Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Creatieve forummers.... help!!!

<<

Anoniem78

Bericht 25 Nov 2014 18:04

Creatieve forummers.... help!!!

Hoi!

Wij doen dit jaar met de familie van mijn vriend surprises met Sinterklaas.
Ik weet uit verhalen dat ze allemaal echt hele leuke originele dingen maken. En ik? Ik zit met mijn handen in het haar.....Wie wil mij helpen brainstormen?

Ik heb mijn schoonmoeder als lootje. Ze werkt niet maar doet het huishouden, tennist, heeft veel vriendinnen, staat altijd voor iedereen klaar, is een enorme kletskous, past eens per week op haar 2 kleinkinderen, gaat graag dagjes uit, houdt van gezelligheid. En mennnn ik kan alleen maar clichés bedenken en ik wil toch graag iets maken waar ik achter sta en wat ik leuk vind. Wie of wie heeft er de gouden tip.... :blijesint: :pepernoot:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 25 Nov 2014 18:12

Re: Creatieve forummers.... help!!!

Wat is het cadeau?
R. 2013
D. 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Nov 2014 18:52

Re: Creatieve forummers.... help!!!

Heb je iets van een oude sok en dat je daar letterlijk een kletskous van maakt. Misschien twee sokken ombouwen tot kletskous en daar met karton een paar theekopjes bij maken alsof ze aan het theeleuten zijn. Misschien een mini etaliere maken met daarop een high tea.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem78

Bericht 25 Nov 2014 20:05

Re: Creatieve forummers.... help!!!

Silly-One schreef:Heb je iets van een oude sok en dat je daar letterlijk een kletskous van maakt. Misschien twee sokken ombouwen tot kletskous en daar met karton een paar theekopjes bij maken alsof ze aan het theeleuten zijn. Misschien een mini etaliere maken met daarop een high tea.


Haha die met die sokken vind ik supergrappig bedacht! Die high tea had ik ook al in mijn hoofd, dus bedankt!! Ff nadenken wat het moet worden.....
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Nov 2014 20:14

Re: Creatieve forummers.... help!!!

Een etagère zou je kunnen maken van een paar borden met daar tussen koffiekopjes die je op de kop zet. Bij de kringloop kun je verschillende borden en kopjes kopen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem78

Bericht 25 Nov 2014 20:25

Re: Creatieve forummers.... help!!!

Urban Naked schreef:Een etagère zou je kunnen maken van een paar borden met daar tussen koffiekopjes die je op de kop zet. Bij de kringloop kun je verschillende borden en kopjes kopen.


Dat is inderdaad leuk, heb ik vorig jaar met mijn klas ook gemaakt, voor moederdag. Wat een succes was dat!!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers