Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


OMG, wat ziet zij eruit zeg!

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 14 Nov 2014 13:41

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Pippa schreef:
Poppy schreef:Het erge is nog, dat het gewoon overslaat op die jonge meiden. Mijn zusje heeft bijv al haar lippen laten doen...
Ik doe het echt gewoon niet.



Maar ligt dat niet meer aan je zusje dan? Want in mijn omgeving ken ik echt niemand die zich door dit soort "rages" laat meeslepen en zulke dingen laat doen omdat het zou horen en ze mee willen doen.

En denk bij jonge meiden aan iemand rond de 18 die misschien nog wat naïef is, maar jouw zusje is al rond de 24 toch?


Ze is idd 24, maar met 18 hebben de meeste meiden nog geen geld voor dit soort ingrepen....misschien ligt het ook wel aan haar en de mensen met wie ze omgaat hoor, dat kan. Mijn moeder bijvoorbeeld vind het allemaal even prachtig en zit zelf ook al aan de botox. Ik vind dat zo'n verkeerd signaal afgeven, heb er ook al weleens ruzie om gehad met haar.
Nu beginnen ze weer over mijn tanden, daar zitten witte vlekjes op en dat is tegenwoordig weg te halen blijkbaar. Maar dat soort kleine 'imperfecties' maken toch wie je bent?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 14 Nov 2014 13:50

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

En ze waren zo mooi, van nature..
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2014 14:30

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Poppy schreef:
Pippa schreef:
Poppy schreef:Het erge is nog, dat het gewoon overslaat op die jonge meiden. Mijn zusje heeft bijv al haar lippen laten doen...
Ik doe het echt gewoon niet.



Maar ligt dat niet meer aan je zusje dan? Want in mijn omgeving ken ik echt niemand die zich door dit soort "rages" laat meeslepen en zulke dingen laat doen omdat het zou horen en ze mee willen doen.

En denk bij jonge meiden aan iemand rond de 18 die misschien nog wat naïef is, maar jouw zusje is al rond de 24 toch?


Ze is idd 24, maar met 18 hebben de meeste meiden nog geen geld voor dit soort ingrepen....misschien ligt het ook wel aan haar en de mensen met wie ze omgaat hoor, dat kan. Mijn moeder bijvoorbeeld vind het allemaal even prachtig en zit zelf ook al aan de botox. Ik vind dat zo'n verkeerd signaal afgeven, heb er ook al weleens ruzie om gehad met haar.
Nu beginnen ze weer over mijn tanden, daar zitten witte vlekjes op en dat is tegenwoordig weg te halen blijkbaar. Maar dat soort kleine 'imperfecties' maken toch wie je bent?


Precies.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron