Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het hardlooptopic

<<

Zeester

Bericht 18 Nov 2014 13:20

Re: Het hardlooptopic

Ik heb geen idee wie ik kan zijn. Ik ben hier nog maar net, Atelier Madame.

Lekker bezig allemaal! Ik weet nog bij de zwangere bij mijn atletiekclub dat zij op een gegeven moment wat meer wandelpauzes nam, anders werd het te zwaar. Zo liep ze toch haar 5km, maar dan met wat meer wandelen.
<<

Anoniem173

Bericht 18 Nov 2014 13:23

Re: Het hardlooptopic

Door je sportgedrag viel je mij gelijk op, volgens mij ben jij jip
<<

Anoniem125

Bericht 18 Nov 2014 13:27

Re: Het hardlooptopic

Maar Jip was nooit zo snel, dacht ik ...

En Zeester: Ja, ik neem ook wandelpauzes tussendoor, maar zet mijn horloge dan even stil. De km's die ik ren, ren ik ook echt, maar ik leg eigenlijk nog meer af, tijdens het wandelen. Ik vind het helemaal geen schande om even te wandelen en op die manier vind ik het op dit moment prettiger. Ik weet dan zeker dat ik niet over mijn eigen grenzen heen ga. Soms is dat namelijk best lastig aan te voelen tijdens de training zelf.
<<

Zeester

Bericht 18 Nov 2014 13:28

Re: Het hardlooptopic

Ik heb de verhalen van Jip hier wel gelezen, toen ik nog meelezer was. Maar ik ben geen Jip.

Heel goed Nougat, het is zeker geen schande om te wandelen in 'jouw toestand' ;-) en daarbuiten ook niet. Ik wandel ook wel eens.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 18 Nov 2014 14:47

Re: Het hardlooptopic

Ik nam ook na 1 post van je te lezen aan dat je de oude J. bent hoor Zeester! Maar wilde het niet benoemen omdat ik denk dat je me een reden bent weggegaan en van naam bent vetanderd.

Anyhow, ik neem mezelf steeds voor om ook 's avonds te gaan lopen, maar toch ga ik steeds niet. Daardoor blijven mijn loopjes wat scheef verdeeld over de week. Ik kijk nu alweer uit naar de zomertijd!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Zeester

Bericht 19 Nov 2014 13:35

Re: Het hardlooptopic

Ik heb echt geen idee over wie jullie het hebben, behalve dat ik de verhalen hier teruggelezen heb.

Ben al vrij, dus trek zo mijn loopschoenen aan. Ik weet eigenlijk nog niet hoe lang of kort ik wil lopen. Ben een beetje moe. Dus ik begin maar gewoon en dan merk ik na een tijdje wel hoe ver ik kom.
<<

Zeester

Bericht 19 Nov 2014 13:56

Re: Het hardlooptopic

Grappig pakje om in hard te lopen! http://nymag.com/thecut/2014/08/this-wo ... vessey-04/

Wat hebben jullie aan met wedstrijden? Ik gewoon eenzwarte korte tight en een blauw singlet of shirtje.
<<

Anoniem275

Bericht 20 Nov 2014 20:59

Re: Het hardlooptopic

ik heb bij zeester ook even aan jip gedacht inderdaad, maar had ook haar post in het 'voorstel'-topic gelezen en daarom dacht ik 'het zal dan wel niet' :)

net nog even 30 min. gelopen, ivm nachtdienst en late diensten enz denk ik dat er komende week weinig van komt, dus ik 'moet' nu wel. was toch wel lekker even en ik was net optijd gedoucht voor expeditie robinson :smile:
<<

Zeester

Bericht 24 Nov 2014 09:22

Re: Het hardlooptopic

Wordt er nog hardgelopen? Ik sta klaar om nu te gaan. Een rustige duurloop van anderhalf uur. Morgen loop ik bij de atletiekclub en dat is meestal interval.
<<

Anoniem125

Bericht 24 Nov 2014 09:25

Re: Het hardlooptopic

Ik ben gisteren geweest. Het was prachtig weer en zo mooi waar ik liep! Echt die herfstkleuren nog in de bomen, zonnetje erbij en niet te koud/warm. Een half uurtje hardgelopen en in totaal een training van 45 minuten inclusief wandelminuten. Ik denk dat ik maar gewoon doorga en alleen de wandelminuten steeds langer maak en de hardloopminuten steeds korter. Dat voelt wel goed! Zo blijf ik toch in beweging, maar weet ik zeker dat ik mezelf niet teveel push.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Nov 2014 10:02

Re: Het hardlooptopic

Ja Zeester, ik ben gisteravond weer geweest! 45 minuten, ging lekker. Ben de laatste tijd zo lui, dus heb mezelf een schop onder m'n luie ass gegeven. Woensdag weer. Klinkt goed Nougat! Zeker dat je je wandelminuten steeds langer maakt. Als ik ooit zwanger ben wil ik dat ook zo doen, in overleg met de gyn. Maar het kan dus wel! Goed om te weten.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 24 Nov 2014 14:28

Re: Het hardlooptopic

Ik ben gisteren ook weer geweest: 8 km. Het was drie weken geleden, maar het ging best goed. Alleen kreeg ik na een half uur steken in mijn zij, dus toen heb ik een paar minuten gewandeld.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Nov 2014 14:42

Re: Het hardlooptopic

Zonnetje schreef:Ik ben gisteren ook weer geweest: 8 km. Het was drie weken geleden, maar het ging best goed. Alleen kreeg ik na een half uur steken in mijn zij, dus toen heb ik een paar minuten gewandeld.


Ah, pijnlijk is dat altijd he? 8 kilometer, goed gedaan!
<<

Zeester

Bericht 24 Nov 2014 14:55

Re: Het hardlooptopic

Lekker bezig allemaal! Goed dat je jezelf een schop onder je kont gegeven hebt Carrie. Loop je alleen of met iemand samen?

@Nougat: Ben je al begonnen met zwemmen en yoga?

Ook goed gedaan Zonnetje! Die steken zijn nooit fijn! Hopelijk zakten ze snel weg!
<<

Anoniem125

Bericht 24 Nov 2014 17:07

Re: Het hardlooptopic

Ik ben nog niet begonnen met zwemmen en yoga, ik wil proberen hard te lopen tot zolang het gaat. Zwemmen wil ik vooral de laatste paar maanden gaan doen. Mijn yogalessen starten begin januari, maar dat is 1x per week. Ik ben van plan het te combineren met yoga/pilates/spinning/fitness in de sportschool, wat maar gaat/goed voelt. Ik heb een abonnement voor 3 maanden kunnen afsluiten.

Ik ga straks eerst twee weken op reis, als ik terug ben ga ik even kijken hoe ik me voel en hoe het gaat, dat is gewoon niet te voorspellen. Het liefst loop ik door tot het nieuwe jaar, maar als ik daar geen zin in heb, of het voelt niet meer goed, dan begin ik in de sportschool.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 24 Nov 2014 18:01

Re: Het hardlooptopic

Fanatiekerds! Goed bezig!

Ik heb gisterochtend ook gelopen. Ik had mijn dikke tight en iets gevoerde longsleve aan, want vrijdag ochtend was het zo koud tijdens de training. Nou, hot!! Ik had ook dorst onderweg en was na afloop knalrood :) Dat liep niet echt lekker.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem125

Bericht 24 Nov 2014 18:15

Re: Het hardlooptopic

Ik vind het ook moeilijk weer om me goed op te kleden. Ik wil het niet koud hebben aan het begin van mijn training, dus kleed me warm aan, maar gaandeweg krijg ik het ook altijd (te) warm. Dus dan loop ik weer met een jasje over mijn kleren geknoopt. Op zich niet erg hoor, ik ga toch in een slakkentempo momenteel.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 25 Nov 2014 22:17

Re: Het hardlooptopic

Vandaag lekker gelopen in mijn nieuwe outfit hardloop lange broek en vest. Ging heerlijk en ik had nergens last van terwijl het al 2 weken niet meer had gelopen
<<

Anoniem275

Bericht 27 Nov 2014 12:22

Re: Het hardlooptopic

Ik ben ook net weer geweest, 4.7km en 6x een brug op en af.
In januari heb ik en loop van het werk en dan moeten we ruim 1.5km bult op lopen, dus en beetje oefenen dan maar.
<<

Zeester

Bericht 29 Nov 2014 10:12

Re: Het hardlooptopic

Ik vind het heel fijn weer om in te lopen. Straks even een kort loopje met een paar versnellingen. Ik doe een thermisch shirt met lange mouwen aan en een winterhardlooptrui. En een lange broek en handschoenen.
Morgen 10km wedstrijd en dan kijken of ik in de buurt van mijn snelste tijd kan komen...of kan verbreken!

Slim om bruggen te oefenen als je binnenkort een bult in een loop hebt! En Fred, goede keus om een lange strakke broek te kopen. Loopt toch prettiger in de winter dan met een joggingbroek of korte broek aan.
<<

Zeester

Bericht 30 Nov 2014 15:25

Re: Het hardlooptopic

Het is gelukt! Mijn beste tijd op 10 kilometer verbeterd naar 37:38!!! Superblij mee! Ik had een fijne haas, mijn vriend. Het was, ondanks de vochtige lucht, prima loopweer. Waar gaat dit stoppen...
<<

Anoniem321

Bericht 30 Nov 2014 16:42

Re: Het hardlooptopic

Gefeliciteerd Zeester! Mooie prestatie!
Ik heb vanmiddag ook weer een rondje gerend van 5.5 km. In 34 minuten. Het ging heerlijk. Ik vind dit ook heerlijk weer om te lopen. Wel koud om te beginnen, maar ben eigenlijk zo warm. Vanmiddag droeg ik een lange hardloopbroek, een thermoshirt met lange mouwen en een windjackje. Het enige dat lang koud bleef waren mijn handen, die werden pas halverwege lekker warm.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 01 Dec 2014 08:46

Re: Het hardlooptopic

Knap gedaan, Zeester! Echt hel snel!
@Ragazza: ook goed bezig!
Ik heb gisteren een rondje van 5 km gelopen in 26:28 minuten. Het ging heel goed. Ik liep echt lekker met die kou. Ik had wel handschoenen en een hoofdbandje omgedaan.
<<

Linvi

Bericht 01 Dec 2014 22:23

Re: Het hardlooptopic

Kom eventjes inbreken; wat voor kleding dragen jullie nu? Ik twijfel heel erg steeds. Had van de week een lange hardloopbroek aan, tshirt korte mouw en katoenen vestje. Nou weet ik dat dat waardeloos is, dat heb ik dus ook ervaren, maar nou weet ik dus niet wat ik anders aan moet. Is alleen een shirt met lange mouwen bijv warm genoeg? Of heb ik ook bijv een thermo shirt of een echt een jack nodig? Ik ben beginnend hardloper en loop dus tussendoor ook gewoon in snel tempo.
<<

Zeester

Bericht 02 Dec 2014 18:55

Re: Het hardlooptopic

Hoi Pien, als je van plan bent om door te gaan met hardlopen dan is investeren in een thermoshirt kort en lange mouw, een looptrui en loopjack een goede investering. Ik liep vanavond in een thermoshirt korte mouw, looptrui en bodywarmer. Plus handschoenen en oorband.

Ik kreeg deze link in een nieuwsbrief. Misschien iets voor Nougat http://womensrunning.competitor.com/201 ... thers_8117
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron