Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eetkamerstoelen gezocht!

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 22 Nov 2014 18:44

Eetkamerstoelen gezocht!

Ik ben al een tijdje opzoek naar de perfecte eetkamerstoelen maar ik kom er maar niet uit :( . Ik dacht misschien hebben jullie nog tips/ideeën/websites en kom ik daarmee verder.

Afbeelding
Deze vind ik heel leuk maar mijn vriend vindt deze niet lekker genoeg zitten.

Mijn eisen:
- het liefst geen houten poten (ivm houten blad van de tafel, hout op hout vind ik niet zo)
- geen voorkeur voor leer, liever stof
- ik wil een mix van kleuren stoelen dus ze moeten in meerdere kleuren leverbaar zijn

Voor jullie beeldvorming, de tafel heeft een houten blad een een industrieel stalen onderstel.

Kom maar op!
<<

Anoniem119

Bericht 22 Nov 2014 20:41

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Vind je zoiets leuk?
Afbeelding
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 22 Nov 2014 20:44

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Ja vind ik leuk, alleen ik ken al een paar mensen die deze hebben dus wil ik ze niet meer, plus ik vind de ribstof mwa. Ze zitten wel heel lekker! Bedankt voor het meedenken.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 22 Nov 2014 20:45

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Ik heb hetzelfde dilemma (en heb ook een houten blad straks met stalen onderstel :D). Die stoelen van Marin vond ik eerst heel leuk, maar heb ik nu al in zooo veel winkels gezien dat ik er al helemaal op uit gekeken ben. Moeilijk is het he?!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem119

Bericht 22 Nov 2014 20:47

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Ik heb dat met die stoelen ook wel beetje eigenlijk. Maar vind ze toch ook wel leuk.

Wij hebben waarschijnlijk onze stoelen al wel uitgezocht maar moeten ze nog bestellen. Maar wil pas foto plaatsen als we ze echt hebben.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 22 Nov 2014 20:54

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Ze hebben ze nu zelfs bij Kwantum voor 39 euro :). Ook de nep Eames stoelen, die ga ik van de week wel eentje halen voor in de slaapkamer, in het blauw, voor maar 29 euro.

Ik had trouwens eindelijk een leuke stoel gevonden, een soort kuipstoeltje (ik vind ronde vormen mooi) en dan bekleed met stof. Super leuk, kwam er vandaag alleen achter dat hij er alleen maar in wit, grijs en antraciet is, en dat is nou juist wat ik niet wilde dus jammer de bammer!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 22 Nov 2014 21:49

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Ik vind deze altijd heel leuk maar weet niet of het jouw smaak is en of ze lekker zitten?

http://www.lineo.nl/merken/avanti.html

http://www.trendhopper.nl/eetkamerstoel-flower.html
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 22 Nov 2014 23:50

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

1e vind ik niet leuk.
2e vind ik wel leuk maar niet comfortabel genoeg, meer iets voor in de keuken i.p.v. voor de eettafel.

Toch bedankt voor het meedenken!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Nov 2014 00:12

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Wij hebben stoelen van xooon besteld. Deze heb je in verschillende kleuren en stijlen. Wij vonden axel erg prettig zitten en gaan voor 4 x antraciet. Kerrie en wit zijn ook opties; het is nepleer.
08/2018
05/2021
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 23 Nov 2014 14:08

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Wij vonden de eames look a likes ook al heel lang leuk maar omdat we ze niet lekker vonden zitten hebben we heel lang getwijfeld. Uiteindelijk hebben we bij de Woonfabriek een model gevonden met een vast kussentje er in en dat maakt echt een heel groot verschil wat mij betreft, zit echt veel lekkerder.
Wij hebben overigens wel houten poten omdat wij een witte tafel hebben, maar ze zijn er vast ook met rvs poten. Misschien dat je daar nog als middenweg naar op zoek kan.

Een beetje dit idee:

http://www.eigenwijsdesign.nl/nl/ralf-c ... uten-poten
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Nov 2014 15:07

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Oh heel leuk zijn die Minoessepoes! Heb je misschien een foto van jullie exemplaren? Wij zouden dan ook RVS eronder doen idd :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Nov 2014 16:59

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

In plaats van mijn telefoon nu vanaf de computer. Ik dacht naar aanleiding van je foto aan de volgende stoelen:

Afbeelding
Eetkamerstoel Ambra

Afbeelding
Eetkamerstoel Artella

Afbeelding
Eetkamerstoel Armin (nav post van Marin)
08/2018
05/2021
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Nov 2014 17:01

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Oooh, die ribstoeltjes willen wij ook, haha.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Nov 2014 20:25

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Haha SoGood ze zijn wel leuk he!! Mijn nadeel is dat ik me te lang heb kunnen orienteren en nu hebben we ze nog niet nodig, pas per januari. En nu heb ik ze te vaak gezien :D Evenals bijvoorbeeld dit krukje:

Afbeelding

:D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Nov 2014 20:26

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Ze wiebelen trouwens wel heel lekker, die ribstoeltjes! Misschien zwichten we alsnog wel haha want heb ook nog niks beters gevonden. Lot, jij al iets gevonden naar jouw gading?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 23 Nov 2014 21:03

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Bedankt Miss energy, toevallig heb ik gisteren ook de collectie van Xooon gezien, lekker fris en vrolijk (en betaalbaar!)
Ik vind die onderstellen van de stoelen wel erg mooi (van alle drie) maar het is het net niet, verkeerde kleur, leer of ik vind het niet iets te degelijk. Sorry, toch bedankt voor het meedenken.

Ik heb nu de ridge vintage collectie gevonden, vind ik ook wel erg mooi, deze blauwe kleur ook. Deze heeft geen ribstof.
http://www.ridgerib.nl/304/stoel-ridge- ... tAodviIAww

Daarnaast zit ik te denken aan het mixen van stoelen, zoals bijv. 2 vintage stoeltjes, 2 nep eames (ik neem er zes dan hoef ik er bijv. ook niet altijd op te zitten :)) en nog twee andere stoelen. Maar of ik dat ook echt ga doen weet ik nog niet, misschien wordt het wel te rommelig. Lastig!

Ik vond deze ook wel leuk uit de Xooon collectie:
Afbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 23 Nov 2014 21:08

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Wij hebben ook stoelen bij xooon besteld, krijgen deze donderdag geleverd:
Afbeelding
4 stuks antraciet leer met antraciete bekleding
2 met antraciet leer en lichte grijze bekleding
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 23 Nov 2014 21:15

Re: Eetkamerstoelen gezocht!

Die vorm vind ik leuk Atelier Madame! Ik zou er alleen zo graag dan andere poten onder willen, haha. Ik ben ook lastig.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers