Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoen zetten

<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 16 Nov 2014 16:21

Re: Schoen zetten

Hier ook vanaf baby al de schoen gezet, ze snappen het wel niet, maar we vonden het zelf wel leuk. Vanaf 3,5 ongeveer begon onze oudste het echt te beseffen.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem75

Bericht 16 Nov 2014 17:13

Re: Schoen zetten

S. mag 3x zijn schoen zetten. En T. uiteraard dan ook :)

Vanochtend heeft S. een vliegtuigje van Planes gehad en T. een klein puzzeltje

Verder heb ik nog voor S. en T. beide een nieuwe pyjama en voor S. nog een verrassingsei en moet ik nog iets voor erbij verzinnen en voor T. heb ik van die gekleurde ringen voor aan de kinderwagen.

We gaan zo bij mijn ouders eten en daar krijgt S. een chocoladeletter van Cars en het Sinterklaasboekje van Woezel en Pip en T. krijg een speelgoedsleutelbosje.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 16 Nov 2014 18:24

Re: Schoen zetten

Hier mogen ze in totaal 5x de schoen zetten. Ik had de strenge opdracht van de oudste gekregen om de kleurplaat van het sinterklaasjournaal uit te printen zodat piet kon zeggen wanneer hij de schoen mag zetten. Haha ik heb dus ook braaf zitten kleuren gisteravond.

Normaal mogen ze op woensdag en zaterdag de schoen zetten, nu wisselen de dagen iets omdat we de komende weken op die dagen veel dingen al hebben staan.

Ze krijgen meestal een cadeautje, iets van een paar euro. Vanochtend zat er bij de oudste een knutselsetje van Planes in, voor dochter een pietenmuts met naam en voor de jongste een balletje van Woezel en Pip.

Toen de oudste geboren was, was hij net 1,5 maand toen sinterklaas aankwam. We hebben toen 1x de schoen gezet, gewoon voor de leuk.

Hier snappen de oudste 2 het volledig, er worden keihard liedjes gezongen en ze zijn nu al aan het aftellen tot ze weer de schoen mogen zetten. Zo'n leuke tijd dit!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem112

Bericht 16 Nov 2014 18:32

Re: Schoen zetten

Hier mogen ze drie keer de schoen zetten, elke zaterdag en op 6 december hebben we pakjesavond.
Vanmorgen zat er bij beide een klein chocolade sintje in, ze waren er zo blij mee!

Volgende twee keer heb ik nog niks maar ik denk dat ik er de volgende keer een kleurboekje in stop en die keer erna iets van pepernoten.
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 17 Nov 2014 15:05

Re: Schoen zetten

Hier mogen ze ook 3x hun schoen zetten. Op zaterdag.
Afgelopen zondag hadden ze beide een boekje in de schoen en voor dochter een chocolade munt en wat pepernoten.
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 17 Nov 2014 21:02

Re: Schoen zetten

Mijn zoon heeft vandaag voor het eerst (dit jaar dan) zijn schoen gezet. Hij krijgt een klein chocoladeautootje. Ik heb nog een klein cadeautje liggen (stempeltjes) en de laatste keer doe ik weer wat lekkers erin.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers