Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


haarspoeling of verf en welk merk?

<<

Anoniem275

Bericht 18 Nov 2014 16:54

haarspoeling of verf en welk merk?

Ik zit eraan te denken om zelf een keer mijn haren te kleuren. Ik ben echt een leek op dit gebied, heb bij de kapper alleen maar highlights gehad en ooit 1x een spoeling thuis.

Wat is jullie ervaring met een spoeling, hoe snel is deze eruit? De vorige keer dat ik een spoeling had, was deze nauwelijks zichtbaar (verkeerd merk?) en weet ik dus niet hoelang deze bleef zitten..
In principe wil ik niet mijn haren altijd in een andere kleur houden, dus wat dat betreft is verven misschien niet handig?

Wie heeft er tips?
<<

Anoniem185

Bericht 19 Nov 2014 22:45

Re: haarspoeling of verf en welk merk?

Ik gebruik verf van John Frieda. Is officieel permanente, maar werkt bij mij als een spoeling. Hij is flink donkerder dan mijn eigen haarkleur. Na ongeveer 3 maanden is hij er ver terug uit. Precies snel genoeg om geen uitgroei te geven!
<<

Anoniem275

Bericht 23 Nov 2014 16:46

Re: haarspoeling of verf en welk merk?

Klinkt goed :)

Nog meer tips/ervaringen?
<<

Anoniem144

Bericht 27 Nov 2014 17:18

Re: haarspoeling of verf en welk merk?

Als ik het zelf doe, gebruik ik gewoon haarverf van het kruidvat merk.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers