Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke serie?

<<

Fiene

Bericht 10 Nov 2014 22:16

Re: Welke serie?

Heb niet alles gelezen wat erboven staat maar, (via netflix, das mijn verslaving)
- Once upon a time
- Breaking Bad
- Arrow
- call the midwife ( heerlijk tuttig, verstand op 0)
-Modern Family
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 11 Nov 2014 18:58

Re: Welke serie?

Als ik zo kijk naar wat je zelf noemt wil ik je The Blacklist en Homeland aanraden :)
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 18 Nov 2014 15:21

Re: Welke serie?

Up..

Ik ben net begonnen met Orphan Black en ik heb aflevering 1 gezien en wauw! Vond het halverwege een beetje vaag worden toen ze bij de politie kwam maar daarna werd het duidelijk :) En dan het einde van aflevering1! Jeetje..ik heb al wel een idee hoe het in elkaar zit ongeveer en ik ben zo benieuwd over het hoe en wat..:angel:
Wat als het lukt
<<

Anoniem304

Bericht 18 Nov 2014 15:22

Re: Welke serie?

Told ya! :angel:
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 19 Nov 2014 13:42

Re: Welke serie?

:angel:
Wat als het lukt
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:46

Bericht 19 Nov 2014 13:50

Re: Welke serie?

Dexter!
<<

Honolulu

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 9

Geregistreerd: 12 Nov 2014 12:33

Bericht 19 Nov 2014 17:26

Re: Welke serie?

Game of Thrones!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 19 Nov 2014 17:59

Re: Welke serie?

Ik vond Orange is the new black ook niks.
Ik zit nu middenin een fantastische serie van HBO, the Knick. Gaat over een ziekenhuis in NY in 1900. Ik zit er zo diep in dat ik er overdag steeds aan zit te denken, helaas ben ik nu bijna bij de laatste aflevering. Haha ik ben echt lyrisch :)
#teammaple🍁
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 19 Nov 2014 18:09

Re: Welke serie?

Wij hebben net alle drie seizoenen van Penoza gekeken. Is een Nederlandse serie die (gratis) online staat op de site van de KRO. Binnenkort komt seizoen 4 op tv. Ik vond het boven verwachting goed!
<<

Tyrael

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 35

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:16

Bericht 19 Nov 2014 18:17

Re: Welke serie?

Supernatural
Resurrection
The 100
Arrow
Elementary
Gotham
Modern Family
The Big Bang Theory
Revenge
Penny Dreadful
Lie To Me
Breakout Kings
White Collar
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 19 Nov 2014 21:26

Re: Welke serie?

Ik heb bijna alles wat genoemd is al gezien en ben nu helemaal verslaafd aan Downton Abbey.
R. 2013
D. 2016
<<

Zero

Bericht 19 Nov 2014 21:55

Re: Welke serie?

Ik kijk al jaren Supernatural, maar ik heb het idee dat die serie hier in Nederland niet zo leeft... alleen mijn broer kijkt het, verder ken ik echt niemand die het kijkt...

I love the Winchester bro's :love:


Afbeelding



(En de rest is al genoemd, Walking Dead, GoT, etc. )
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 21 Nov 2014 13:57

Re: Welke serie?

Zero schreef:Ik kijk al jaren Supernatural, maar ik heb het idee dat die serie hier in Nederland niet zo leeft... alleen mijn broer kijkt het, verder ken ik echt niemand die het kijkt...

Mijn vriend is er ook helemaal weg van. Ik had er nog nooit van gehoord.

Samen kijken wij graag 'Criminal Minds'. Vind dat een erg goede serie. Wat ik ook fijn vind is dat je de afleveringen los kan kijken, omdat iedere aflevering een nieuw verhaal is.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 21 Nov 2014 14:05

Re: Welke serie?

Ik ben eigenlijk een beetje afgehaakt bij Pretty Little Liars omdat het voor mijn gevoel zo langdradig is en dan moet ik nog tig seizoenen. Misschien ga ik het later wel weer oppakken, want op zich is het idee wel spannend, maar ik heb nu niet zo'n zin. Ik heb gisteren twee afleveringen van Stalker gekeken, dat vond ik wel heel spannend.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Nov 2014 21:43

Re: Welke serie?

Susan schreef:Ik ben eigenlijk een beetje afgehaakt bij Pretty Little Liars omdat het voor mijn gevoel zo langdradig is en dan moet ik nog tig seizoenen. Misschien ga ik het later wel weer oppakken, want op zich is het idee wel spannend, maar ik heb nu niet zo'n zin. Ik heb gisteren twee afleveringen van Stalker gekeken, dat vond ik wel heel spannend.


Ik heb precies hetzelfde met PLL! Ben nu bij s2e6 ofzo en t kan me veel minder boeien dan eerst! Ik maak altijd graag een serie eerst helemaal af, maar dat duurt nog zo lang! Misschien ga ik ook wel eerst iets anders kijken. Orphan Black klinkt ook wel goed.
❤ 7 juni 2018
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 22 Nov 2014 21:57

Re: Welke serie?

Ken je lijn 32? The L-Word?
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 22 Nov 2014 21:58

Re: Welke serie?

Cotton schreef:Hart of Dixie is ook leuk idd!
Staat ook op mijn verlanglijstje maar blijkbaar nog niet met Nederlandse ondertiteling verkrijgbaar. Erg jammer, dat is voor mij namelijk wel een vereiste.
<<

Anoniem273

Bericht 23 Nov 2014 12:15

Re: Welke serie?

Bliss schreef:
Susan schreef:Ik ben eigenlijk een beetje afgehaakt bij Pretty Little Liars omdat het voor mijn gevoel zo langdradig is en dan moet ik nog tig seizoenen. Misschien ga ik het later wel weer oppakken, want op zich is het idee wel spannend, maar ik heb nu niet zo'n zin. Ik heb gisteren twee afleveringen van Stalker gekeken, dat vond ik wel heel spannend.


Ik heb precies hetzelfde met PLL! Ben nu bij s2e6 ofzo en t kan me veel minder boeien dan eerst! Ik maak altijd graag een serie eerst helemaal af, maar dat duurt nog zo lang! Misschien ga ik ook wel eerst iets anders kijken. Orphan Black klinkt ook wel goed.


Geloof me, het wordt alleen maar erger. Vind ik :) Echt ongeloofwaardig en het hangt aan elkaar van vage dingen. Ik ben niet gauw de draad kwijt met series/films maar ik vind PLL echt een allegaartje. Volgens mij klopt er niks meer van als ik alles terug kijk en aantekeningen zou maken.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 23 Nov 2014 12:35

Re: Welke serie?

Bliss schreef:Orphan Black klinkt ook wel goed.


Jaa!! OMG serieus..ik heb gisteren seizoen 1 af gekeken en het is vandaag aflevering spannend!
Ik moet wel zeggen dat het gaandeweg ongeloofwaardig en raar wordt maar daar moet je van houden haha
Wat als het lukt
<<

Anoniem273

Bericht 23 Nov 2014 12:37

Re: Welke serie?

Ik heb twee afleveringen gekeken van Orphan Black toen ik vorig jaar net Netflix had maar ik vond het niet zo.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Nov 2014 12:49

Re: Welke serie?

Aziraphale schreef:
Bliss schreef:
Susan schreef:Ik ben eigenlijk een beetje afgehaakt bij Pretty Little Liars omdat het voor mijn gevoel zo langdradig is en dan moet ik nog tig seizoenen. Misschien ga ik het later wel weer oppakken, want op zich is het idee wel spannend, maar ik heb nu niet zo'n zin. Ik heb gisteren twee afleveringen van Stalker gekeken, dat vond ik wel heel spannend.


Ik heb precies hetzelfde met PLL! Ben nu bij s2e6 ofzo en t kan me veel minder boeien dan eerst! Ik maak altijd graag een serie eerst helemaal af, maar dat duurt nog zo lang! Misschien ga ik ook wel eerst iets anders kijken. Orphan Black klinkt ook wel goed.


Geloof me, het wordt alleen maar erger. Vind ik :) Echt ongeloofwaardig en het hangt aan elkaar van vage dingen. Ik ben niet gauw de draad kwijt met series/films maar ik vind PLL echt een allegaartje. Volgens mij klopt er niks meer van als ik alles terug kijk en aantekeningen zou maken.


Hmm jammer zeg! Het idee was leuk, maar één seizoen had ook wel volstaan geloof ik :D

@ Pannetoet: nou ik hou niet echt van raar en ongeloofwaardig haha, dus misschien is het dan toch niks voor mij! Dan moet ik ook eens ernstig op zoek naar een nieuwe leuke serie!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem94

Bericht 23 Nov 2014 22:01

Re: Welke serie?

Ik heb net Suits gekeken. Ik vind dat echt een aanrader.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Nov 2014 22:01

Re: Welke serie?

Ok misschien ga ik me daar ook maar eens aan wagen binnenkort!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem74

Bericht 23 Nov 2014 22:06

Re: Welke serie?

Suits
Person of interest
Under the dome
Walking dead
Falling skies
Breaking bad
Revolution
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers