Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kado idee man

<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 26 Nov 2014 15:04

kado idee man

Zaterdag heb ik een verjaardag van de man van een vriendin.
Ik ken haar inmiddels al 12 jaar, maar eigenlijk bleef onze vriendschap vooral samen. Sinds kort gaan we ook met de mannen om (samen met nog 2 stellen) en nu zijn we uitgenodigd voor de verjaardag van hem.
Ik heb hem 4 keer gezien, dus ik ken hem totaal niet.
Toen ik aan mijn vriendin vroeg wat hij wilde hebben zei ze dat ze het al leuk vond dat we kwamen.
Maar ik wil natuurlijk niet met lege handen aan komen.
Wat is nu een leuk kado voor een man die 34 word?
<<

Anoniem173

Bericht 26 Nov 2014 15:13

Re: kado idee man

Een bierpakket? Verschillende soorten speciaalbier met een glad erbij bijvoorbeeld.
<<

Anoniem104

Bericht 26 Nov 2014 15:21

Re: kado idee man

Als je hem niet goed kent dan zou ik voor safe gaan en iets van een bierpakket kopen, of eventueel een goede wijn als hij daar meer van houdt.
<<

Anoniem162

Bericht 26 Nov 2014 16:03

Re: kado idee man

Bier of wijn inderdaad. Ik heb nu voor de vriend van mijn vriendin een bon gekocht van een kookwinkel, hij is dol op koken.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Nov 2014 16:12

Re: kado idee man

Moet hij wel van alcohol houden. Mijn man houdt daar dus niet van.
Ik heb van de week een man een pakket met lekkers gegeven.
Een flesje wijn, nougat, chocolade, nootjes, worst, kaas.
2014 2016
<<

Anoniem168

Bericht 26 Nov 2014 16:28

Re: kado idee man

-Misschien een cadeaubon voor de Gal&Gal bijvoorbeeld als je niet weet of hij een wijn- of bierman is.
-Nu zo rond sinterklaas en kerst, heb je van die cadeaupakketten bij etos, kruidvat met geursets van bijv. douchegel, aftershave enzo. Maar weet niet zo goed of zoiets gepast is om te geven, ben daar niet zo goed in bij mannen.
-Een game voor de pc bijvoorbeeld, weet niet of hij dat leuk vind.
-Mannen tijdschrift of een tijdschriftcadeaubon
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 26 Nov 2014 19:16

Re: kado idee man

- Leuk pakket van bier/drank/lekkere snacks
- Bioscoopbon (dat vindt mijn vriend denk ik het leukste)
- Mijn vriend had laatst voor zijn verjaardag een rollade van de slager gekregen, was hij heel erg blij mee!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 27 Nov 2014 10:17

Re: kado idee man

Bedankt voor de ideetjes! :)
Ik ga voor een bierpakket, ik weet namelijk wel dat hij van een lekker biertje houdt, dus dat zal vast wel goed zitten dan.
Hij heeft zelf al een abonnement op de bioscoop en houdt helemaal niet van zo'n douchepakket (kwam eens ter sprake toen ik hem zag), dus die vielen al af.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers