Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke Nederlandse woonblogs/sites

<<

Anoniem119

Bericht 24 Mrt 2014 20:33

Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Normaal ben ik altijd heel erg van de Amerikaanse/Britse websites, voor bijvoorbeeld eten of reizen etc. Maar woonblogs en -websites vind ik momenteel leuker om Nederlandse van te bekijken, want dan zijn het tenminste dingen die je nog echt zou kunnen kopen als je iets leuks ziet. Nadeel van Pinterest enzo is dat het allemaal zo vreselijk tuttig Amerikaans/Brits is. VT wonen is natuurlijk leuk maar wel beetje gezien intussen, dus kent iemand nog andere leuke woonblogs/websites van Nederlandse bodem? Liefst geen brocante/landelijk maar meer modern/strak of industrieel, maar mixje mag ook hoor! Ik ben niet zo moeilijk, als ik maar vermaak heb. En als je er nog een (iPhone/iPad) app bij weet, is het helemaal leuk!
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 24 Mrt 2014 20:36

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Ik heb laatst deze ontdekt: http://femkeido.blogspot.nl

Deze dame heeft ook een webwinkel, dus met het shoppen van de looks komt het ook wel goed
<<

Anoniem187

Bericht 24 Mrt 2014 20:36

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Nederlandse zoektermen op pinterest gebruiken? Kom je ook uit bij blogs..
<<

Anoniem119

Bericht 24 Mrt 2014 20:37

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Serendipity schreef:Nederlandse zoektermen op pinterest gebruiken? Kom je ook uit bij blogs..


Dat is werkelijk waar de meest simpele gedachte :good: Dat ik daar niet op gekomen ben!
<<

Anoniem119

Bericht 24 Mrt 2014 20:38

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Chickster, ik ben NU al verliefd op haar blog en spulletjes! :love:
<<

Anoniem187

Bericht 24 Mrt 2014 20:40

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Ik heb dit ook nog niet zo heel lang geleden bedacht. In het begin van Pinterest vond je er amper wat wanneer je zocht op Nederlandse zoektermen.. Nu vind je er al best wel wat :D
<<

Anoniem119

Bericht 24 Mrt 2014 20:42

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Ja wat een goed idee, ik doe dat eigenlijk nooit!

Er was toch ook zo'n soortgelijke Pinterest achtige website maar dan Nederlands? Weet iemand die nog?
<<

Anoniem74

Bericht 24 Mrt 2014 20:55

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Welke.nl
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 24 Mrt 2014 22:01

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 25 Mrt 2014 09:41

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Geen woonblog, maar de spullen en de stijl van HKliving spreken mij wel aan. Misschien leuk om eens op hun website te snuffelen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem119

Bericht 25 Mrt 2014 11:01

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

minoessepoes schreef:Geen woonblog, maar de spullen en de stijl van HKliving spreken mij wel aan. Misschien leuk om eens op hun website te snuffelen.


De koffie ruimte op kantoor is helemaal daarmee ingericht. I love it! Zo mooi!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 25 Mrt 2014 11:44

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Marin schreef:
minoessepoes schreef:Geen woonblog, maar de spullen en de stijl van HKliving spreken mij wel aan. Misschien leuk om eens op hun website te snuffelen.


De koffie ruimte op kantoor is helemaal daarmee ingericht. I love it! Zo mooi!


Wat gaaf! Ik heb mijn zinnen gezet op de rotan stoelen voor aan de eettafel, maar ik heb er nog nooit op gezeten, eerst maar eens kijken of ze lekker zitten haha

Loods 5 ken je vast wel of niet? Misschien ook leuk om een keer op een loze zondag rond te snuffelen voor ideeen. En de woonfabriek loop ik ook regelmatig even binnen, die hebben soms ook wel leuke dingen. Maar ik vervuil nu je topic, je zocht blogs haha.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem119

Bericht 25 Mrt 2014 11:50

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Hahaha ja blogs kan ik lekker vanuit m'n luie stoel bezoeken ;) Maar nee hoor, die tips zijn ook leuk juist.

Wij hebben twee van die gigantische rotan hangstoelen in de koffieruimte hangen, en die leuke HK lampen.

Woonfabriek kende ik trouwens dan weer niet, Loods 5 wel. Zo zie je. Toch weer wat geleerd.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Mrt 2014 11:54

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

April and May is één van mijn favorieten.

http://aprilandmaystudio.blogspot.nl/
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 19:00

Bericht 25 Mrt 2014 14:18

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

http://ensuus.blogspot.nl/ ze heeft ook erg gave foto's op pinterest :)
<<

Anoniem119

Bericht 25 Mrt 2014 14:56

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Minoes, toevallig moest ik net naar station Bijlmer Arena dus ik was wat eerder weggegaan van huis om langs de Woonfabriek te gaan daar. Viel me toch wel beetje tegen moet ik zeggen, toch wel veel prullaria ofzo. Ben er duidelijk nog niet helemaal achter wat nou mijn stijl is en hoe je dat in een huis kunt weergeven.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 25 Mrt 2014 15:51

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Marin schreef:Minoes, toevallig moest ik net naar station Bijlmer Arena dus ik was wat eerder weggegaan van huis om langs de Woonfabriek te gaan daar. Viel me toch wel beetje tegen moet ik zeggen, toch wel veel prullaria ofzo. Ben er duidelijk nog niet helemaal achter wat nou mijn stijl is en hoe je dat in een huis kunt weergeven.


Ik werk daar in de buurt en loop zo nu en dan even binnen. De ene keer hebben ze hele leuke dingen en de volgende keer valt het weer wat tegen, maar wij gaan daar bijna altijd wel met iets de deur uit :redface:

Ze hebben wel ook prullaria en ook spullen die totaal niet mijn stijl zijn! Ach zo zie je maar, smaken verschillen!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem119

Bericht 25 Mrt 2014 16:06

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Ik had ook haast hoor dus liep er even snel door heen dus zo goed heb ik ook weer niet gekeken. Ik denk dat t leuk is voor een paar accessoires maar niet voor complete meubels. Ik vond Hulshoff en Piet Klerkx wel heel mooi qua meubels, maar ja kaching!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 25 Mrt 2014 19:13

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Ik vind www.zilverblauw.nl ook leuk, ze doet niet alleen bloggen over wonen maar er komt regelmatig wat leuks voorbij.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 25 Mrt 2014 20:15

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Marin schreef:Chickster, ik ben NU al verliefd op haar blog en spulletjes! :love:


Haha, same here...

Heb je ook al gelezen over haar home sale binnenkort? Ik durf niet te gaan, want dat zou veuls te duur worden.. :palm:
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 25 Mrt 2014 20:39

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Ik kom dan toch met buitenlandse aanzetten, maar totaal niet tuttig:

http://achadosdedecoracao.blogspot.nl/
http://mocca-and-me.blogspot.nl/
<<

Merel

Noob

Berichten: 45

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 25 Mrt 2014 20:48

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Deze vind ik erg leuk: http://www.interiorjunkie.com
<<

gemma1985

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 25 Nov 2014 22:31

Bericht 25 Nov 2014 22:33

Re: Leuke Nederlandse woonblogs/sites

Een blog waar je ook veel inspiratie op kan doen is myindustrialinterior.blogspot.nl. Hier vind je heel veel inspiratie voor een industrieel interieur. Dus industriele kasten, stoelen, banken maar ook veel betonlook en industriële lampen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers