Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opeens een langere cyclus

<<

Fiene

Bericht 19 Nov 2014 21:15

Opeens een langere cyclus

Ik ben nu een maand of 4-5 gestopt met de pil, man is gesteriliseerd, en meteen had ik mijn cyclus weer terug van 28 dagen. Nu ben ik opeens al een aantal dagen over tijd. Ik knijp hem nu wel een beetje, een derde komt er hier sowieso niet maar natuurlijk hoop ik gewoon op '' loos alarm''.

Wie had er na een nette cyclus ook opeens een langere cyclus? Ik lees op internet veel verhalen erover dus maak me er niet zo zeer zorgen om maar toch ben ik bang dat ik dadelijk zwanger ben ofzo. Zou echt wat voor ons zijn dat het bij man weer aan elkaar gegroeid is ofzo...die kans is kei klein maar toch.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5690

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Nov 2014 21:41

Re: Opeens een langere cyclus

Ik zou er anders gewoon een testje tegen aangooien.
Grote kans als je negatief getest hebt je de volgende dag ongesteld wordt.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Fiene

Bericht 19 Nov 2014 21:57

Re: Opeens een langere cyclus

Ik ben idd van plan anders vrijdag gewoon eens een test te doen. Mocht het nodig zijn wil ik snel handelen. Was zo blij dat ik van die pil af was maar ooit nog moeten testen had ik niet op gehoopt.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 20 Nov 2014 16:25

Re: Opeens een langere cyclus

Ik heb dit ook opeens vaker, had een nette cyclys van 28-29 dagen en nu vaak tussen de 32-34 dagen. Zijn natuurlijk maar een paar dagen, maar er zit bij mij wel verschil in dus.
<<

Patsy

Bericht 20 Nov 2014 16:50

Re: Opeens een langere cyclus

Ik heb dit ook weleens gehad, in de periode voordat ik in verwachting was van M. Soms was mijn cyclus dan ineens een week langer. De laatste keer was het dus ook zo, toen bleek ik dus toch zwanger. Ik hoop voor jou dat het loos alarm is.
<<

Anoniem75

Bericht 20 Nov 2014 16:59

Re: Opeens een langere cyclus

Ik had dat ook toen ik zwanger wilde worden van de tweede. Na een maand of 4 werd mijn cyclus ineens langer. Uiteindelijk bleek ik een lichte vorm van pcos te hebben. Bij S. was ik na 2 maanden gelijk zwanger maar bij T. na een jaar. Mede door de pcos.
<<

Fiene

Bericht 20 Nov 2014 21:52

Re: Opeens een langere cyclus

Had dit topic eerder moeten plaatsen. Gelukkig ongesteld geworden. Nooit gedacht hier blij om te zijn haha.
<<

Patsy

Bericht 21 Nov 2014 09:30

Re: Opeens een langere cyclus

Fijn! Wat zal je opgelucht zijn.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers