Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


hoeveel kinderen zou jij willen als..

<<

Anoniem136

Bericht 24 Nov 2014 21:01

Re: hoeveel kinderen zou jij willen als..

Ik had er 3 onder de 4 en ik liep 28 uur stage en ben daarna drie dagen (soms tijdelijk vier dagen) gaan werken. Om half 8 is iedereen in de kleren en sommige dagen gaan we dan de deur uit en andere dagen komt oma. Dat is echt wel te doen. Ik sta om half zes op en sport dan ook nog een half uur.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 24 Nov 2014 21:26

Re: hoeveel kinderen zou jij willen als..

Lucy.. de woorden het is echt wel te doen ben ik het wel mee eens. Maar als ik dan vervolgens lees dat jij om half 6 op staat.. Poeh! daar zou ik gewoon niet blij van worden elke dag :eyes:
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem84

Bericht 24 Nov 2014 21:33

Re: hoeveel kinderen zou jij willen als..

Ik heb er maar twee dan natuurlijk, maar voor mij is de tijd die ik nodig heb om de deur uit te komen niet langer geworden dan toen ik er nog één had. Wat ik nu wel doe is de lunchtrommeltjes en tasjes de avond ervoor klaar maken en de kleren de dag ervoor uitzoeken. Ik sta om 7u op, maak mezelf klaar, de kinderen gaan om 7.30u uit bed, direct kleren aan en tanden poetsen, naar beneden ontbijten, haren doen, schoenen en jassen aan en gaan. We zijn om 8.00u de deur uit. Ik vraag me af of je inderdaad heel veel extra tijd nodig hebt met een derde.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 24 Nov 2014 21:36

Re: hoeveel kinderen zou jij willen als..

Ik heb met twee kinderen ongeveer 3 kwartier in de ochtend. Half 7 ga ik zelf mijn bed uit, douchen en aankleden dan maak ik de meiden wakker en kleed ik ze aan, gaan we naar beneden om te eten, om half 8 is mijn streven om in de auto te zitten.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem74

Bericht 24 Nov 2014 22:26

Re: hoeveel kinderen zou jij willen als..

Hier ook 2 kids.
Ik ga nu de broodtrommel vd oudste klaarmaken en fles met diksap.
Morgenochtend fruit, dat doe ik op het laatste moment ivm versheid.
Zijn al met al half u bezig.
<<

Anoniem127

Bericht 24 Nov 2014 22:42

Re: hoeveel kinderen zou jij willen als..

Ik vind het met drie kinderen echt een crime om de deur uit te komen. Oudste dochter is snel afgeleid dus onder het schoenen en jas aantrekken verzinkt ze meestal in gepeins / gaat toch nog even wat van boven halen / loopt met een schoen de de deur uit / enzovoorts. Dus die moet ik al in de gaten houden.

Middelste dochter begint meestal een discussie over haar schoenen of jas en dat ze die niet mooi vindt en dat ze die echt niet aan wil. Als ze dan toch eindelijk haar jas aan heeft, wil ze zelf de rits dicht doen wat meestal mislukt of ze krijgt haar vinger ertussen.

De jongste gaat schoenen door de gang gooien en vliegt algeheel alle kanten op. Bij voorkeur de wc in om de wc-pot eens goed van de binnenkant te bekijken. Als ik even aandacht besteed aan de rits van de middelste of mijn oudste dochter weer bij de les wil halen, trekt ze haar schoenen of jas weer uit.

Duurt tien minuten voordat we buiten staan met zijn allen.
<<

Anoniem258

Bericht 25 Nov 2014 00:27

Re: hoeveel kinderen zou jij willen als..

.
Laatst gewijzigd door Anoniem258 op 08 Jan 2015 18:47, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem255

Bericht 25 Nov 2014 07:54

Re: hoeveel kinderen zou jij willen als..

Haha Twellie. Heel herkenbaar!
Gelukkig heb ik mijn oppas aan huis.
Ik sta om 7u op, kleed me aan en daarna de kinderen (als de jongste nog slaapt, laat ik hem liggen).
Rond 7.15 zijn we beneden en maak ik het ontbijt en de lunchtrommel etc voor school en het eten voor mij op het werk. Tegen 7.30 is de oppas er en ga ik mijn haren en make up doen. Daarna de haren van mijn dochter. Schoenen en jassen aan en om 8.10 in de auto naar school. Om 8.40 ben ik op het werk.

op mijn vrije dagen is het ongeveer net als bij Twellie.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers