Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat verklaart populariteit?

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Nov 2014 11:12

Re: Wat verklaart populariteit?

AnnaK schreef:Ik heb nog overwogen me aan te melden voor aankomende meeting, maar het kwam net niet goed uit. Maar een volgende keer ben ik er graag bij. Is echt al heel lang geleden dat ik naar een meeting ben geweest.


Jaaa! Jij moet idd komen, ik heb je nooit in het echt gezien en zou je graag ontmoeten :-).
<<

Anoniem304

Bericht 19 Nov 2014 11:14

Re: Wat verklaart populariteit?

Lampenkapje schreef:Ik ben bang dat ik heel erg opvallend jong ben bij een meeting... En juist omdat ik hier niet opvallend gedraag of 'vrienden' heb gemaakt, voel ik me niet geroepen om naar een meeting te gaan.

Hoe oud ben je dan?
<<

Anoniem117

Bericht 19 Nov 2014 12:45

Re: Wat verklaart populariteit?

Izar schreef:AnnaK, waarschijnlijk ben ik binnenkort bij je in de buurt. Zou het leuk vinden je weer eens te zien!


Laat maar weten waar en wanneer!
<<

Anoniem108

Bericht 19 Nov 2014 13:50

Re: Wat verklaart populariteit?

AnnaK: Doe ik! Leuk om je weer eens te gaan zien, te lang geleden!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Nov 2014 18:59

Re: Wat verklaart populariteit?

AnnaK schreef:Ik heb nog overwogen me aan te melden voor aankomende meeting, maar het kwam net niet goed uit. Maar een volgende keer ben ik er graag bij. Is echt al heel lang geleden dat ik naar een meeting ben geweest.



Dan hoop ik echt heel erg dat ik ook kan komen!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem185

Bericht 19 Nov 2014 20:40

Re: Wat verklaart populariteit?

Cotton schreef:
Lampenkapje schreef:Ik ben bang dat ik heel erg opvallend jong ben bij een meeting... En juist omdat ik hier niet opvallend gedraag of 'vrienden' heb gemaakt, voel ik me niet geroepen om naar een meeting te gaan.

Hoe oud ben je dan?
Nog net geen 23...
<<

Anoniem222

Bericht 19 Nov 2014 20:41

Re: Wat verklaart populariteit?

Haha nou dat valt toch wel mee? Ik ben 25, Cotton en Sienna zijn geloof ik jonger dan ik.
<<

Anoniem114

Bericht 19 Nov 2014 20:43

Re: Wat verklaart populariteit?

Oh joh leeftijd zegt écht niks. Ik ben (nét) 26, maar word dat echt nooit geschat! Gewoon 's aanmelden voor zo'n meeting!
<<

Anoniem185

Bericht 19 Nov 2014 20:44

Re: Wat verklaart populariteit?

Ja, maar ik word dus ook serieus nog amper 18 geschat :laughcry:
<<

Anoniem114

Bericht 19 Nov 2014 20:46

Re: Wat verklaart populariteit?

Nou dan eh.. Lijk je een heel volwassen 18 jarige tijdens de gesprekken?..
<<

Anoniem185

Bericht 19 Nov 2014 20:48

Re: Wat verklaart populariteit?

Hahaha! Ik hoop het, hoewel ik in een melige bui ook wel voor 16 door kan gaan!
<<

Anoniem114

Bericht 19 Nov 2014 20:50

Re: Wat verklaart populariteit?

En met jou nog vele anderen, hoor!
<<

Anoniem181

Bericht 19 Nov 2014 22:25

Re: Wat verklaart populariteit?

Joh, ik word ook nog regelmatig 19/20/21 geschat. Ik ben 29. Maakt toch niks uit? In mijn geval is het alleen maar prettig, haha! En leeftijd heeft m.i. niets met populariteit te maken.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 20 Nov 2014 00:34

Re: Wat verklaart populariteit?

Ahhh Lex, guppie!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 22 Nov 2014 02:45

Re: Wat verklaart populariteit?

Ik ben 23 en een populaire bitterbal dus dat kan gewoon hoor Lampenkapje. :kerstduim:
<<

Anoniem185

Bericht 22 Nov 2014 12:02

Re: Wat verklaart populariteit?

Toet schreef:Ik ben 23 en een populaire bitterbal dus dat kan gewoon hoor Lampenkapje. :kerstduim:

Haha oke gelukkig maar!
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron