Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je kwijt aan een andere forummer?

<<

Anoniem237

Bericht 12 Nov 2014 13:39

Re: Wat wil je kwijt aan een andere forummer?

Poubelle schreef:
Forumster schreef:Tegen Aziraphale; dat wij hoogstwaarschijnlijk eindelijk onze woning hebben verkocht en nu naar een huis kijken waardoor ik waarschijnlijk weer vlakbij je kom te wonen. :)
En tegen Poubelle; ik was graag mee gegaan naar London. Ik denk dat wij het heel gezellig hadden kunnen hebben. :P


Heee wat leuk!
Ik wil je nog steeds een keertje meeten, al dan niet in Londen! ;)
Ik denk dat ik naar een volgende meeting kom! :)
<<

Anoniem273

Bericht 12 Nov 2014 13:50

Re: Wat wil je kwijt aan een andere forummer?

In het centrum ja! :) Anders pm ik je het adres wel, haha.
<<

Anoniem73

Bericht 12 Nov 2014 14:52

Re: Wat wil je kwijt aan een andere forummer?

Lejow, chiq en lady een dikke knuffel :hug:

Marin, omdat ik het zo leuk voor haar vind dat ze een huisje, boompje, beestje gevonden heeft!

Weetjewel, heel veel plezier met Guusje. Je vorige hond is nooit vervangbaar maar ik hoop dat je hier heel veel liefde en plezier aan gaat beleven!

Aan alle mama's die er even doorheen zitten :hug:

Lampenkapje, die het op het moment moeilijk heeft! Ik wens je echt alle goeds van de wereld en laat je hoofd niet hangen meid!
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 12 Nov 2014 19:19

Re: Wat wil je kwijt aan een andere forummer?

Bliss schreef:Hé Zelda, ik heb iets gemist geloof ik! Wat leuk! Vertel :D

Ik date momenteel met een ontzettend leuke man :ja: zoals ik al zei, nog niks officieels maar waarschijnlijk gaat dat wel wat worden haha.
<<

Anoniem156

Bericht 13 Nov 2014 23:01

Re: Wat wil je kwijt aan een andere forummer?

Forumster schreef:
Poubelle schreef:
Forumster schreef:Tegen Aziraphale; dat wij hoogstwaarschijnlijk eindelijk onze woning hebben verkocht en nu naar een huis kijken waardoor ik waarschijnlijk weer vlakbij je kom te wonen. :)
En tegen Poubelle; ik was graag mee gegaan naar London. Ik denk dat wij het heel gezellig hadden kunnen hebben. :P


Heee wat leuk!
Ik wil je nog steeds een keertje meeten, al dan niet in Londen! ;)
Ik denk dat ik naar een volgende meeting kom! :)


Leuk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Nov 2014 23:01

Re: Wat wil je kwijt aan een andere forummer?

Zelda schreef:
Bliss schreef:Hé Zelda, ik heb iets gemist geloof ik! Wat leuk! Vertel :D

Ik date momenteel met een ontzettend leuke man :ja: zoals ik al zei, nog niks officieels maar waarschijnlijk gaat dat wel wat worden haha.


:cheering: :cheering: :cheering:
❤ 7 juni 2018
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 16 Nov 2014 22:01

Re: Wat wil je kwijt aan een andere forummer?

Ik geef alle geluk aan Bay
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 18 Nov 2014 11:12

Re: Wat wil je kwijt aan een andere forummer?

Dankjewel Magenta, lief dat je er aan denkt! Gelukkig gaat het redelijk goed, in ieder geval afgelopen week. Nog een weekje voordat de uitspraak is.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers