Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw troost-eten?

<<

Anoniem1

Bericht 02 Sep 2013 11:12

Re: Wat is jouw troost-eten?

Ik heb alleen vervelingseten. Eten uit emotie doe ik dan weer niet, ga me vaak juist slechter voelen van eten.

Ik probeer kauwgom mijn favoriete vervelingseten te maken; maar in de praktijk snaai ik in een vervelingsbui het liefst chips (bolognese) of koekjes.
<<

Anoniem321

Bericht 02 Sep 2013 11:21

Re: Wat is jouw troost-eten?

Ik heb 2 valkuilen: chocola en chips. Beiden even lekker en zou ik altijd wel kunnen eten.

Ik ben trouwens zowel een emotie- als een vervelingseter, maar werk er wel aan om daar vanaf te komen, want het voelt altijd slecht na een snaaibui.
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 11:25

Re: Wat is jouw troost-eten?

Ik drink thee 'uit verveling'. Ik heb een enorm assortiment met smaakjes en dan kies ik wat lekkers voor mezelf haha. Soms neem ik daar een simpel biscuitje bij.

Het werkt meestal wel goed.
<<

Anoniem273

Bericht 02 Sep 2013 11:26

Re: Wat is jouw troost-eten?

Ik heb niet echt troost-eten geloof ik. Als we het echt heel druk hebben gehad word ik altijd wel heel blij van patatjes en een snack. En chips vind ik 'gezellig', dit eet ik dan ook in het weekend.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 02 Sep 2013 11:29

Re: Wat is jouw troost-eten?

Op vrijdagavond eten we altijd kleine snackjes uit de frituur, garnalen in filodeeg, kaasbitterballen, miniloempiaatjes, dat soort dingen. Plus nog een salade erbij voor de vitamientjes en voor de vorm. Niet echt troost-eten, maar ik vind dat wel echt ontspannend, lekker voor de televisie, even alles van door de weeks loslaten en nergens aan denken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem1

Bericht 02 Sep 2013 11:53

Re: Wat is jouw troost-eten?

Rush schreef:Ik drink thee 'uit verveling'. Ik heb een enorm assortiment met smaakjes en dan kies ik wat lekkers voor mezelf haha. Soms neem ik daar een simpel biscuitje bij.

Het werkt meestal wel goed.


Ja dat is naast kauwgom mijn andere optie tegen vervelingsvreetbuien.

Bijkomend voordeel van thee is dat ik er gigantisch van moet plassen, wat ik om één of andere reden het liefst boven doe, waardoor ik ook weer een paar keer extra de trap op en af loop.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 02 Sep 2013 12:00

Re: Wat is jouw troost-eten?

Mijn troost-eten was eigenlijk altijd chips of chocola, maar ik doe nu niet meer aan troost-eten. Voelde me er vaak alleen maar rotter door. Dan dacht ik: zie je nou, ik heb geen discipline!

Als ik nu écht wat wil snacken dan neem ik een knackebrödje met kaas en dat volstaat eigenlijk wel. Of een warme chocolademelk (gemaakt met water + chocoladepoeder), maar dat doe ik niet zo vaak want dat is natuurlijk niet erg gezond.
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Sep 2013 14:19

Re: Wat is jouw troost-eten?

Friet of een zak chips.
<<

Anoniem131

Bericht 02 Sep 2013 14:22

Re: Wat is jouw troost-eten?

Eten niet echt maar wel troostdrinken: chocolademelk.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 02 Sep 2013 19:39

Re: Wat is jouw troost-eten?

Chocolade (in alle soorten en maten) en friet
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 02 Sep 2013 19:44

Re: Wat is jouw troost-eten?

Het verschilt bij mij per keer waar ik zin in heb, chocola, snoep (meestal winegums) of chips (nacho cheese, pringles of bolognese).
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 03 Sep 2013 11:11

Re: Wat is jouw troost-eten?

Chocola!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 11:58

Re: Wat is jouw troost-eten?

Chocola, wit of melk
<<

Mrs. Lovett

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 64

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:15

Bericht 03 Sep 2013 12:29

Re: Wat is jouw troost-eten?

Soep.
Dat is echt mijn comfortfood!

Als ik niet zo goed in m'n vel zit en geen zin heb om te koken, dan vind ik soep maken wél weer leuk.
En dan ook echt gelijk een paar liter!

Als er weer een paar liter uiensoep op 't vuur staat, dan weet m'n vriend wel weer hoe laat het is...
The Mad Hatter: "Have I gone mad?"
Alice Kingsley:"I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are."
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 03 Sep 2013 13:31

Re: Wat is jouw troost-eten?

Ik geloof dat ik eerder eet uit verveling dan uit emotie. Het liefst dan koekjes en chocola...
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:18

Bericht 03 Sep 2013 15:18

Re: Wat is jouw troost-eten?

Chocolade en rode wijn. Bij voorkeur in combinatie en dan het liefst chocolade met nootjes en een volle Merlot.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 03 Sep 2013 16:27

Re: Wat is jouw troost-eten?

Chips!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem30

Bericht 03 Sep 2013 16:35

Re: Wat is jouw troost-eten?

Ik eet geen troost eten, maar ik kan wel heel blij worden als ik mezelf verwen met wat lekkers! Voor vanavond heb ik citroen-sorbetijs gehaald, gewoon omdat ik vond dat ik dat wel verdiende.
<<

Anoniem168

Bericht 03 Sep 2013 16:43

Re: Wat is jouw troost-eten?

Chocolade! In alle vormen, maten en smaken! Maakt niet uit dus wat voor, als het maar chocolade is.
<<

Anoniem255

Bericht 03 Sep 2013 17:11

Re: Wat is jouw troost-eten?

Chocolade, chips, friet, kroketten, hamburgers, boterhammen met mayo en boterhammenworst, kroketbroodjes, fikandelbroodjes, augurken, koekjes, nootjes, knakworsten, ragout.
Het maakt niks uit, als het maar hartig of vet is.
<<

Mouse10

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 03 Sep 2013 18:54

Bericht 03 Sep 2013 19:11

Re: Wat is jouw troost-eten?

Met name chocolade en koekjes.
<<

Evalynn

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 66

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:39

Bericht 03 Sep 2013 21:06

Re: Wat is jouw troost-eten?

Troosteten is voor mij echt chocola en chips.
Als ik vervelingseten nodig heb pak ik echt alles wat er op mijn pad komt.
<<

Anoniem 3

Bericht 04 Sep 2013 07:03

Re: Wat is jouw troost-eten?

Chocolade en chips.
En eigenlijk ook wel snoepjes haha.
Ik eet dan liefst alles door elkaar :P
<<

Anoniem193

Bericht 04 Sep 2013 13:24

Re: Wat is jouw troost-eten?

Echt troost eten heb ik niet. Maar als ik ziek ben wil ik eigenlijk niks eten, alleen patat :p
<<

Anoniem315

Bericht 04 Sep 2013 14:11

Re: Wat is jouw troost-eten?

Het schiet me ineens te binnen: als ik het heel erg warm heb, dan troost ik mezelf met waterijs. Daar kan ik echt oneindig veel van eten 8-)
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers