Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kledingkast (Pax of...?)

<<

Anoniem181

Bericht 03 Nov 2014 13:19

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Ik heb vorig jaar een kledingkast gekocht bij Leen Bakker en daar heb ik spijt als haren op mijn hoofd van. Gelukkig was die kast niet zo duur dus we zijn nu aan het sparen voor een, jawel, Pax kast. Dus hup! Naar de Ikea! :thumbup:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Nov 2014 21:48

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Whaha Alex, kijk dat vind ik toch wel goed om te lezen haha :D

Oh Sarah, Pax inloopkasten... Yum!

:):):) @ Suus
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem151

Bericht 03 Nov 2014 21:57

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Hier ook Pax kasten, in ons vorige huis hadden we 3 meter. Nu deze kasten opgesplitst. 1,5 meter op onze slaapkamer (mijn kledingkast, een meter met roedes en een halve meter met lades) 1 meter met planken op mijn hobbykamer en een halve meter op de babykamer met roedes en planken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Nov 2014 22:15

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Oh leuk die foto's van de binnenkant. Wat een ruimte!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem129

Bericht 03 Nov 2014 23:44

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Hier ook een pax kast en ik ben fan! Mijn man heeft hem wel vermaakt zodat hij onder de schuine kap zit en daarachter ook nog bergruimte zit!

Afbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 04 Nov 2014 07:31

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Heel mooi Lien!
Wij hebben ook een pax kast gekocht voor onze nieuwe slaapkamer straks:
Afbeelding

elk met vier lades over een meter breed en dan een meter hang gedeelte. Bovenste 40 cm een plank.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Nov 2014 07:38

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Goeie aankoop AM! En daar gaan dan alle kleren in? Ik vind het ZO lastig inschatten of alles past!

Oeh Lien, handig van je man!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem173

Bericht 04 Nov 2014 08:02

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Nou elk een meter kast voor de kleding die we het meeste dragen. Ik hang denk ik jurkjes en blazers opm mss truien ook. Shirtjes en broeken in de lades. En daarnaast hebben we nog onderstaande ladekast gekocht. Voor ondergoed, sokken, basic hemdjes enzo. Past helaas geen grotere pax op onze slaapkamer en we hebben geen zin om steeds naar een andere kamer te moeten.
http://m.ikea.com/us/en/catalog/products/art/10239280/

en daarnaast hangen we natuurlijk nog jassen op zolder en beneden hebben we een schoenenkast.
<<

Anoniem151

Bericht 04 Nov 2014 20:17

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Ik heb echt wel 1,5 meter nodig :)
Afbeelding
Afbeelding

En de binnenkant van de kast van zoon:
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 04 Nov 2014 21:05

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Leuk, al die foto's! Ook om die binnenkanten te zien.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 04 Nov 2014 21:14

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Wij hebben ook een Pax kast.
Die van ons heeft 4 lades, twee lange en twee korte deuren. Oh oh wat ben ik weer duidelijk.
Zal er morgen een foto van maken.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Nov 2014 21:33

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Ohh leuk al die foto's!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem287

Bericht 14 Nov 2014 00:08

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Hier ook een Pax fan! :heart: Sterker nog, ik werk op die afdeling en ben zelfs verantwoordelijk voor Pax samen met een andere collega. Wij hebben dezelfde deuren en handgrepen als Lien, en ook dezelfde breedte (3 meter). Verder hebben we tegenover de 3 meter nog een pax van 1,5 meter staan en iets verderop nog een kast van 50 cm (ondiep, maar de rest is allemaal diep)

Wij hebben onze kasten trouwens in april gekocht en vlak daarna kwam er allemaal nieuwe inrichting bij voor in de Pax, zoals lades met glazen frontjes, nieuwe schoenenopbergers, uittrekbare planken (voor bijvoorbeeld een sieradeninzet of een inzet om je riemen opgerold in te leggen), glazen planken, een verdeler om een deel van je kast in tweeën te delen, speciale ophangers voor riemen, stropdassen en sjaals, en nog veel meer. Wij hebben dus geen spectaculaire dingen in onze kast zitten nog. Heb net even foto's gemaakt van de binnenkant. De foto's zijn wel van slechte kwaliteit en er staat een felle lamp op dus het lijkt allemaal een beetje gelig.

Dit is het bovenste gedeelte van mijn 100 cm kast, met bovenin opbergdozen met zomerkleding. De plank lijkt doorgezakt maar dat is in werkelijkheid niet zo.
Afbeelding

Dit is het onderste gedeelte van mijn 100 cm kast, met onderin een mandje met sokken en daarboven een la met ondergoed.
Afbeelding

Dit is mijn 50 cm kast. Ideaal trouwens die opbergdozen, je trekt ze eruit en kunt makkelijk iets eruit pakken.
Afbeelding

Mijn vriendin heeft de andere 1,5 meter van de kast van 3 meter, maar die doet me wat als ik dat laat zien. Ik ben zeg maar de nette van ons twee :wink:

Dit is de 50 cm kast van de kast van 1,5 meter.
Afbeelding

Afbeelding

En dit is het onderste gedeelte van 100 cm kast van de kast van 1,5 meter. Onderin zitten 4 wasmanden. Echt ideaal want we hebben verder geen ruimte om wasmanden neer te zetten. De kast lijkt trouwens helemaal onderaan bij de plint kromgetrokken, maar dat is niet zo, ligt aan de foto. De eerste plank die je ziet is wel wat aan het doorzakken, want daar staan te zware spullen op (gereedschap e.d.). De rest van deze kast heeft allemaal planken.
Afbeelding

Dit is de losstaande 50 cm kast (ondiep), met administratie, boeken en schoenen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Nov 2014 07:42

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Oeh Siamsa thanks voor het uitgebreide bericht! Wat een ruimte hebben jullie zo! We zijn er inmiddels over uit dat we sowieso Pax willen iig! Ik vind het nog een beetje spannend om uit te zoeken hoe groot 'ie kan worden. 3m past op zich, maar dan is het best krap en heel vol. 2.50m zou dan beter zijn, maar goed, hoe meer ruimte hoe beter :D Binnenkort weer eens naar de Ikea!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem222

Bericht 14 Nov 2014 10:58

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Super leuuukk! Wij zijn nu ook aan het sparen voor een pax. We hebben al een pax, maar dat is een hoekkast (en bruin) uit mijn zus haar oude huis en we willen gewoon een rechte, witte, van drie meter. Zoals die van Lien! Can't wait!
<<

Anoniem205

Bericht 14 Nov 2014 12:40

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Ik houd ook van mijn pax! Wij hebben 2x 1 meter met schuifdeuren; een deel voor mijn vriend en een deel voor mij. En dan nog 2x een halve meter met spiegeldeuren. De 1 meter kasten zijn de diepe variant, de 50cm kasten zijn de ondiepe variant. Anders paste het niet in de kamer.
<<

Anoniem119

Bericht 14 Nov 2014 12:51

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Wij hebben ook een hele mooie grote pax!


Rechterhelft is van mij. Links van vriend. Deze melkglazen deuren zijn ook nog eens super handig want je kunt er met white board markers op schrijven. Ideaal als je een paklijst maakt voor de vakantie.

Afbeelding


Straks in het nieuwe huis hebben we echt Pax Galore want in de slaapkamer staat al deze kast die we overnemen.

Afbeelding


We twijfelen nog of we ze allebei in de slaapkamer zullen houden of eentje naar zolder en zo ja welke.

En dan in de andere slaapkamer staat deze kast, is ook pax volgens mij. Wat een ruimte. Heerlijk!


Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Nov 2014 13:09

Re: Kledingkast (Pax of...?)

dit is mijne. We hebben beide de helft. Ik heb nog een schoenenopberg ding eronder. Aan de linkerkant staat nog een kast voor handdoeken dekbedden. En dat lage kastje is onze wasmand

Afbeelding
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Nov 2014 13:10

Re: Kledingkast (Pax of...?)

marin wat een ruimte krijg je straks

ben even de naam kwijt maar waar zijn die bakken die lijken me ideaal
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Nov 2014 22:22

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Ohh wat een ruimte al die Paxen. Ik vind het wel spannend of het allemaal zou passen hoor! Maar ik wil ze allemaal wel! Behalve die melkglazen deuren van Marin :D Ik wil helemaal niet half door het raampje heen kunnen zien haha!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem119

Bericht 15 Nov 2014 07:49

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Haha in het echt valt het wel mee hoeveel kleding je ziet. Hoewel we m tegenwoordig vaak open hebben om te luchten ivm schimmelpreventie. Maar ik vind die normale witte kast deuren ook t mooist.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 15 Nov 2014 11:25

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Wij hebben zeg maar PAX kasten zonder deuren geplaatst tegen 1 wand van de slaapkamer en deze afgesloten met een systeem van schuifdeuren die van vloer tot plafond gaan. Super veel ruimte dus, voor ook andere rotzooi.

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 17 Nov 2014 00:47

Re: Kledingkast (Pax of...?)

Prachtig gekkie!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers