Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe namen

<<

Anoniem193

Bericht 20 Nov 2014 10:51

Re: Nieuwe namen

Cotton schreef:Popcorn is Tangerine, daar maakt ze zelf ook geen geheim van.


Owwhhh! Haha. Dan heb ik net de posts gemist waar dat staat
<<

Anoniem304

Bericht 20 Nov 2014 10:58

Re: Nieuwe namen

Cotton is Rush! :blijesint:
<<

Anoniem193

Bericht 20 Nov 2014 11:02

Re: Nieuwe namen

Cotton schreef:Cotton is Rush! :blijesint:


Wat? :omg:
<<

Anoniem75

Bericht 20 Nov 2014 11:41

Re: Nieuwe namen

Dandelion schreef:@razz, ik was op het vorige forum ook al actief. Heb een tijdje de naam mierzoet gehad en daarvoor nog een andere naam maar die ben ik al vergeten :$
was toen alleen niet zo actief maar kom hier echt al jaren. Dus met mijn nieuwe naam ben ik actiever geworden.


Hope en Dandelion ik dacht echt dat jullie eens naamswisseling hadden gedaan en een 'oude bekende waren'. Niet dus maar gezellig hoor dat jullie er zijn :)
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Nov 2014 11:46

Re: Nieuwe namen

Grappig dat zoveel Cotton niet herkenen ik dacht dat dat allang bekend was :dansendesint:
2014 2016
<<

Anoniem148

Bericht 20 Nov 2014 14:41

Re: Nieuwe namen

Razz schreef:
Dandelion schreef:@razz, ik was op het vorige forum ook al actief. Heb een tijdje de naam mierzoet gehad en daarvoor nog een andere naam maar die ben ik al vergeten :$
was toen alleen niet zo actief maar kom hier echt al jaren. Dus met mijn nieuwe naam ben ik actiever geworden.


Hope en Dandelion ik dacht echt dat jullie eens naamswisseling hadden gedaan en een 'oude bekende waren'. Niet dus maar gezellig hoor dat jullie er zijn :)


Heb dus ook een naam verandering maar was niet zo bekend. Denk ook dat het scheelt dat ik nu een afbeelding heb en voorheen niet. Dan val je toch eerder op vind ik
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 20 Nov 2014 16:08

Re: Nieuwe namen

Dandelion schreef:
Razz schreef:
Dandelion schreef:@razz, ik was op het vorige forum ook al actief. Heb een tijdje de naam mierzoet gehad en daarvoor nog een andere naam maar die ben ik al vergeten :$
was toen alleen niet zo actief maar kom hier echt al jaren. Dus met mijn nieuwe naam ben ik actiever geworden.


Hope en Dandelion ik dacht echt dat jullie eens naamswisseling hadden gedaan en een 'oude bekende waren'. Niet dus maar gezellig hoor dat jullie er zijn :)


Heb dus ook een naam verandering maar was niet zo bekend. Denk ook dat het scheelt dat ik nu een afbeelding heb en voorheen niet. Dan val je toch eerder op vind ik

Oooh, was jij Mierzoet? Dan had ik jou vorig jaar met de kerstlootjes! Je had toen niet meer geraden, maar ik was dus je Secret Santa :kerstcadeau:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem331

Bericht 20 Nov 2014 18:32

Re: Nieuwe namen

Alibi schreef:
Cotton schreef:Popcorn is Tangerine, daar maakt ze zelf ook geen geheim van.


Owwhhh! Haha. Dan heb ik net de posts gemist waar dat staat



:yes:
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 20 Nov 2014 19:36

Re: Nieuwe namen

Alibi schreef:
Cotton schreef:Cotton is Rush! :blijesint:


Wat? :omg:


Oh dat wist ik ook niet!!!! Ik vroeg me al af of je hier nog kwam. Wat leuk dat je hier dus gewoon nog komt! :D Hoe gaat het?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 20 Nov 2014 20:21

Re: Nieuwe namen

Alibi schreef:Floddertje
Zeester
Honolulu
Milou
Kjell
Cotton
Marly
Popcorn


Denk dat je mij bedoelt met Kjell? :) Ben al een tijdje lid maar wordt steeds actiever. Vind het forum daardoor ook alleen maar leuker worden!

Dus voor de meelezers, gewoon lekker gaan posten! Veel leuker dan alleen lezen.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem304

Bericht 21 Nov 2014 09:44

Re: Nieuwe namen

Lauren schreef:Oh dat wist ik ook niet!!!! Ik vroeg me al af of je hier nog kwam. Wat leuk dat je hier dus gewoon nog komt! :D Hoe gaat het?

Haha. Goh, m`n dekmantel werkt dus wel.

Nee hoor, het is geen geheim. Maar ja het gaat heel goed met mij. Super happy, kan niet beter! :cheering:
<<

Zeester

Bericht 21 Nov 2014 10:16

Re: Nieuwe namen

Deze nieuwe naam meld zich. Ik vind het leuk op het forum en voel me nog niet genegeerd ;-)
<<

Anoniem275

Bericht 21 Nov 2014 19:31

Re: Nieuwe namen

Guus heeft volgens mij gewoon een nieuwe naam, maar wie is het?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Nov 2014 00:10

Re: Nieuwe namen

Cotton schreef:Cotton is Rush! :blijesint:


Echt niet. Dwab! :kerstsmile:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 22 Nov 2014 00:50

Re: Nieuwe namen

Dat boek heb ik gesloten :P
<<

Anoniem156

Bericht 22 Nov 2014 11:06

Re: Nieuwe namen

bubble schreef:Guus heeft volgens mij gewoon een nieuwe naam, maar wie is het?

Dat staat in d'r onderschrift!
<<

Anoniem275

Bericht 22 Nov 2014 11:12

Re: Nieuwe namen

Poubelle schreef:
bubble schreef:Guus heeft volgens mij gewoon een nieuwe naam, maar wie is het?

Dat staat in d'r onderschrift!

Oh, echt? :palm:
Dat zie je niet met de mobiele versie.. Maar dan nog komt de naam mij niet bekend voor..
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 22 Nov 2014 14:43

Re: Nieuwe namen

Maar Guus is inmiddels toch al best lang Guus?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem148

Bericht 22 Nov 2014 21:04

Re: Nieuwe namen

Oooh, was jij Mierzoet? Dan had ik jou vorig jaar met de kerstlootjes! Je had toen niet meer geraden, maar ik was dus je Secret Santa :kerstcadeau:[/quote]

Kerst niet nee? Heb lang over gedaan om te weten wie mijn sint was dan. Weet het nog steeds niet. Maar bedankt! Was leuk en na een jaar weet ik dan wie mijn kerstvrouw was :kerstsmile:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers