Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Serie: Nieuwe Buren

<<

Anoniem110

Bericht 17 Nov 2014 09:56

Re: Serie: Nieuwe Buren

Ik heb het boek nog altijd niet gelezen. Is het dan nu alsnog aan te raden na het zien van de serie?
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 22:55

Bericht 17 Nov 2014 10:56

Re: Serie: Nieuwe Buren

Nonnevot schreef:Ik heb het boek nog altijd niet gelezen. Is het dan nu alsnog aan te raden na het zien van de serie?


Ik had heel toevallig het boek net gelezen voor dat de serie op tv kwam en vond het een goed boek. De verhaallijnen zijn niet volledig hetzelfde. Zo zijn er in de serie wat dingen veranderd en toegevoegd. Ik vond het boek eerlijk gezegd beter dan de serie, wat voornamelijk met dat hele Kane gebeuren te maken had. Vond dat niet zo leuk!
<<

Anoniem110

Bericht 17 Nov 2014 13:12

Re: Serie: Nieuwe Buren

Dan ga ik hem alsnog lezen. Thnxx
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 17 Nov 2014 23:28

Re: Serie: Nieuwe Buren

Ik vond het boek ook net wat beter dan de serie. Ik vond de verhaallijnen er een beetje bij bedacht in de serie. Het einde vond ik niet zo, maar dat had ik bij het lezen van het boek ook al.
<<

Anoniem273

Bericht 19 Nov 2014 14:46

Re: Serie: Nieuwe Buren

Zijn boeken niet altijd beter dan de verfilming? :smile: Ik zie een verfilming gewoon als leuk extraatje.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 20 Nov 2014 22:53

Re: Serie: Nieuwe Buren

Aziraphale schreef:Zijn boeken niet altijd beter dan de verfilming? :smile: Ik zie een verfilming gewoon als leuk extraatje.


Ja klopt, dat is eigenlijk ook wel zo. Behalve bij Terug naar de kust, daarvan vond ik de film beter dan het boek.
<<

Anoniem94

Bericht 23 Nov 2014 22:04

Re: Serie: Nieuwe Buren

Ik heb vandaag pas de laatste aflevering gezien en ik vond het einde ook tegenvallen. Ik had er toch wel meer van verwacht.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers