Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers kortingstip

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Nov 2014 11:15

Weight Watchers kortingstip

Ik zag hier en daar dat er wat meiden twijfelden over Weight /watchers
Misschien trekt deze korting je over de streep:

http://www.groupon.nl/deals/premium/wei ... 2-48913332
<<

Anoniem193

Bericht 10 Nov 2014 11:33

Re: Weight Watchers kortingstip

Haha je was mij voor ;) Ik plaats hem net in het ww topic
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 10 Nov 2014 12:27

Re: Weight Watchers kortingstip

Ik zag het net voorbij komen in m'n mail, maar ik weet niet zo goed wat ik van die bijeenkomsten vind. Hoe hebben jullie dat ervaren? Ik zou liever alles digitaal doen, met mailcontact oid.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Nov 2014 12:30

Re: Weight Watchers kortingstip

Als heel erg fijn!!! Echt als stok achter de deur.
Want waar ik voorheen het cijfer op de weegschaal een beetje weg kon lachen en weg kon moffelen, moest ik nu ineens bij iemand anders op de weegschaal. Iemand anders zou het cijfer ook zien.
Dat, en de onwijs gezellige groep die we hadden heeft me echt ontzettend veel motivatie gegeven.
<<

Anoniem193

Bericht 10 Nov 2014 12:35

Re: Weight Watchers kortingstip

Wat Lejow zegt.

Wij hebben ook een hele leuke coach en gezellige groep. Bij vragen mogen we haar ook doordeweek gewoon bellen of mailen.
We hebben met de groep ook een fb-groep.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 10 Nov 2014 18:02

Re: Weight Watchers kortingstip

Wilde hem ook al hier neerzetten :)
<<

Anoniem119

Bericht 10 Nov 2014 18:21

Re: Weight Watchers kortingstip

Ah thanks! Ga er even naar kijken!
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 12 Nov 2014 16:38

Re: Weight Watchers kortingstip

Ik denk dat het toch niet zo aan mij besteed is. Wel heb ik een stok achter de deur nodig, dat blijkt wel :p maar dat hele groepsgebeuren zie ik niet zo zitten denk ik.
<<

Anoniem162

Bericht 12 Nov 2014 19:32

Re: Weight Watchers kortingstip

Dat groepsgebeuren is ook echt niks voor mij. Ik zou me wel graag met een actie aanmelden voor de online versie.
Lejow wel bedankt voor het delen
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 12 Nov 2014 21:00

Re: Weight Watchers kortingstip

Maar kan ik er bijvoorbeeld ook 3 kopen. En dan elke keer ma 2 maanden een nieuwe verzilveren? Of kan ik er echt maar 2 maanden gebruik van maken?
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Nov 2014 21:26

Re: Weight Watchers kortingstip

Helaas maar 1 groupon, daarna kun je een gewoon abo nemen.
Ik heb in de 8 maanden ongeveer dat ik lid was, ik maar 1 keer de volle prijs betaald heb.
De rest was allemaal met aanbiedingen. Of via groupon, of via WW zelf, want die hebben ook vaak leuke dingen.

(en als je je via euroclix oid aanmeldt krijg je er nog clix voor ook)
<<

Anoniem193

Bericht 12 Nov 2014 22:26

Re: Weight Watchers kortingstip

Je bent niet verplicht om aan het groepsgebeuren deel te nemen he dames.
Je kunt ook wegen voor de cursus begint en weer naar huis. Dan heb je toch de stok en je prive coach. ;)
<<

dodo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 191

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:44

Bericht 14 Nov 2014 19:34

Re: Weight Watchers kortingstip

Al langere tijd zit ik te twijfelen of WW wat voor mij is. Helaas is het voor mij geen doen wat tijden betreft om naar WW toe te gaan. Is er hier iemand die alleen online gedaan heeft? Is het zo dat je snel onder de knie hebt hoe het werkt met de punten? Nu deze aanbieding er is wil ik het online gaan proberen mits het alleen online te doen is!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Nov 2014 19:59

Re: Weight Watchers kortingstip

dodo schreef:Al langere tijd zit ik te twijfelen of WW wat voor mij is. Helaas is het voor mij geen doen wat tijden betreft om naar WW toe te gaan. Is er hier iemand die alleen online gedaan heeft? Is het zo dat je snel onder de knie hebt hoe het werkt met de punten? Nu deze aanbieding er is wil ik het online gaan proberen mits het alleen online te doen is!


Ja dat heb je snel onder de knie hoor!!
Online is het denk ik ook wel te doen, je hebt denk alleen nog net een zetje meer discipline nodig.
<<

_Jet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 18 Nov 2014 22:00

Re: Weight Watchers kortingstip

Ik heb het gedaan zonder bijeenkomsten. Werkte voor mij prima, ondanks dat ik op dit gebied toch wel iemand ben die een stok achter de deur nodig heeft.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 23 Nov 2014 11:22

Re: Weight Watchers kortingstip

Heeft iemand de groupon al verzilverd? Ik krijg het niet voor elkaar op de site :thumbdown: ...

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron