Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het tattoo topic

<<

Anoniem304

Bericht 23 Nov 2014 20:41

Re: Het tattoo topic

Op je hand? Dat vind je verstandig?
<<

Anoniem331

Bericht 23 Nov 2014 20:51

Re: Het tattoo topic

Op de bovenkant van je hand, onder duim en wijsvinger? Zit mijn eigen hand even te bekijken, maar snap nog niet helemaal wel stukje hand je nu bedoeld.
<<

Anoniem114

Bericht 23 Nov 2014 21:00

Re: Het tattoo topic

Ja, bovenkant hand,linkerhand, onder m'n duim.

Cotton, ik twijfel nog een beetje, maar ik wil 'm voor mezelf in beeld hebben..
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 23 Nov 2014 21:00

Re: Het tattoo topic

Ik kom dan op het drielandenpunt van mijn hand ;), net boven mijn pols.

Funk, ik had dit topic al een tijdje niet bekeken, mooie tattoo zeg!
L2014 & H2017
<<

Anoniem114

Bericht 23 Nov 2014 21:02

Re: Het tattoo topic

Wacht.. k had 'm heel vluchtig met een pen getekend op m'n hand, zal die foto even uploaden!
<<

Anoniem331

Bericht 23 Nov 2014 21:02

Re: Het tattoo topic

Is je pols geen optie?
<<

Anoniem114

Bericht 23 Nov 2014 21:03

Re: Het tattoo topic

Die's al bezet...

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 23 Nov 2014 21:03

Re: Het tattoo topic

Maar altijd? Waarom niet op de pols ofzo. Das makkelijker verbergen. Geaccepteerd is het echt nog lang niet.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Nov 2014 21:04

Re: Het tattoo topic

Ohnee. Denk niet dat je daar ooit mee nog een baan vindt zo.
<<

Anoniem114

Bericht 23 Nov 2014 21:05

Re: Het tattoo topic

Ik hoop voor altijd ;) Er staat al iets op m'n linkerpols (waar m'n leidinggevende vorige week pas achter kwam; ik werk er al 8 maanden...) en rechts wil ik niet omdat ik zelf rechts ben.
<<

Anoniem331

Bericht 23 Nov 2014 21:05

Re: Het tattoo topic

Heb je op je andere pols ook al wat? Ik denk dat ik de combinatie ook niet zo heel mooi vind.

De plek opzich wel, al ben ik het wel eens met Cotton, ik zou het ook nooit in het zicht laten plaatsen, tenzij er ergens anders echt geen plaats meer is.
<<

Anoniem114

Bericht 23 Nov 2014 21:05

Re: Het tattoo topic

Nou m'n arm is uitgesloten, ik wil niks aan de binnenkant van m'n arm. Misschien aan de kant onder m'n pink.
<<

Anoniem273

Bericht 23 Nov 2014 21:06

Re: Het tattoo topic

Ik zou ook dat niet op je hand zetten, Baz.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Nov 2014 21:06

Re: Het tattoo topic

En zelf rechts zijn is niet goed omdat?
<<

Anoniem114

Bericht 23 Nov 2014 21:08

Re: Het tattoo topic

Ik kan rechts helemaal niet verbergen.. Ik ben rechts, serveer met rechts en draag daar geen horloge of armband o.i.d. En ik wil sowieso niks op m'n armen, ook niet rechts.

Ik wil 'm zelf gewoon kunnen zien! Maar weet geen andere plek..
<<

Anoniem304

Bericht 23 Nov 2014 21:10

Re: Het tattoo topic

Oh zo ik snap.

Nou handen zou ik zeker uitsluiten. Helemaal voor een vrouw.

En als armen geen optie zijn houdt het vrij snel op ben ik bang..
<<

Anoniem273

Bericht 23 Nov 2014 21:15

Re: Het tattoo topic

Er zijn toch genoeg andere plaatsen waar je 'm zelf kunt zien? Of bedoel je de hele dag, onbedekt?
<<

Anoniem114

Bericht 23 Nov 2014 21:17

Re: Het tattoo topic

Nou zonder dat ik me moet uitkleden of met overdreven moeite in de spiegel te kijken..
<<

Anoniem273

Bericht 23 Nov 2014 21:19

Re: Het tattoo topic

Je heup? Dat vind ik altijd een hele mooie plaats. Of je enkel al ben ik daar zelf geen fan van
<<

Anoniem273

Bericht 09 Jul 2015 17:22

Re: Het tattoo topic

Ik heb m'n tattoo laten uitbreiden vandaag. Ik vond de tattoo te groen bij m'n arm. Wanneer ik een T-shirtje aan had of een jurkje met blote armen maar bedekte rug, zag je namelijk alleen de groene ornamenten. Ben er super blij mee!
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 28 Jul 2015 15:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jul 2015 19:57

Re: Het tattoo topic

Gaaf, Azi! Heb je ook een foto van het geheel nu?

Ik heb ook eindelijk een concreet idee voor een derde tattoo. Ik wil een woord in m'n nek, net onder de haargrens. Ben nu nog op zoek naar een lettertype! Heb al veel sites uitgeplozen en al wel wat leuks gezien, maar misschien hebben jullie nog tips? Ik zoek iets 'handwritten' en dan niet te stijf, beetje nonchalant.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem127

Bericht 09 Jul 2015 20:13

Re: Het tattoo topic

Bazinga schreef:Funk, hoe gaat 't nu met je tattoo?

Ik up dit topic weer even; heb weer een nieuw idee :D Ik wilde eerst een TNT dynamietstaafje laten zetten, maar ik wil geen kleur en kan weinig moois maken van dynamiet.. Dus ik ben gaan kijken naar de chemische samenstelling:

Afbeelding

Dat wil ik op m'n hand zetten, op 't stukje onder m'n duim en wijsvinger..


Maar welke molecuul is dit nu precies dan? Het is een benzeenring met een aantal groepen eraan. Is dat nitroglycerine?
<<

Anoniem127

Bericht 09 Jul 2015 20:14

Re: Het tattoo topic

Niet dat er per ongeluk het molecuul van schoonmaakazijn oid op je hand belandt :).
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 10 Jul 2015 09:00

Re: Het tattoo topic

Heel gaaf azi!

Ik heb nu deze op het oog. Maar dan wil ik er wel ergens een sterretje in verwerkt hebben en een F :)

Afbeelding
<<

Anoniem114

Bericht 10 Jul 2015 09:23

Re: Het tattoo topic

Twellie schreef:Niet dat er per ongeluk het molecuul van schoonmaakazijn oid op je hand belandt :).


Volgens Wikipedia is het de samenstelling van TNT. Mijn vriend en ik hebben beide een naam die met een T begint en ik wil niet zijn naam op m'n lichaam zetten, maar wel iets voor onze relatie. Hoewel m'n vriend het idee heel gaaf vindt, is hij zelf gewoon geen fan van tattoo's. Hij zal me niet tegenhouden, hoor en moedigt me juist aan om er nog eentje te nemen, als ik dat écht heel graag wil. Alleen ik weet niet zo goed meer of ik écht nog eentje wil, als hij het helemaal niks vindt :P Er komt sowieso nog wel een dynamietstaafje (TNT = T & T dus...) dus niks groots. Ik weet alleen nog steeds niet waar, omdat ik op m'n schouderblad nog een tekst wil hebben zoals ik al heb onder m'n sleutelbeen.

Ik vergeet overigens m'n eigen tattoo steeds :palm: Die onder m'n sleutelbeen zie ik zelf natuurlijk alleen als ik voor de spiegel sta (of als een speciaal iemand omlaag sta te kijken) dus ik kleed me 's ochtends aan en klaar. Alleen heb ik met 't warme weer wat lagere shirtjes aan en dan zie je 'This too sh..' en daar kijken mensen naar, logisch hoor. Maar doordat ik vergeet dat-ie er zit, denk ik 'Waar the fudge zit jij naar te kijken?!' Beetje dom..
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers