Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dat was het dan..

<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 13 Nov 2014 18:02

Re: Dat was het dan..

Lief dat je aan me denkt! Het gaat wel, de berusting overheerst omdat ik wel echt achter de beslissing sta. Het is wel lastig om nog samen te wonen, gelukkig heb ik per 1 december andere woonruimte. We hebben geen ruzie maar het is iedere keer confronterend en daardoor is het ook moeilijk om echt verder te gaan.
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Anoniem86

Bericht 13 Nov 2014 18:18

Re: Dat was het dan..

Kan me voorstellen dat het toch wel heel moeilijk en confronterend is als je nog samen in het huis woont, waar je toch echt samenwoonde natuurlijk. Enige ' fijne' is wel dat je achter je beslissing staat, en het samenwonen dat niet moeilijker maakt. Wat fijn om te horen dat je een andere woonruimte gevonden hebt! In dezelfde stad? Ik gun je alle geluk.
<<

Anoniem211

Bericht 13 Nov 2014 19:57

Re: Dat was het dan..

Jeetje, sterkte..
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 13 Nov 2014 20:37

Re: Dat was het dan..

Lief, dankjewel. Ik ga midden in het centrum wonen, erg leuk! Ik heb het via een vriendin gevonden en uiteindelijk is dat nog best snel gedaan, dus ik mag niet klagen. Het is wel gedeeld maar met een leuke meid en we hebben wel allebei onze eigen badkamer dus geen rijen 'smorgens. Ik zal blij zijn als het zover is!
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Anoniem234

Bericht 15 Nov 2014 22:02

Re: Dat was het dan..

Veel sterkte! Lijkt me erg moeilijk maar erg fijn dat het op zo'n 'fijne' manier gaat.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers