Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Janelie is bevallen!

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 22 Nov 2014 22:33

Re: Janelie is bevallen!

Gefeliciteerd!
<<

Fiene

Bericht 22 Nov 2014 22:35

Re: Janelie is bevallen!

Gefeliciteerd met jullie dochtertje
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 23 Nov 2014 02:30

Re: Janelie is bevallen!

Gefeliciteerd en veel geluk samen!
Afbeelding
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 23 Nov 2014 10:31

Re: Janelie is bevallen!

Gefeliciteerd!!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 23 Nov 2014 13:07

Re: Janelie is bevallen!

Afbeelding

Van harte gefeliciteerd en veel geluk samen!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Nov 2014 20:09

Re: Janelie is bevallen!

Ook hier gefeliciteerd :)
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 23 Nov 2014 21:48

Re: Janelie is bevallen!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 23 Nov 2014 21:50

Re: Janelie is bevallen!

Gefeliciteerd!
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Janelie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 365

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:33

Bericht 26 Nov 2014 12:50

Re: Janelie is bevallen!

Bedankt voor alle felicitaties!

Ik zou ook nog even in het kort mijn bevallingsverhaal vertellen.
Vorige week woensdag mocht ik mij om 8u melden in het ziekenhuis voor een ballonkatheter, omdat alles nog potdicht zat. Het ballonnetje plaatsen ging eigenlijk harstikke goed. Al snel kreeg ik echt menstruatiekrampen en kramp in mijn rug. Dat heeft eigenlijk de hele dag aangehouden tot een uur of 22.00. Daarna ben ik lekker in slaap gevallen. Om 6.30 stond de verloskundige al naast mijn bed om te kijken of de ballon zijn werk had gedaan. Ik had er niet zoveel vertrouwen in, omdat ondanks dat ik al 41+4 was nog totaal geen ontsluiting had. Gelukkig dacht mijn lichaam er anders over en was de ballon eruit gevallen en had ik 3 cm ontsluiting. Ik kon ingeleid worden dus. :banaan:
Ik heb snel mijn vriend gebeld (ik sliep zelf in het ziekenhuis) en om 7.15 ging ik aan het infuus. De weeën kwamen al snel, maar de ontsluiting schoot niet op. 3 uur later had ik 4 cm en alleen maar rugweeën die ik nauwelijks kon opvangen. Toen ben ik maar voor een ruggenprik gegaan, omdat ik het anders echt niet vol zou gaan houden op dit tempo. De ruggenprik nam niet alle pijn weg, maar zorgde er wel voor dat mijn rugweeën dragelijker werden. Om 14.50 bleek ik pas 6 cm ontsluiting te hebben en ik zag de bui al hangen. Dit wordt niet meer bevallen op 20-11. Toch is het toen snel gegaan. Ik kreeg opeens al persdrang en toen hebben ze om 15.40 toch nog maar een keer gekeken en had ik opeens bijna volledige ontsluiting. Vanaf 17u heb ik mogen persen. Al snel kreeg onze kleine meid het moeilijk en werd de gynaecoloog opgepiept voor een vacuümbevalling. Ik heb één keer mogen persen met een knip. Dit lukte helaas niet en toen is onze dochter de volgende perswee gehaald met de vacuümpomp. Ze is om 17.40 geboren.

Door de ruggenprik hebben we helaas beide koorts gekregen en moesten we blijven. De koorts zakte gelukkig al snel dus we hadden verwacht dat we vrijdag naar huis konden. Vrijdag hebben ze voor de zekerheid nog een keer bloed geprikt bij onze dochter en hieruit kwamen licht verhoogde waarden ten opzichte van de dag ervoor. Hierdoor moesten we nog een nacht blijven. Zaterdag bleek alles goed te zijn en mochten we eindelijk lekker met z'n drieën naar huis.

Haar naam wil ik liever niet op het forum. Mocht er iemand wel nieuwsgierig zijn dan mag je me pm-en.
Twee dochters!
Nov 2014 & Maart 2018
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Nov 2014 14:34

Re: Janelie is bevallen!

Janelie, de kleine meid liet zelfs tijdens de bevalling op zich wachten :wink:
Fijn dat het goed gaat.
2014 2016
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 26 Nov 2014 16:04

Re: Janelie is bevallen!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers