Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Make up kwasten.

<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 19 Nov 2014 16:58

Make up kwasten.

Ik zie door de bomen het bos niet meer...

Ik ben op zoek naar een aantal kwasten zoals bijv foundation kwast, bufferkwast, blending brush. Een beetje kwaliteit mag wel, maar niet extreem prijzig. Ik ben nu aan het rondkijken op Amazon. Is dat wat?

Waar moet ik een beetje op letten? Synthetisch haar of juist niet? Iemand nog aan of afraders mbt merk? Ik zie real techinques voorbij komen en lees ook een hoop over zoeva. Maarja hoe maak ik nu een keus, uit al die opties? :palm: haha.

Er zullen hier vast een aantal meiden zijn die me hier een beetje bij kunnen helpen toch? Alvast bedankt voor de moeite ;)
<<

Anoniem156

Bericht 19 Nov 2014 17:02

Re: Make up kwasten.

Ik heb kwasten van Real Techniques en van Zoeva, vind ze allebei erg fijn.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 19 Nov 2014 19:54

Re: Make up kwasten.

Ik ook van Zoeva. Dat zijn goed betaalbare kwasten, van goede kwaliteit.
Ik weet eerlijk gezegd niet waar de haren van gemaakt zijn, maar ik vind het fijne kwasten.

Wat ik echte essentiële kwasten vind:
- buffer kwast
- poeder kwast
- schuin afgesneden kwastje voor wenkbrauwen
- blush kwast
- blending kwast voor oogschaduw
Leven en laten leven
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 19 Nov 2014 20:00

Re: Make up kwasten.

Ik heb een aantal kwasten van Real Techniques en ik vijd ze erg fijn!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 19 Nov 2014 20:02

Re: Make up kwasten.

Ik heb kwasten van Real Techniques en daar ben ik zeer tevreden over! Een vriendin van mij is nu in Thailand en neemt er weer een paar voor mij mee.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem273

Bericht 19 Nov 2014 21:35

Re: Make up kwasten.

Ik heb de bamboo vegan kwastenset van Zoeva en ben er heel blij mee. Gebruik ze elke dag :)

https://www.zoeva-shop.de/en/makeup-bru ... a-8000259/
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 20 Nov 2014 00:01

Re: Make up kwasten.

Ik heb even snel gekeken maar alsnog zijn er zoveel verschillende haha. Echt even voor gaan zitten. Op het eerste gezicht
Lijkt die vegan bamboo set wel prima, en met een mooi prijsje. Wellicht dat deze op mijn verlanglijstje komen voor kerst :kersthaha:
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 20 Nov 2014 00:03

Re: Make up kwasten.

Ik vraag me alleen af met zo'n set... Gebruik je nou ook echt al die kwasten?? Oprecht interesse hoor!
Ben sowieso benieuwd of ik nou echt zoveel verschil merk hihi. Ik ben sceptisch! Maar ik hoor en lees zoveel goeds dat ik toch wel nieuwsgierig ben geworden.

Bedankt trouwens allemaal voor de reacties ;)
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 20 Nov 2014 09:17

Re: Make up kwasten.

Ik heb in het verleden ook eens een set gekocht van Zoeva, was er erg tevreden over. ik gebruik bij lange na niet alle kwasten, maar ik vind het wel fijn om verschillende kwasten te hebben voor de ogen, foundation en blush.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem122

Bericht 20 Nov 2014 10:12

Re: Make up kwasten.

Zullen vast niet zo goed zijn als die dure kwasten maar heb laatst gewoon een setje gekocht op Ebay, voor 1,15 dollar. Was foutje, de losse kwasten waren 1,15 maar het setje (5 kwasten) stond voor dezelfde prijs. Werken voor mij prima deze kwasten.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 21 Nov 2014 18:01

Re: Make up kwasten.

Bedankt :)
Ik ga er het weekend ff voor zitten op m'n gemakje.
En nog een vraag, als we dan toch bezig zijn! Waar koop ik ze het beste? Internet, of gewoon in de winkel?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers