechttopic

Ik zou proberen terug te kijken of de leuke tijd samen, maar het daar ook bij laten. Sommige vriendschappen bloeien gewoon dood, kosten meer energie dan dat ze opleveren. Je gooit ook niks weg, je hebt waarschijnlijk een hoop van elkaar geleerd en leuke dingen mee gemaakt. Die ben je niet kwijt. Er komen alleen geen nieuwe dingen bij.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:23

Bericht 01 Dec 2014 14:53

Re: Biechttopic

Eens met Silly-One.
In 15 jaar kan een hoop veranderen. Dat jullie nu niet meer bij elkaar passen qua vriendschap doet niks aan de goeie herinneringen die jullie samen hebben. Ik zou er in deze situatie ook weinig energie in steken. Zo worden het alleen maar ergenissen.
J. 07-11-2012
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 04 Dec 2014 15:56

Re: Biechttopic

Mijn zusje blijkt na 2x pap2 nu ook pap3 te hebben. Ze kreeg een brief in de bus van het ziekenhuis dat ze zich dan en dan moet melden voor een colposcopie. Terwijl als zij het ziekenhuis belde voor de uitslag, ze zeiden dat die er nog niet was....lekker lomp dus :( vandaag heeft ze weer gebeld en het blijkt om pap3 te gaan.

Pfff, maak me wel zorgen nu hoor!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Dec 2014 16:00

Re: Biechttopic

Hè wat naar Poppy, daar zou ik ook van schrikken! Hopelijk valt het allemaal mee uiteindelijk. Sterkte!
❤ 7 juni 2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 04 Dec 2014 17:48

Re: Biechttopic

Heftig Poppy!

@ biechtje die ziek thuis zit

ik snap je gevoelens en het zou fijn zijn om ook een keer spontaan iets aangeboden te krijgen, maar zolang dat niet gebeurd, blijf jij je irriteren/teleurgesteld voelen. Dus misschien is een keer vragen helemaal niet zo stom, dan beseffen zij ook dat jij dat ook fijn vindt en bieden ze het de volgende keer misschien wel sneller zelf aan.

Iedereen heeft andere karakters dat is nou eenmaal zo, en als je het hebt over routines in het gezin dan zijn die er meestal zelf in geslopen (dat je zussen bijv. niet meehelpen) je moeder heeft dat dan ook goed gevonden denk ik. Blijft natuurlijk wel vervelend om te zien.

Woont je zus net zo ver weg als jij? Dat ze daar misschien ook vaker/sneller naar toe gaan omdat ze én letterlijk hulp vraagt én sneller te bereiken is? Dat zou het ook nog kunnen verklaren. Ik denk dat je het nu gewoon extra rot vind omdat je ziek thuis zit. Kan je je zus niet vragen om met de trein naar jou toe te komen, dan kan ze wel meerijden.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 06 Dec 2014 23:05

Re: Biechttopic

Sinds een week voel ik ineens druk op mijn borst / hart. Gemiddeld zo'n 3 keer per dag maar het lijkt met de dag erger te worden. Het komt niet alleen op als ik daadwerkelijk in zo'n stressmoment zit maar ook als ik even rustig op de bank tv kijk. Ik durf niet te google-en maar ik vraag me toch af of ik hiermee niet naar de huisarts moet. De grootste druk zit echt precies onder m'n borst en voelt net of iemand er heel hard op drukt. Ik heb al maanden wat stress dus ik heb zo'n gevoel dat het daar mee te maken heeft. Al heb ik wel vaker flinke stress periode's gehad en dit nooit zo gehad... Is dit toch typisch een langdurige stress uiting of kan het ook iets anders zijn? Ik zit er toch een beetje mee in m'n maag :(
<<

Anoniem88

Bericht 06 Dec 2014 23:53

Re: Biechttopic

Het zou heel goed simpelweg hyperventilatie oid kunnen zijn, maar om dat zeker te weten zou ik toch echt even langs de huisarts gaan. Vervelend in elk geval, kan me goed voorstellen dat je het eng vindt!
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 07 Dec 2014 11:22

Re: Biechttopic

Hoe is je hartslag? Mijn vader is vrijdagochtend meegenomen met de ambulance, ook druk op de borst, verder geen last. Dus geen uitstraling arm, kaak, rug enz. Maar die had wel een hartslag van 170-210. Wat gelukkig met een medicijn omlaag ging in het ziekenhuis. Bloed prikken wees erop dat er geen schade aan het hart was. Als deze niet omlaag was gegaan met dat medicijn hadden ze hem een schok moeten toedienen. Hij had boezemfibrileren. De mensen van de ambu, en ziekenhuis zeiden altijd te bellen bij deze klachten. Mijn vader voelde overigens niks van die hoge hartslag. Enkel die druk op de borst die kwam en ging.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem115

Bericht 07 Dec 2014 19:34

Re: Biechttopic

Met jouw klachten zou ik toch echt morgen de huisarts bellen.
Misschien is het iets onschuldigs, maar alles m.b.t. het hart zou ik melden.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 07 Dec 2014 19:48

Re: Biechttopic

Mijn hartslag is nu 88 per minuut in russtand. Dus volgens mij vrij normaal.
Ik ga het morgen tijdens het werk nog eens in de gaten houden hoevaak ik het krijg. Vandaag leek het namelijk minder dan de vorige dagen. En anders toch maar even langs de huisarts.

Beterschap met je vader JustMeDaan.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 07 Dec 2014 19:59

Re: Biechttopic

Biechtje schreef:Mijn hartslag is nu 88 per minuut in russtand. Dus volgens mij vrij normaal.
Ik ga het morgen tijdens het werk nog eens in de gaten houden hoevaak ik het krijg. Vandaag leek het namelijk minder dan de vorige dagen. En anders toch maar even langs de huisarts.

Beterschap met je vader JustMeDaan.


Volgens mij ijs dat vrij hoog hoor, als ik gewoon relaxed in een stoel zit is mijn hartslag iets van 55/60 volgens mij.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem185

Bericht 07 Dec 2014 20:56

Re: Biechttopic

Pandora schreef:
Biechtje schreef:Mijn hartslag is nu 88 per minuut in russtand. Dus volgens mij vrij normaal.
Ik ga het morgen tijdens het werk nog eens in de gaten houden hoevaak ik het krijg. Vandaag leek het namelijk minder dan de vorige dagen. En anders toch maar even langs de huisarts.

Beterschap met je vader JustMeDaan.


Volgens mij ijs dat vrij hoog hoor, als ik gewoon relaxed in een stoel zit is mijn hartslag iets van 55/60 volgens mij.
Die van mij 90 en als ik aan het werk ben 105, maar dat is ook echt wel behoorlijk hoog.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 08 Dec 2014 18:17

Re: Biechttopic

Dankje biechtje. En dat is een prima hartslag hoor. Als het wat minder word misschien even afwachten dan ja, anders echt bellen hoor.
D. 💙14-01-2019💙
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers