Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pittenzak: waar te koop?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 21 Nov 2014 14:27

Pittenzak: waar te koop?

Ik bedoel zo'n ding dat je kan opwarmen...ik zie ze wel online, maar een paar jaar geleden werd je met die dingen doodgegooid overal, maar nu zie ik ze al een tijdje niet meer....

Ik heb een kleintje nodig, liefst zo goedkoop mogelijk. Het hondje van mijn moeder is zwanger en heeft het zo ontzettend koud steeds...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Nov 2014 14:29

Re: Pittenzak: waar te koop?

Xenos, Action, Blokker etc
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 21 Nov 2014 14:30

Re: Pittenzak: waar te koop?

Ik koop ze altijd bij de Tuinen, hittepit heten ze geloof ik. Je hebt ook een goedkopere daar van rond de 10 euro.

Hittepit blijft trouwens goed en lang warm, vind die goedkope en drie keer niks.
<<

Anoniem178

Bericht 21 Nov 2014 14:32

Re: Pittenzak: waar te koop?

De mijne komt van de Tuinen. Langwerpig, dan kan ik hem lekker om mijn voeten wikkelen. :heart:
<<

Anoniem186

Bericht 21 Nov 2014 15:17

Re: Pittenzak: waar te koop?

Ik had er ook 1 van de tuinen. Fijn ding. We hebben alleen geen magnetron meer, dus dan heb je er niks aan.
<<

Anoniem86

Bericht 21 Nov 2014 15:47

Re: Pittenzak: waar te koop?

Je hebt ze echt overal! Ik zag ze bij de Xenos; Kruidvat; Action en de Blokker sowieso.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Nov 2014 16:10

Re: Pittenzak: waar te koop?

Jans schreef:Ik had er ook 1 van de tuinen. Fijn ding. We hebben alleen geen magnetron meer, dus dan heb je er niks aan.


Volgens mij kun je hem ook gewoon verwarmen door hem op de verwarming te leggen. Tenminste dat meen ik een keer te hebben gelezen in dat boekje dat er bij zat, maar ik weet het niet meer zeker. Ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd in ieder geval, want wij hebben wel een magnetron dus ik gooi hem daar altijd in. Wel denk ik dat het dan heel lang duurt voor ie warm is trouwens.
<<

Patsy

Bericht 21 Nov 2014 16:24

Re: Pittenzak: waar te koop?

Mizz_S schreef:
Jans schreef:Ik had er ook 1 van de tuinen. Fijn ding. We hebben alleen geen magnetron meer, dus dan heb je er niks aan.


Volgens mij kun je hem ook gewoon verwarmen door hem op de verwarming te leggen. Tenminste dat meen ik een keer te hebben gelezen in dat boekje dat er bij zat, maar ik weet het niet meer zeker. Ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd in ieder geval, want wij hebben wel een magnetron dus ik gooi hem daar altijd in. Wel denk ik dat het dan heel lang duurt voor ie warm is trouwens.


Klopt, ik leg die van mij altijd standaard op de verwarming. Als ik hem nodig heb is hij altijd warm.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Nov 2014 16:40

Re: Pittenzak: waar te koop?

Ik heb er een van Xenos speciaal voor de nek, dus in een U/hoefijzer vorm zeg maar.

Je moeders hond is toch een chihuahua? Denk dat zo'n vorm wel fijn is, dan kan je die zo om haar heen leggen ipv onder haar of ernaast.
<<

Zeester

Bericht 21 Nov 2014 17:23

Re: Pittenzak: waar te koop?

Ik heb een speciaal warmteding voor dieren. Die gebruik ik niet meer. Blijft ongeveer 8uur lang warm. Zal ik kijken of ik m kan vinden? Dan wil ik 'm wel opsturen voor de verzendkosten en 5 euro?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 21 Nov 2014 17:36

Re: Pittenzak: waar te koop?

Mijne is ook van de tuinen, in de vorm van een u. Heerlijk ding!
R. 2013
D. 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Nov 2014 18:35

Re: Pittenzak: waar te koop?

Zeester schreef:Ik heb een speciaal warmteding voor dieren. Die gebruik ik niet meer. Blijft ongeveer 8uur lang warm. Zal ik kijken of ik m kan vinden? Dan wil ik 'm wel opsturen voor de verzendkosten en 5 euro?


Wist niet dat die bestonden, wat handig zeg.
<<

Zeester

Bericht 21 Nov 2014 20:18

Re: Pittenzak: waar te koop?

Heel handig. Ik gebruikte ze voor mijn konijnen in de winter. Ze bleven dan geen 8uur warm buiten, maar wel 4 uur. En dan samen met een hele berg stro bleven ze lekker warm in het grootste gedeelte van de nacht.
Ze zijn eigenlijk bedoelt voor zieke, verzwakte of zogende dieren.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 21 Nov 2014 21:16

Re: Pittenzak: waar te koop?

Zeester schreef:Ik heb een speciaal warmteding voor dieren. Die gebruik ik niet meer. Blijft ongeveer 8uur lang warm. Zal ik kijken of ik m kan vinden? Dan wil ik 'm wel opsturen voor de verzendkosten en 5 euro?


Oh super! Zou je willen kijken? Dan overleg ik ff met mijn moeder. Zoiets is ook wel fijn voor als de pups er zijn natuurlijk. En zoveel groter dan een konijn is een chi niet :P
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Nov 2014 00:30

Re: Pittenzak: waar te koop?

Zeester schreef:Heel handig. Ik gebruikte ze voor mijn konijnen in de winter. Ze bleven dan geen 8uur warm buiten, maar wel 4 uur. En dan samen met een hele berg stro bleven ze lekker warm in het grootste gedeelte van de nacht.
Ze zijn eigenlijk bedoelt voor zieke, verzwakte of zogende dieren.


Je bedoeld zeker andersom, 8 ipv 4.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 22 Nov 2014 08:41

Re: Pittenzak: waar te koop?

caribbeanlover schreef:
Zeester schreef:Heel handig. Ik gebruikte ze voor mijn konijnen in de winter. Ze bleven dan geen 8uur warm buiten, maar wel 4 uur. En dan samen met een hele berg stro bleven ze lekker warm in het grootste gedeelte van de nacht.
Ze zijn eigenlijk bedoelt voor zieke, verzwakte of zogende dieren.


Je bedoeld zeker andersom, 8 ipv 4.


Volgens mij bedoelt ze het precies zoals het er staat, namelijk dat het ding binnen 8 uur lang warm blijft en buiten 4 uur.
<<

Zeester

Bericht 22 Nov 2014 10:03

Re: Pittenzak: waar te koop?

Ysa schreef:
caribbeanlover schreef:
Zeester schreef:Heel handig. Ik gebruikte ze voor mijn konijnen in de winter. Ze bleven dan geen 8uur warm buiten, maar wel 4 uur. En dan samen met een hele berg stro bleven ze lekker warm in het grootste gedeelte van de nacht.
Ze zijn eigenlijk bedoelt voor zieke, verzwakte of zogende dieren.


Je bedoeld zeker andersom, 8 ipv 4.


Volgens mij bedoelt ze het precies zoals het er staat, namelijk dat het ding binnen 8 uur lang warm blijft en buiten 4 uur.


Inderdaad zoals het er staat.
<<

Zeester

Bericht 22 Nov 2014 10:06

Re: Pittenzak: waar te koop?

Poppy schreef:
Zeester schreef:Ik heb een speciaal warmteding voor dieren. Die gebruik ik niet meer. Blijft ongeveer 8uur lang warm. Zal ik kijken of ik m kan vinden? Dan wil ik 'm wel opsturen voor de verzendkosten en 5 euro?


Oh super! Zou je willen kijken? Dan overleg ik ff met mijn moeder. Zoiets is ook wel fijn voor als de pups er zijn natuurlijk. En zoveel groter dan een konijn is een chi niet :P



Haha ik had Franse hangoren, die zijn mega groot!

Ik ga zoeken voor je. Wil je er 1 of twee?
<<

Zeester

Bericht 23 Nov 2014 07:26

Re: Pittenzak: waar te koop?

Ik heb er eentje gevonden!.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 23 Nov 2014 12:14

Re: Pittenzak: waar te koop?

Ik kocht er ooit een bij action. Zijn wel kleinere pitten als kersenpitten. Maar heerlijk is dat! Als ik mijn tanden ga poetsen savonds gooi ik dat ding in de magnetron, en voila. Lekker warm mee in bed hihi
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 24 Nov 2014 23:34

Re: Pittenzak: waar te koop?

Zeester schreef:Ik heb er eentje gevonden!.

Superrrlief dat je gekeken hebt, ik kreeg mijn moeder pas net te pakken en ze heeft zoiets kunnen lenen van de bevriende fokster waar onze zwangere Chi vandaan komt. Die heeft namelijk geen nestjes nu op de planning, in het voorjaar pas weer, dus we kunnen ze lenen. En aangezien we het bij 1 nestje gaan laten (die kleine is zooo beroerd ervan, dat doen we niet nog een keer!) is lenen dan toch gewoon even handiger.

Dankjewel voor het kijken en meedenken! :)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Zeester

Bericht 25 Nov 2014 13:25

Re: Pittenzak: waar te koop?

Okidoki. Dan bewaar ik ze voor eventuele noodgevallen :-)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers