Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 17 Nov 2014 07:48

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Punto, ik heb helemaal geen klachten, op de zere borsten na van de utrogestan.

Het is de bedoeling dat ik zaterdag ga testen maar waarschijnlijk wordt het vrijdag, kan ik niet meer wachten tot zaterdag. Haha.
<<

Anoniem328

Bericht 17 Nov 2014 09:42

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sabje, jeetje wat een spanning en onzekerheid. Heb je intussen al wat meer duidelijkheid?
Zo lang het niet doorzet blijf ik voor je duimen! Ik gebruik trouwens altijd 3 x 2 bolletjes Utro per dag. Ik dacht dat dat ook gebruikelijk was. Zeker omdat jij altijd snel al ongesteld wordt, zou je denken dat het voor jou ook beter zou zijn om 3 x 2 te gebruiken ipv 2 x 2. Maar ik ben natuurlijk geen arts! Wanneer is je officiele testdag?

Shally wat spannend meid. Nog even volhouden dus tot vrijdag/zaterdag. Wat duren de dagen dan lang he!!

Lien wat rot dat je nog steeds zo'n pijn hebt. Hopelijk gaat het snel beter!

LCN wat een mooi berichtje van jou. Je weet goed te omschrijven hoe erg die angst is om misschien wel nooit moeder te worden en hoe je je leven dan zou moeten bijstellen.

Alle andere meiden met lieve woorden: bedankt! Fijn dat zoveel meiden hier meeleven.
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 17 Nov 2014 10:12

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Olijfje: Hier nog steeds niet echt duidelijkheid. Ik verlies wel bloed, maar zet net echt door. Kan het met een inlegkruisje af. Ga het ook vragen van de bolletjes en of er misschien nog iets anders is. Mijn officiele testdag is precies over een week. Dus nog ver weg eigenlijk.

Shally: Ik heb er ook al buikpijn bij. Ik heb al vanaf donderdag buikpijn. Het is nog wel te hebben kan het met paracetamol goed onderdrukken. Dus nog niet de erge buikpijn die ik normaal heb.
Erg hè dat wachten. Toen ik nog geen bloed verloor had ik ook bedacht om een dag eerder te testen. Zondag vond ik een betere dag dan maandag.

Punto: Succes met wachten!

Lien: Wat balen dat je nog steeds zo'n buikpijn hebt. Ik ken het gevoel. Ik ga zo met mijn moeder naar de stad. Thuis is de buikpijn wel te hebben, maar heb er geen zin in. Pak zo ook wat pijnstilling.
Ik heb ovulatietesten gebruik van de action en van sesitest. Vond die van de action het fijnst.
Ons boefje 24-08-2010
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 17 Nov 2014 14:55

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wachten tot ik kan testen is aan de ene kant wel moeilijk maar ergens houd ik er al wel rekening mee dat het niet gelukt is.
Ik ben nog niet ongesteld geworden. Want dat wil niks zeggen als je utro gebruikt. (gebruik overigens maar 3x1 bol).
Nee ik voel me niet lekker. Het valt me op dat ik vaak, als de wachtweken bijna voorbij zijn, ik niet lekker ben.

Het kan ook toeval zijn hoor maar ik heb nu weer een zere keel en wat verhoging. Laatst had ik dit ook. Misschien toch iets om in de gaten te houden.
<<

Anoniem160

Bericht 17 Nov 2014 16:34

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Lien, ik gebruik de ovulatietesten van 123thuistest.nl. Zijn vaak in de aanbieding 30 testen + 6 zwangerschapstesten voor 13.99. Hopelijk is je buikpijn al wat minder.

Shally en Punto, ik duim heel hard voor jullie! Nog een weekje geduld!

Sabje, ik blijf ook nog duimen voor jou!

Hier is het wachten op de eisprong, testen geven nog geen positief resultaat, ik had gehoopt dat mijn cyclus zo netjes zou blijven en twijfel nu of ik überhaupt wel echt een menstruatie heb gehad. Het bloedverlies was ook zo minimaal. Ik heb testen zat dus ik blijf er gewoon elke dag een doen.
<<

Anoniem129

Bericht 17 Nov 2014 19:08

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Punto en Shally. Succes met wachten meiden. Ik hoop op goed nieuws voor jullie!

Bedankt voor de ovulatie testen tips. Ik had ook al op zwangerenkids gekeken, denk dat ik die dan maar bestel. Buikpijn was vandaag al iets beter!

Bay ik hoop dat je snel een positieve ovulatie test hebt. Het was wel heel snel dat je weer een menstruatie had!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 17 Nov 2014 20:09

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Lien, ik heb nog wel wat ovulatietesten liggen. Ik doe er toch niks mee omdat ik in het ziekenhuis loop.
Ze zijn van zwanger en kids ofzo. Kan je kijken of het bevalt voordat je er zelf bestelt.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 18 Nov 2014 07:04

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik dacht gisteravond even dat het gedaan was deze ronde, had bik het afvegen wat bloedverlies. Maar verder nog geen krampen.
Maar heb nu geen bloedverlies meer. Bij het inbrengen van de utro raakte ik iets wat best gvoelig was dus denk dat daar het bloedverlies van kwam.
En zo spreek ik mezelf wel moed in. Haha!
<<

Anoniem328

Bericht 18 Nov 2014 11:49

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Punto en Shally mijn duimen maken overuren voor jullie!! Spannend joh! :kerstduim:
<<

Anoniem256

Bericht 18 Nov 2014 12:39

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Haha olijfje, hopen dat het helpt! Steken zijn nu wat omgezet in krampen, voelt echt als ongesteld worden. Stiekem getest vanochtend, veel te vroeg uiteraard en negatief. Maar heb dat soms nodig om weer rustig te worden. Verwachtingen worden dan wat minder en de teleurstelling ook. Klinkt misschien krom maar kan dit beter aan dan ineens bloed te hebben.
<<

Anoniem129

Bericht 18 Nov 2014 19:27

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik snap je wel hoor Punto, je begint je nu al voor te bereiden dat het niet gelukt is door de negatieve test! Mocht het nu toch goed gaan is de blijdschap eens zo groot!

Shally ik duim ook voor jou. Elke druppel bloed die je verliest is schrikken! Lief dat je me die ovulatietesten wilt opsturen, kan ik inderdaad even kijken of ik het echt wel wat vind! Ik PM je mijn adres, geef jij even door wat de kosten ervoor zijn!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 18 Nov 2014 19:50

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Hoe kan ik zien op ik een Pb heb? Haha
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 11:18

Bericht 18 Nov 2014 20:00

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh meiden, mijn duimen draaien overuren! :hug: :hug:

Ik heb vandaag toch maar weer contact opgenomen met het ziekenhuis. Ik ben er wel weer aan toe om het traject op te starten. Ik vind het best wel spannend, maar ik heb er ook wel vertrouwen in.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 18 Nov 2014 20:27

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Omg, het word nog spannender..ik heb vanmorgen getest en toren dacht ik een licht streepje te zien maar ik was nog duf en had niet goed licht. Maar heb m toch maar uit de prullenbak gevist en je ziet toch echt een licht streepje. Dat zegt natuurlijk nog niks want het kan nog van de pregnyl zijn. Hoewel ik zondag een witte test had..en de test heeft natuurlijk een hele dag in de prullenbak gelegen. Toch dus nog wel even spannend.. Maar ga er maar niet vanuit hoor.

Wilde het toch even melden!

Hmm, lees net dat die test van predictor onbetrouwbaar is.

Succes Laced, denk je wel goed aan jezelf?! En begin je dan weer met clomid?
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 11:18

Bericht 18 Nov 2014 21:35

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Aaahh shally!!wat spannend!!
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 18 Nov 2014 21:53

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik hoop het zó voor je Shally!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem275

Bericht 18 Nov 2014 21:55

Re: Moeilijk zwanger worden topic

wat spannend shally! jullie zijn al lang bezig, toch?

laced, heel veel succes! mijn duimen draaien voor jullie! -> voor iedereen trouwens ;)
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 18 Nov 2014 22:07

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat spannend Shally, ik duim mee!!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 18 Nov 2014 22:45

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Dankjewel dames! Met behandelingen zijn we nu bijna 2 jaar bezig.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 11:18

Bericht 19 Nov 2014 08:08

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally; en, en en? Heb je alweer getest?
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem160

Bericht 19 Nov 2014 09:22

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally, wat superspannend! Heb je alweer getest? Ik duim voor je!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 19 Nov 2014 12:13

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Zit nu op dag 12 en vanmorgen een witte test dus verwacht dat mn menstruatie wel doorzet hoor. Mocht io het zaterdag nog niet zijn test ik dan nog een keer.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 11:18

Bericht 19 Nov 2014 12:40

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ah shit Shally, toch blijf ik nog hoop voor je houden! :hug:
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 19 Nov 2014 13:05

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Toch nog spannend Shally, ik blijf ook voor je hopen! Ben je al gestopt met de Utrogestan, of zet jou menstruatie door tijdens Utrogestan gebruik?

Punto, ik snap ook wel dat je daar rustig van wordt. Fijn als dat toch als dat je een beetje rust geeft.

Spannend Laced om weer te beginnen, succes alvast!

Sabje, hoe gaat het nu met jou?

Bay, ik hoop dat je snel je eisprong hebt, of zelfs inmiddels al hebt gehad.

LCN, ik vind ook dat je het heel goed omschrijft! Dankjewel, ik vind het altijd mooi om te lezen hoe iemand anders opschrijft wat ik voel.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem160

Bericht 19 Nov 2014 13:33

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally, ik blijf ook nog voor je duimen en hopen hoor!

Laced, goed dat je contact opgenomen hebt met het ziekenhuis! Dan ben je er dus toch weer klaar voor om te gaan beginnen! Heb je al gelijk een afspraak gemaakt?

Emmeve, hoe gaat het nu met jou?

Hier nog geen eisprong als ik de ovulatietesten moet geloven. Straks nog maar weer één doen, al wordt het streepje maar wat donkerder zodat ik weet dat de eisprong eraan komt. Ik ben de laatste week ook weer erg dipperig en verdrietig en ik ben zo bang dat het pas over is als ik weer zwanger ben. Straks duurt dat weer zo lang, ik kan toch niet zo lang verdrietig blijven en mijn schoonzus uit de weg gaan (zoals ik nu doe omdat dat te confronterend is)?
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Papillio, Verde