Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Familie gezocht, rtl 4.

<<

caribbeanlover

Bericht 16 Nov 2014 14:24

Familie gezocht, rtl 4.

Wie kijkt dat ook? Gister zag ik een voorstukje van de aflevering van vanavond waar een vrouw haar echte vader zoekt. Toen zag je de man in beeld die het kan zijn en hij zei ''ik hoop dat de uitslag negatief is''................nou ja zeg!
Ik hoop dat hij daarmee niet bedoeld wat ik denk en mocht dat zo zijn, dan snap ik uberhaupt niet dat hij mee werkt.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 16 Nov 2014 14:35

Re: Familie gezocht, rtl 4.

Die voorstukjes zijn natuurlijk compleet gemonteerd en proberen een trigger te zijn om te kijken. Dat snap je toch zelf ook wel. Waarschijnlijk heeft die man er een heel goede reden voor om dit te zeggen en is dit volledig uit zijn context gerukt.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Nov 2014 17:13

Re: Familie gezocht, rtl 4.

Tuurlijk weet ik ook wel dat ze het zo plakken dat men gaat kijken, maar nu zei hij letterlijk dat hij hoopt dat de uitslag negatief is.
Maar misschien klopt mijn gedachten niet hoor dat kan.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 16 Nov 2014 17:21

Re: Familie gezocht, rtl 4.

caribbeanlover schreef:Tuurlijk weet ik ook wel dat ze het zo plakken dat men gaat kijken, maar nu zei hij letterlijk dat hij hoopt dat de uitslag negatief is.
Maar misschien klopt mijn gedachten niet hoor dat kan.



En als hij nou zegt: Ik hoop dat de uitslag negatief is, want ik heb haar nooit een fijne jeugd kunnen geven en dat vind ik heel erg.
Of Ik hoop dat de uitslag negatief is, want ik het haar nooit leren kennen en heb haar hele leven gemist.

Toen ik de voorstukjes zag, moest ik meteen aan zo'n tekst denken die zou kunnen volgen.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Nov 2014 21:30

Re: Familie gezocht, rtl 4.

Zie je had ik toch gelijk! Ik vind het echt heel sneu voor die vrouw. Bij de uitslag zat hij er maar bij als een zoutzak, omhelsde haar niet ofzo dus ik snap niet waarom hij mee heeft gewerkt.
Zij heeft zoveel moeten missen en ik vind dat zij er recht op heeft om hem te leren kennen, want het kan zo voorbij zijn. Nu weet ze eindelijk wie haar vader is en dus vind ik dat hij er best moeite voor mag doen. Dat hij een eigen gezien heeft dat snap ik, maar wie weet willen zijn kinderen die er dus een zus bij hebben haar wél leren kennen.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers