Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 17 Nov 2014 12:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hoe is het nu met het biechtje waarvan vriend een weekend weg ging, en waarschijnlijk drugs ging gebruiken?
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 17 Nov 2014 12:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Marilyn schreef:
Pippa schreef:Toch geloof ik nooit dat je 'zomaar' verliefd kunt worden op iemand, als je echt gelukkig bent in je relatie. Ik zou het dus wel aan mijn partner vertellen, en dan gelijk bij vertellen dat je voor hem wil gaan, en dat er niks aan de hand is, maar wel kijken naar wat er is.


Ik geloof daar ook niet echt in. Ik heb dan ook het idee dat er iets is wat je mist in je relatie en wat je bij een ander vindt.

Ik zou het overigens niet vertellen als je er niks mee van plan bent. Dat kan heel wat vernielen. Maar zorg dan ook dat je er ook echt niks mee doet.


Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je een lange tijd samen bent, er iemand op je pad kan komen die je aandacht trekt. Dat is een bepaalde spanning die je misschien niet meer hebt met je huidige partner.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 17 Nov 2014 13:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Pippa schreef:Toch geloof ik nooit dat je 'zomaar' verliefd kunt worden op iemand, als je echt gelukkig bent in je relatie. Ik zou het dus wel aan mijn partner vertellen, en dan gelijk bij vertellen dat je voor hem wil gaan, en dat er niks aan de hand is, maar wel kijken naar wat er is.



Maar dan is er volgens jou toch wel wat aan de hand? En vertellen dat je wel voor hem wil gaan is dan toch ook raar als je vind dat er wat aan de hand is en je nog niet weet hoe en wat verder?
<<

Anoniem125

Bericht 17 Nov 2014 13:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik denk dat het eerder aan je persoonlijkheid ligt, dan aan je relatie. Als je extravert bent en een groot netwerk hebt en je houdt van spanning, dan is de kans groter datje iemand tegenkomt die je interessant vindt, dan als je verlegen bent en veel thuis zit. Zegt verder weinig over je relatie. Wel als het vaak voorkomt, maar als je 1x in de 5 jaar eens iemand leuk vindt, of spanning voelt voor een ander, dan vind ik dat eigenlijk eerder normaal, dan afwijkend.
<<

Anoniem108

Bericht 17 Nov 2014 14:17

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Maar je kan toch ook verlegen zijn en toch verliefd worden op een ander? Het lijkt mij dat je persoonlijkheid niet bepalend is. Verlegen mensen hebben ook gevoelens natuurlijk, anders hadden ze geen relatie (waar ze ook verliefd zijn geworden). ;-)
<<

Anoniem211

Bericht 17 Nov 2014 15:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wen schreef:
Marilyn schreef:
Pippa schreef:Toch geloof ik nooit dat je 'zomaar' verliefd kunt worden op iemand, als je echt gelukkig bent in je relatie. Ik zou het dus wel aan mijn partner vertellen, en dan gelijk bij vertellen dat je voor hem wil gaan, en dat er niks aan de hand is, maar wel kijken naar wat er is.


Ik geloof daar ook niet echt in. Ik heb dan ook het idee dat er iets is wat je mist in je relatie en wat je bij een ander vindt.

Ik zou het overigens niet vertellen als je er niks mee van plan bent. Dat kan heel wat vernielen. Maar zorg dan ook dat je er ook echt niks mee doet.


Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je een lange tijd samen bent, er iemand op je pad kan komen die je aandacht trekt. Dat is een bepaalde spanning die je misschien niet meer hebt met je huidige partner.


Dus dan mis je toch iets?
<<

Anoniem125

Bericht 17 Nov 2014 15:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

De spanning wanneer je iemand niet of nauwelijks kent is natuurlijk anders, dan de spanning die je voelt bij iemand waarmee je al 1000x naar bed bent geweest. Ik vind het niet gek dat je die spanning van 'het onbekende' soms mist binnen een lange relatie. Maar dat betekent niet dat je er daarom maar aan moet toegeven. Hier spreken we het gewoon uit, dat het inderdaad spannend is met iemand die je niet goed kent, logisch toch? Tja, ik vind het allemaal niet zo wereldschokkend hoor.
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 17 Nov 2014 15:51

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nougat schreef:De spanning wanneer je iemand niet of nauwelijks kent is natuurlijk anders, dan de spanning die je voelt bij iemand waarmee je al 1000x naar bed bent geweest. Ik vind het niet gek dat je die spanning van 'het onbekende' soms mist binnen een lange relatie. Maar dat betekent niet dat je er daarom maar aan moet toegeven. Hier spreken we het gewoon uit, dat het inderdaad spannend is met iemand die je niet goed kent, logisch toch? Tja, ik vind het allemaal niet zo wereldschokkend hoor.


Dat was inderdaad wat ik bedoelde, de spanning van iemand leren kennen. Dat is nou eenmaal niet meer aan de hand als je 10 jaar samen bent.
<<

Anoniem211

Bericht 17 Nov 2014 16:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Zei ik dat het schokkend was dan? Nee.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Nov 2014 11:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ben regelmatig verliefd. Maar nu is verliefd misschien een groot woord? Laat ik het een crush noemen dan. Kan op een BNN'er of een acteur zijn, maar ook op een persoon die ik regelmatig op feestjes zie, of op iemand die vaak tegenover me zit in de bus. Of een collega waar ik regelmatig mee ga roken. Dat vertel ik wel eens aan vriendinnen, maar die kijken er niet raar van op. Ik doe er ook verder niks mee, en na een tijdje zakt het weer af. Ben ik de enige die dit heeft en zich er ook niet druk om maakt? Ik weet hoever ik kan gaan, en als het te erg wordt in mijn hoofd neem ik ook afstand. Ik ga het ook niet bewust voeden, mijn man is mijn alles en ik heb teveel respect voor hem om ook maar iets over de grens te gaan. Is het me ook niet waard, zo'n crush. Het voelt wel lekker en als je het daar bij kunt laten is er niks aan de hand, denk ik?

Wel snap ik dat het kwetsend kan zijn. Ik vertel dit overigens niet aan mijn man want dan wordt het veel groter gemaakt dan het is. Het is voor mij namelijk precies niks.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 18 Nov 2014 11:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou het toch ook niet willen weten als mijn man verliefd zou zijn op een ander. Tenminste, als hij er niks mee gaat doen. Als hij denkt dat die verliefdheid kan uitgroeien op iets wat niet meer weg gaat, omdat hij bij mij iets mis, dan zou ik het graag willen weten zodat we er iets aan kunnen veranderen. Maar als het een crush is op iemand, mag hij dat lekker voor zichzelf houden. Ik ken mezelf, ik ga alleen maar onzeker worden en overal iets achter zoeken.
Net als Carrie heb ik ook wel eens een crush op iemand, maar daar doe ik niks mee. Ik ga het niet voeden en ik ga er niks mee doen, omdat mijn man mijn alles is en ik hem absoluut niet wil missen. Nu ben ik nog nooit verliefd op iemand geweest, maar meer het idee van 'Oeh, wat een leuke jongen is dat!'.
<<

Anoniem125

Bericht 18 Nov 2014 12:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Carrie schreef:Ik ben regelmatig verliefd. Maar nu is verliefd misschien een groot woord? Laat ik het een crush noemen dan. Kan op een BNN'er of een acteur zijn, maar ook op een persoon die ik regelmatig op feestjes zie, of op iemand die vaak tegenover me zit in de bus. Of een collega waar ik regelmatig mee ga roken. Dat vertel ik wel eens aan vriendinnen, maar die kijken er niet raar van op. Ik doe er ook verder niks mee, en na een tijdje zakt het weer af. Ben ik de enige die dit heeft en zich er ook niet druk om maakt? Ik weet hoever ik kan gaan, en als het te erg wordt in mijn hoofd neem ik ook afstand. Ik ga het ook niet bewust voeden, mijn man is mijn alles en ik heb teveel respect voor hem om ook maar iets over de grens te gaan. Is het me ook niet waard, zo'n crush. Het voelt wel lekker en als je het daar bij kunt laten is er niks aan de hand, denk ik?

Wel snap ik dat het kwetsend kan zijn. Ik vertel dit overigens niet aan mijn man want dan wordt het veel groter gemaakt dan het is. Het is voor mij namelijk precies niks.

Haha, ja precies dit dus! Ik sta er precies zo in als jij, met het verschil dat ik het wel met mijn man deel en hij het precies zo licht opvat als dat ik het beleef. Vandaar dus dat we er samen dan een beetje om moeten grinniken.
<<

Anoniem211

Bericht 18 Nov 2014 13:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb dat eigenlijk vrijwel nooit, dus ik kan me er ook niet zo goed een voorstelling bij maken. Ik ben zelden echt verliefd en als ik het ben, dan ben ik het ook hevig. En kijk ik ook niet meer naar andere kerels. Ja, wel eens van 'goh lekker ding' enzo, maar niet dat ik er een crush op heb ofzo. Wat ben ik saai eigenlijk :blijesint:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Nov 2014 21:00

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Carrie schreef:Ik ben regelmatig verliefd. Maar nu is verliefd misschien een groot woord? Laat ik het een crush noemen dan. Kan op een BNN'er of een acteur zijn


Hahaha jij bent wel heel omroepspecifiek :smile: (en Gerard E is van de AVRO!)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem86

Bericht 18 Nov 2014 21:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb alleen maar een crush op Jan Smit.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Nov 2014 21:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Had iemand het over BNN crushes?

Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 18 Nov 2014 21:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oeh... Fjoet fjoew! Wie is dat???
<<

Anoniem304

Bericht 18 Nov 2014 21:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Jan Versteegh.

En mijn vriend zich maar afvragen waarom ik ineens op blijf voor spuiten en slikken haha.

Ik heb een crush op hem sinds de vorige Expeditie Robinson ;)
<<

Anoniem331

Bericht 18 Nov 2014 21:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hottie!!

Ik dacht al, ik ken hem ergens van!
<<

Anoniem304

Bericht 18 Nov 2014 21:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ja ik vind hem echt helemaal leuk. Haha!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Nov 2014 21:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ja Jan is leuk! (maar te klein, ik liep een paar maanden geleden langs hem in de stad toen hij aan het filmen was voor Spuiten & Slikken)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem331

Bericht 18 Nov 2014 21:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik wil Jasper cillessen ook nog altijd wel een keer te logeren hebben, klein of niet. Samen met Jan mag ook!
<<

Anoniem301

Bericht 18 Nov 2014 21:48

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ja mag alleen iemand zijn van BNN! (Haha lekker suf weer)
<<

Anoniem304

Bericht 18 Nov 2014 21:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Bliss schreef:Ja Jan is leuk! (maar te klein, ik liep een paar maanden geleden langs hem in de stad toen hij aan het filmen was voor Spuiten & Slikken)

Geeft niet voor mij haha!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 18 Nov 2014 22:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik wou graag anoniem wat advies...

Mijn vriend zijn zus heeft een feest morgen. We zijn een jaar samen maar hebben net een dip gehad waar we uit aan het klimmen zijn. We hebben duidelijk uitgesproken dat we ervoor gaan samen, en hebben ook plannen gemaakt te gaan samenwonen.

Nu heeft hij gezegd dat hij niet wil dat ik meega naar dat feest. Reden is dat hij het naar zou vinden als ik zijn familie ontmoet (ik ken alleen zijn moeder en zus) allemaal tegelijk bij zo'n gelegenheid, liever heeft hij dat stukje bij beetje zeg maar. Maar ik vind het vervelend. Iedereen komt daar mét partner en juist omdat we een wat moeilijke tijd hebben gehad voel ik me nog wat onzeker ondanks dat we echt voor elkaar gekozen hebben. Het voelt alsof hij niet achter 'ons' staat en mij niet wil meenemen naar zijn familie. Andersom zou ik bij zo'n gelegenheid hem zeker meenemen en trots op hem zijn.

Komt ook nog eens bij dat er misschien een collega van zijn zus komt waar hij ooit, tijdens zijn vorige relatie, verliefd op was (terwijl hij dus met zijn ex was) en ik vind het dus helemaal niet leuk dat ik niet mee mag. Hij lijkt er ook niet echt begrip voor te hebben dat het voor mij vervelend is dat ik als enige 'partner van' niet mee mag.

Ik weet nou niet zo goed hoe ik het hem uit moet leggen want ik vind het echt naar. Overdrijf ik nou? Ben ik nou gewoon te onzeker? Ik ga in elk geval niet zeuren of ik toch mee mag (mijn eer te na) maar hoe kan ik mijn gevoelens hierover nou overbrengen? En zijn die gevoelens eigenlijk wel terecht? Zucht...
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers