Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2014 22:10

Re: Action topic

Als ik het zou kopen, dan zou ik denk ik eerder voor die 250 gaan omdat die krachtiger is.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 22 Nov 2014 13:28

Re: Action topic

Weet iemand of de action plastic glaasjes verkoopt? En dan bedoel ik van die borrel/wijnglaasjes op een voetje.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Nov 2014 14:07

Re: Action topic

Verkopen ze er een soort van schepje waarmee die ook wel voor koffie gebruikt worden om in de filter te doen? Ik zoek zoiets om het waspoeder uit de grote verpakking te halen. Gebruik nu de wasbol, maar zodra ik het in het vakje wil doen gaat het er vaak een beetje naast ondanks dat ik het rustig doe.
Heb gekeken en verbaasde me dat ze het niet hebben. Heb zelfs bij het speelgoed gekeken.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Nov 2014 14:29

Re: Action topic

Zo'n ding zoek ik ook CBL.

Onze is stuk :(
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 22 Nov 2014 14:40

Re: Action topic

Romie schreef:Weet iemand of de action plastic glaasjes verkoopt? En dan bedoel ik van die borrel/wijnglaasjes op een voetje.



Die heb ik een hele tijd geleden wel gekocht daar. Wijnglazen op voetje wat je er volgens af kon draaien of zo. Weet niet precies meer. Is lang geleden haha.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Nov 2014 15:09

Re: Action topic

Plastic wijnglazen verkopen ze wel. Hadden ze in de zomer. Denk niet dat ze die nu nog hebben
Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 22 Nov 2014 15:47

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Verkopen ze er een soort van schepje waarmee die ook wel voor koffie gebruikt worden om in de filter te doen? Ik zoek zoiets om het waspoeder uit de grote verpakking te halen. Gebruik nu de wasbol, maar zodra ik het in het vakje wil doen gaat het er vaak een beetje naast ondanks dat ik het rustig doe.
Heb gekeken en verbaasde me dat ze het niet hebben. Heb zelfs bij het speelgoed gekeken.

Wij doen het ook altijd met de wasbol! Hier gaat er nooi wat naast. Maar wij gebruiken ook maar heel weinig, misschien dat dat ook scheelt. Anders zou je een opschep- of sauslepel kunnen gebruiken?
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Nov 2014 15:51

Re: Action topic

Cotton schreef:Zo'n ding zoek ik ook CBL.

Onze is stuk :(


Stom is dat he en ze verkopen er zoveel en dat niet.
<<

Anoniem122

Bericht 22 Nov 2014 16:37

Re: Action topic

<<

caribbeanlover

Bericht 22 Nov 2014 16:53

Re: Action topic

ไม่เป็นไร schreef:CBL en Cotton, hier kan je er gratis 1 aanvragen:

https://www.orderyourdosingdevice.com/nl_NL/order.php

En hier ook:
http://www.pgprof.com/nl/index.php?page ... action=add


Dank je. De bovenste werkt niet goed. Hopelijk zitten er geen verzendkosten bij dan die ik dat nl niet en is het dus niet gratis ;). Volgens mij zijn ze van het hetzelfde bedrijf. Volgens mij is het niet gratis hoor.
<<

Anoniem122

Bericht 22 Nov 2014 17:01

Re: Action topic

Die bovenste werkt wel via deze link:
https://www.orderyourdosingdevice.com/

En dan moet je even NL selecteren. Zoek maar op google, het is echt gratis.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Nov 2014 00:35

Re: Action topic

Dank je
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 23 Nov 2014 10:30

Re: Action topic

Oooo ze hadden echt ontzettend leuke krukjes bij de action voor slechts 14 euro. Ik heb ze in mijn handen gehad maar uiteindelijk niet gekocht omdat ik nog niet weet of ze wel bij ons nieuwe huis + inrichting staan. Later bedacht ik me dat ze ook ontzettend leuk voor bijvoorbeeld op de slaapkamer zijn. Nu heb ik dus spijt... :palm:
hoop zo dat ze ze komende week nog hebben.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 23 Nov 2014 11:30

Re: Action topic

Haha Pandora, vervelend dat twijfelen he. Ik heb dat ook en dan denk ik later: had ik het toch maar gekocht.
Hopelijk hebben ze ze komende week nog :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 23 Nov 2014 12:17

Re: Action topic

Haha herkenbaar. Bijna alles is leuk bij action en verleidelijk om te kopen. En goedkoop. Uiteindeljk ben ik toch best wat kwijt omdat ik dan denk "ach, is zo goedkoop allemaal".
<<

Fiene

Bericht 23 Nov 2014 13:44

Re: Action topic

ไม่เป็นไร schreef:
Fiene schreef:Ik heb die blender ook, bevalt goed. Ik gooi er overigens wel gewoon bevroren fruit in en dat gaat ook goed. Ik heb die uit jouw linkje.


Heb jij niet dat het dan naar boven schiet en er dus niks gebeurd zeg maar, omdat het fruit niet meer tegen de messen aankomt? Als ik er sap bij doe dan werkt het wel overigens, maar enkel bevroren fruit niet.


Jawel dat klopt maar dan duw ik het gewoon naar beneden met een mesje. Ik doe er steeds een beetje meer fruit in, niet alles tegelijkertijd. Dat scheelt ook iets.
<<

Fiene

Bericht 23 Nov 2014 13:44

Re: Action topic

Ja ze hebben van die plastic champagne glaasjes, in transparant, roze en groen.
<<

Anoniem122

Bericht 23 Nov 2014 14:02

Re: Action topic

Fiene schreef:
ไม่เป็นไร schreef:
Fiene schreef:Ik heb die blender ook, bevalt goed. Ik gooi er overigens wel gewoon bevroren fruit in en dat gaat ook goed. Ik heb die uit jouw linkje.


Heb jij niet dat het dan naar boven schiet en er dus niks gebeurd zeg maar, omdat het fruit niet meer tegen de messen aankomt? Als ik er sap bij doe dan werkt het wel overigens, maar enkel bevroren fruit niet.


Jawel dat klopt maar dan duw ik het gewoon naar beneden met een mesje. Ik doe er steeds een beetje meer fruit in, niet alles tegelijkertijd. Dat scheelt ook iets.


Ah ja dat kan ook idd :) Ik mieter altijd alles er gelijk in.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Nov 2014 15:17

Re: Action topic

Pandora schreef:Oooo ze hadden echt ontzettend leuke krukjes bij de action voor slechts 14 euro. Ik heb ze in mijn handen gehad maar uiteindelijk niet gekocht omdat ik nog niet weet of ze wel bij ons nieuwe huis + inrichting staan. Later bedacht ik me dat ze ook ontzettend leuk voor bijvoorbeeld op de slaapkamer zijn. Nu heb ik dus spijt... :palm:
hoop zo dat ze ze komende week nog hebben.



Ook leuk om er bijv. een (grote) plant op te zetten of een plaat met allemaal kaarzen, steentjes ed.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 24 Nov 2014 08:29

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Pandora schreef:Oooo ze hadden echt ontzettend leuke krukjes bij de action voor slechts 14 euro. Ik heb ze in mijn handen gehad maar uiteindelijk niet gekocht omdat ik nog niet weet of ze wel bij ons nieuwe huis + inrichting staan. Later bedacht ik me dat ze ook ontzettend leuk voor bijvoorbeeld op de slaapkamer zijn. Nu heb ik dus spijt... :palm:
hoop zo dat ze ze komende week nog hebben.



Ook leuk om er bijv. een (grote) plant op te zetten of een plaat met allemaal kaarzen, steentjes ed.

:good:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem74

Bericht 24 Nov 2014 14:58

Re: Action topic

Bedoel je die met dat bontje erop? Zag ze vanochtend nog staan.



Ik ben al een paar keer wezen kijken voor home deco verf cottage green....continu uitverkocht.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 24 Nov 2014 16:32

Re: Action topic

Ig-Nore schreef:Bedoel je die met dat bontje erop? Zag ze vanochtend nog staan.



Ik ben al een paar keer wezen kijken voor home deco verf cottage green....continu uitverkocht.


Ja, die bedoel ik inderdaad.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 24 Nov 2014 16:38

Re: Action topic

Ik ben geslaagd bij de action voor een aantal sinterklaas cadeaus. Nu de rest nog!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Nov 2014 10:20

Re: Action topic

Jeej de action hier is geopend :banaan: vanmiddag ga ik even kijken
Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 28 Nov 2014 10:56

Re: Action topic

sarah1985 schreef:Jeej de action hier is geopend :banaan: vanmiddag ga ik even kijken


Ging die vandaag open?? Ik ga vanavond of moren even, ben benieuwd. Zal wel heeeel druk zijn.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers