Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snail mail

<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 24 Sep 2013 19:04

Re: Snail mail

Even iets anders! Ik ben in de grootste stempelwinkel van Nederland geweest! Klinkt heel suf maar het was zoo leuk! Ik heb veel te veel uitgegeven en ze hadden echt alle stempels die je kunt bedenken! :D
Ik doe nu ook aan postcrossing sinds vanmiddag. Wel even wennen dat je alles op 1 kaart kwijt moet ;)
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem22

Bericht 24 Sep 2013 19:06

Re: Snail mail

Terug naar waar het hier om draait. Ik ga zo de namen en emailadressen invoeren, maar mis nog de gegevens van Siamsa en Taeda. Ik zie jullie PM graag tegemoet.

De rest zal zo het eerste mailtje ontvangen, met het verzoek om het lijstje in te leveren.

OOOOH Funk! Ik ben gek op stempels. Wat heb je voor leuks gekocht? Foto's zijn zeer welkom!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 24 Sep 2013 19:08

Re: Snail mail

Als iemand trouwens nog abc stempels zoekt. Ik heb de mijne bij de zeeman gekocht. Zitten wel op een foamblokjr maar ach. En er zit rode en paarse inkt bij.
<<

Anoniem133

Bericht 24 Sep 2013 19:10

Re: Snail mail

Ik heb vandaag snailmail ontvangen van Kenya :cheering: Superleuk, dank je wel!
Afbeelding
Ik ben erg verwend met een recept voor Mississippi Mudcake (ga ik zeker eens proberen), een paar lekkere theetjes, een leuk krijtbordje met krijtjes, stickers, een zelf geknoopte sleutelhanger, een knipperend hartje, gepimpte waxinelichtjes en een boekenlegger met knoopjes. De stickers, sleutelhanger en hartje zijn meteen ingepikt door mijn oudste, zijn hand is nog net te zien op de foto haha. Nogmaals dank, ook voor je leuke brief, Kenya!

Siem, fijn dat je het leuk vond!
<<

Anoniem22

Bericht 24 Sep 2013 19:13

Re: Snail mail

Isis, die had ik ook zien liggen, leuk setje. Leek me alleen wat onhandig zonder blokje. Hoe gaat dat? Ik heb zelf het setje van HEMA.

Silke, wat een leuk pakketje! Dat heeft Kenya goed gedaan.

Oh ja, moet ik voor iemand nog uitsluitingen invullen zodat je geen dubbel lootje trekt? Kan nu nog.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 24 Sep 2013 19:16

Re: Snail mail

Ik geen serena, die heb ik deze keer gehad :)

En de letter zit op een foamblokje dus stempelen gaat wel. Alleen droogt de inkt niet op in de stempel dus moet ik ze daarna met een doekje afdoen. Weet niet of dat met die van jou ook moet?
En ik heb voor dat setje van de hema hier alles afgebeld maar nergens meer te krijgen :(
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 24 Sep 2013 19:17

Re: Snail mail

Gevaarlijk, Funk! Welke winkel was het?

Ik heb laatst een stansmachine gekocht via internet, topservice. Mag ik de naam neerzetten of is dat reclame? :P

Ohw, Willem, neem je datgene mee van wie wie wat gestuurd heeft vorige ronde?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

thingie

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:28

Bericht 24 Sep 2013 19:19

Re: Snail mail

Isis schreef:Hmm een hele post getypt en hij is niet geplaatst :S

Maar natuurlijk mag je even klagen maar elke post van jou in dit topic is negatief en daar stoor ik me ook aan. Ook heb ik aangeboden om een extra snailmail voor jou te maken zodat je toch iets hebt ontvangen maar daar kreeg ik ook geen reactie op.

Jeanette kan je geen klacht indienen bij PostNL? Als je er zoveel problem mee hebt en nu zijn het maar de snailmails maar wat als belangrijke post/documenten ook zoekraken/niet bezorgd worden.


Ik ben vanaf zaterdag weg dus dan ga ik helemaal niet meer posten, probleem opgelost ;) Ik reageer ook echt liever niet zo negatief, maar wat ik zeg vaak valt het dan pas op/word er iets mee gedaan. Ook al snap ik ook dat er weinig mee gedaan kan worden.

En dat berichtje van jou heb ik dan even gemist (was vast na het verwijderen van mijn account). Maar ik vind het ook helemaal niet nodig dat iemand anders iets voor me gaat maken. Iemand zou gewoon haar afspraken na moeten komen toch? Daar zou iemand anders geen extra werk van moeten hebben.

Maar ik trek me terug. Mocht ik wonder boven wonder nog wat horen dan horen jullie het.

Heel veel plezier met de toekomstige snail mails. Hoop dat ze allemaal aan mogen komen, want het lijkt me zo leuk om zo'n envelop te ontvangen. Het maken was in ieder geval leuk! (de dagenlange hoop op post dan weer niet ;))
<<

Anoniem22

Bericht 24 Sep 2013 19:22

Re: Snail mail

Serena doet niet mee, dus dat is mooi makkelijk.
Als ik klaar ben met stempelen dan ram ik ze nog een paar keer op een papiertje om de overtollige inkt er af te halen. Een doekje is nog niet nodig geweest. Jammer dat het HEMA setje niet meer verkrijgbaar is.

Middleme, kom maar op met die reclame!
Ik vul na iedere ronde in wie / wie had en neem dat sowieso mee in de nieuwe lijst. Van ronde 3 heb ik echter nog niet alles kunnen invullen omdat de helft nog niet geregistreerd is.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 24 Sep 2013 19:22

Re: Snail mail

Nee hoor heb het hier in dit topic denk ik 2 keer aangeboden maar maakt niet uit. En jeanette zegt dat ze het wel verstuurd heeft. Nu wordt het zo'n welles-nietes verhaal. Zou ook wel erg zijn als iedereen z'n verzendbewijs zou moeten bewaren of eenfoto moeten maken van de verpakking om te bewijzen dat het versturd is.

(Ik had wel een foto gemaakt maar meer omdat ik m'n snailmail en verpakking zo leuk vond haha)
<<

Anoniem22

Bericht 24 Sep 2013 19:24

Re: Snail mail

Oh, ik zie dat Lootjestrekken iets heeft veranderd waardoor mijn lootje direct is ingediend. Stom, want nu kan ik het starten van de loting niet meer uitstellen. Oproep aan Siamsa en Taeda om dus met spoed het emailadres te sturen. Ik zal beide dames zo even een PM sturen ter herinnering.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 24 Sep 2013 19:25

Re: Snail mail

Mijn ontvangen pakketje van Serena, met daarin: armbandje, kleurplaten voor de kids, boekenlegger, kaart om te sturen een ster om op te hangen.
Bedankt!

Afbeelding

Willem ik ben ook gek op stempels, dat zal Meisje wel gemerkt hebben, sorry ;) En mijn stempels: diegene naast de veer met de blaadjes kreeg ik erbij van die man omdat ik zoveel had uitgegeven denk ik ;) :

Afbeelding

En voor mijn zus had ik er nog 1 van Willem-Alexander en Beatrix. A) omdat ze fan is en B) leuk voor postcrossing! :)

Ik had nog veeeel meer kunnen kopen! :) Winkel zit in deventer.
Hier nog 2 foto's die ik ff snel heb gemaakt daar om een klein idee te geven:

Afbeelding
Afbeelding
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 24 Sep 2013 19:29

Re: Snail mail

http://www.creapetra.nl

's Ochtends besteld, 's avonds mailtje dattie verzonden is (tussendoor al mail dat iets niet leverbaar was). Volgende dag binnen met n cadeautje:)

Funk! Die uiltjes (dubbele), zoiets heb ik alleen dan van die doorzichtige.. (snap je m?)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 24 Sep 2013 19:30

Re: Snail mail

Voor de knutselaars trouwens: eind oktober is er de KreaDoe in de jaarbeurs :) Super grote beurs met van alles op knutselgebied. KAarten zijn het goedkoopste via de Anwb!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 24 Sep 2013 19:31

Re: Snail mail

Sorry, ik heb je gelijk een berichtje gestuurd!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem79

Bericht 24 Sep 2013 19:34

Re: Snail mail

thingie schreef:
Isis schreef:Hmm een hele post getypt en hij is niet geplaatst :S

Maar natuurlijk mag je even klagen maar elke post van jou in dit topic is negatief en daar stoor ik me ook aan. Ook heb ik aangeboden om een extra snailmail voor jou te maken zodat je toch iets hebt ontvangen maar daar kreeg ik ook geen reactie op.

Jeanette kan je geen klacht indienen bij PostNL? Als je er zoveel problem mee hebt en nu zijn het maar de snailmails maar wat als belangrijke post/documenten ook zoekraken/niet bezorgd worden.


Ik ben vanaf zaterdag weg dus dan ga ik helemaal niet meer posten, probleem opgelost ;) Ik reageer ook echt liever niet zo negatief, maar wat ik zeg vaak valt het dan pas op/word er iets mee gedaan. Ook al snap ik ook dat er weinig mee gedaan kan worden.

En dat berichtje van jou heb ik dan even gemist (was vast na het verwijderen van mijn account). Maar ik vind het ook helemaal niet nodig dat iemand anders iets voor me gaat maken. Iemand zou gewoon haar afspraken na moeten komen toch? Daar zou iemand anders geen extra werk van moeten hebben.

Maar ik trek me terug. Mocht ik wonder boven wonder nog wat horen dan horen jullie het.

Heel veel plezier met de toekomstige snail mails. Hoop dat ze allemaal aan mogen komen, want het lijkt me zo leuk om zo'n envelop te ontvangen. Het maken was in ieder geval leuk! (de dagenlange hoop op post dan weer niet ;))


Thingie ik begrijp je teleurstelling helemaal en hoop ook nog steeds dat er toch wat komt. Misschien kunnen we elkaar een snailmail sturen als je terug bent van je vakantie? Als ik 5 posts heb stuur ik je een PM ;) (stomme regel).
<<

Anoniem22

Bericht 24 Sep 2013 19:35

Re: Snail mail

Die zijn leuk Funk! Weet je de naam van de winkel nog? Deventer is voor mij nog wel te doen.

Middleme, ik ga eens kijken op die pagina. KreaDoe ben ik nog over aan het denken. Is het de moeite waard?

Taeda, dank! Als het goed is heb je nu mail.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 24 Sep 2013 19:35

Re: Snail mail

Wat kenmerken over mezelf en mijn adres op het lootje invullen toch?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

thingie

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:28

Bericht 24 Sep 2013 19:36

Re: Snail mail

Isis schreef:Nee hoor heb het hier in dit topic denk ik 2 keer aangeboden maar maakt niet uit. En jeanette zegt dat ze het wel verstuurd heeft. Nu wordt het zo'n welles-nietes verhaal. Zou ook wel erg zijn als iedereen z'n verzendbewijs zou moeten bewaren of eenfoto moeten maken van de verpakking om te bewijzen dat het versturd is.

(Ik had wel een foto gemaakt maar meer omdat ik m'n snailmail en verpakking zo leuk vond haha)


ik ben een tijdje weg geweest dus niks gezien. Geeft ook niks, lief aangeboden in ieder geval.

In zo'n welles nietes verhaal heb ik ook helemaal geen zin. Het is gewoon stom dat het zo gegaan is.

maar herfstblaadjes, wie had er wat voor jou moeten maken dan?

Ik ben eigenlijk nu al zo ver teleurgesteld dat t van mij helemaal niet meer hoeft. Stom hè?
<<

anoniem39

Bericht 24 Sep 2013 19:37

Re: Snail mail

Leuk zeg funk.
Ja Teada, je adres en een kleine beschrijving van jezelf of wat steekwoorden over jezelf.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 24 Sep 2013 19:38

Re: Snail mail

Willem schreef:Die zijn leuk Funk! Weet je de naam van de winkel nog? Deventer is voor mij nog wel te doen.

Middleme, ik ga eens kijken op die pagina. KreaDoe ben ik nog over aan het denken. Is het de moeite waard?

Taeda, dank! Als het goed is heb je nu mail.


Ik ben vorig jaar met mn moeder en zus geweest, toen begonnen we met knutselen. Het is in 2 hallen volgens mij, best groot. Veel dingen komen op hetzelfde neer natuurlijk, maar je kunt er echt allerlei dingen voor het knutselen vinden. Wij gaan in ieder geval weer :)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem22

Bericht 24 Sep 2013 19:38

Re: Snail mail

Jeanette zou voor Herfstblaadjes iets maken.

Niet te lang teleurgesteld blijven hoor. Lekker gaan genieten van het vooruitzicht op een andere Snail!
<<

anoniem39

Bericht 24 Sep 2013 19:38

Re: Snail mail

Thingie, doe toch gewoon nog een keertje mee.
De volgende keer gaat het vast goed. En het is zo leuk om te doen! Vind ik dan.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 24 Sep 2013 19:39

Re: Snail mail

Willem schreef:Die zijn leuk Funk! Weet je de naam van de winkel nog? Deventer is voor mij nog wel te doen.

Middleme, ik ga eens kijken op die pagina. KreaDoe ben ik nog over aan het denken. Is het de moeite waard?

Taeda, dank! Als het goed is heb je nu mail.


stempelgalerie.nl
Echt de moeite waard, in het straatje zitten meerdere leuke winkeltjes! Ik ga zeker nog eens terug! :)
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

thingie

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:28

Bericht 24 Sep 2013 19:46

Re: Snail mail

ik ben straks 2,5 maand weg dus geen tijd voor snail mail. Misschien daarom nu extra teleurgesteld ;)

Het maken is ook superleuk, maar als je er dan niks voor terugkrijgt vind ik dat toch een behoorlijk dikke domper. Niet dat ik nou zo hebberig ben, maar ik vind post gewoon heel leuk.
VorigeVolgende

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers