Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

<<

Anoniem313

Bericht 19 Nov 2014 13:22

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Ik bestel vaak dingen online, dat vind ik makkelijk. Ik heb heel weinig tijd om de stad in te gaan.
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 19 Nov 2014 16:27

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Ik heb daar idd ook een handje van. Krijg ook de kriebels als er nog maar 1 shampoo, douchegel, haarlak of wat dan ook op voorraad is.
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 19 Nov 2014 22:52

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Ik heb dit met Pampers. Als er aanbieding is van 4 pakken voor 25 euro dan sla ik groots in. Dus er liggen nu nog 8 pakken Pampers boven. Beetje overdreven. Maar wel handig.
Ben ook verslaafd aan de Robijn Zwitsal lijn. Soms is het 3 voor 5 euro. Staan nu dus 6 flessen zwitsal wasverzachter.
Verder idd altijd Syoss bij de Action of Pantene of Gliss Kur.
sowieso mag ik daar niet meer heen van mijn man. Ik kom altijd terug met een hoop zooi. Kaarsen, knutselspullen, badkamerzooi, decoraties en een hoop vreetwerk voor hem.
04-2014
10-2015
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2014 22:53

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Ik heb ook een tijd een oorbellentick gehad.

Overigens over douchegel en parfum gesproken ik vind die cadeauverpakkingen die je nu veel ziet echt niets. Zou het zlef nooit kopen, maar als ik het krijg, dan gebruik ik het wel.
Als er parfum in zit is dan altijd een klein flesje, het overige, douchegel, bodylotion of deo oid is altijd groter. Heb dan liever een grote fles parfum, want douchegel spoel je zo weer af en parfum heb je langer plezier van.
Dus geef mij maar gewoon een fles parfum liefst een vrij grote en anders vanaf 30 ml zodat ik verschillende kan kopen.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 19 Nov 2014 22:55

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

caribbeanlover schreef:Ik heb ook een tijd een oorbellentick gehad.

Overigens over douchegel en parfum gesproken ik vind die cadeauverpakkingen die je nu veel ziet echt niets. Zou het zlef nooit kopen, maar als ik het krijg, dan gebruik ik het wel.
Als er parfum in zit is dan altijd een klein flesje, het overige, douchegel, bodylotion of deo oid is altijd groter.
Heb dan liever een grote fles parfum, want douchegel spoel je zo weer af en parfum heb je langer plezier van.
Dus geef mij maar gewoon een fles parfum liefst een vrij grote en anders vanaf 30 ml zodat ik verschillende kan kopen.


Eeh ja, wel logisch dat het duurste het kleinste is toch? Met groter parfum is het gewoon duurder...
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 19 Nov 2014 22:59

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Ik vind cadeauverpakkingen wel altijd erg leuk om te krijgen. Als het iets is met parfum gebruik ik eigenlijk de bodylotion die er bij zit nooit, maar ik vind het wel erg leuk om te krijgen! Raar eigenlijk, haha.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2014 23:02

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Green_Pepper schreef:
caribbeanlover schreef:Ik heb ook een tijd een oorbellentick gehad.

Overigens over douchegel en parfum gesproken ik vind die cadeauverpakkingen die je nu veel ziet echt niets. Zou het zlef nooit kopen, maar als ik het krijg, dan gebruik ik het wel.
Als er parfum in zit is dan altijd een klein flesje, het overige, douchegel, bodylotion of deo oid is altijd groter.
Heb dan liever een grote fles parfum, want douchegel spoel je zo weer af en parfum heb je langer plezier van.
Dus geef mij maar gewoon een fles parfum liefst een vrij grote en anders vanaf 30 ml zodat ik verschillende kan kopen.


Eeh ja, wel logisch dat het duurste het kleinste is toch? Met groter parfum is het gewoon duurder...


Daar heb je ook een punt, vind het gewoon jammer hahaha
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2014 23:06

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Hope schreef:Ik vind cadeauverpakkingen wel altijd erg leuk om te krijgen. Als het iets is met parfum gebruik ik eigenlijk de bodylotion die er bij zit nooit, maar ik vind het wel erg leuk om te krijgen! Raar eigenlijk, haha.


Om te krijgen is het idd leuk, ik vind alle geuren/merken/geen merken lekker ruiken dus ben daar vrij makkelijk in. Heb laatst bij de Action wel een giftset voor mezelf gekocht voor wel € 1,79, maar dat komt omdat er een mooi formaatje nl 95 ml bodylotion in zit en dat vind ik handig voor op vakantie en ook een scrubgel zelfde maat.
Er zat ook douchegel 95 ml in. Voor de prijs hoefde ik het iig niet te laten. Als ik iets tegen kom dat handig is voor vakantie, dan koop ik dat.......................ja erg voorbarig ik weet het.

Heb ook een periode gehad dat ik waxinelichtjeshouders (leuk voor galgje)kocht, als ik leuk zag moest ik ze kopen..............te erg!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Nov 2014 00:21

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

caribbeanlover schreef:
Kees schreef:Een vriendin van mij. Die heeft in de schuur een mini supermarkt met houdbare spullen.

Ik zou wel van alles iets op voorraad willen hebben maar mn vriend maakt dan iets op en koopt geen nieuwe dus daaaag voorraad.
De voorraad zou ik overigens alleen maar willen hebben om eind vd maand zeker nog iets te hebben.


Dat klinkt als die mensen van een programma die een idiote voorraad hebben voor als er oorlog uitbreekt of van die mensen die alles gratis krijgen dmv bonnen in Amerika. Jij kan het toch ook kopen als je vriend wat opmaakt?


Nou zo erg is het niet hoor maar ik grap altijd wel dat als de oorlog uitbreekt ik bij haar intrek.

Dat zou kunnen ja maar als ik weet niet dat hij de nieuwe verpakking open maakt neem ik het niet mee. Daarnaast kan ik niet steeds de voorraad maar aanvullen en hij fijn alles opmaken. Dat betekend dat ik alle boodschappen doe en hij steeds alleen maar de verse spullen koopt. Dat kan mijn bankpas niet aan. (Wonen niet samen en geen gezamelijke rekening.)
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Nov 2014 10:49

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Ik zeg ook niet dat het erg is, vind het gewoon wat overdreven en vind het al veel wat ik in ons badkamerkastje aan voorraad heb. Dacht dat je samenwoonde dus snap het nu beter.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers