Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind ik leuk!

<<

Anoniem321

Bericht 12 Nov 2014 13:53

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat ik morgen gelnagels krijg! Ik bijt al mijn leven lang nagels dus het zal enorm wennen zijn dat ik ineens nagels heb, maar ik zie er enorm naar uit.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 12 Nov 2014 14:53

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat ik een dag weg ben met mijn vriend. Zijn nu in Amsterdam, gaan vanavond naar het Nederlands elftal.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem321

Bericht 12 Nov 2014 15:40

Re: Vind ik leuk!

Wat leuk Rizzoli, veel plezier vanavond!
Lijkt mij ook nog wel eens leuk om zo'n voetbalwedstrijd mee te maken.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 12 Nov 2014 16:38

Re: Vind ik leuk!

Dat zei ik 2 weken geleden ook, kregen toen zaterdag 2 kaarten aangeboden voor een leuke prijs van een collega.
Anders hadden we er ook niet gezeten.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 13 Nov 2014 13:29

Re: Vind ik leuk!

Mijn dochter heeft zonder haar eerste tand gewisseld! Haha, wat kun je zelfs dáár trots op zijn <3
<<

Anoniem88

Bericht 14 Nov 2014 09:27

Re: Vind ik leuk!

Ik heb nu twee weken vrij, dat vind ik leuk :D Komende week ben ik jarig en ik heb min of meer besloten om vandaag of morgen even bij de Specsavers langs te gaan en mezelf een bril en zonnebril op sterkte cadeau te doen. Ik heb een doorlopend krediet en daar moet het dan van af, maar ik wil al zo lang een zonnebril op sterkte, en ik gun mezelf al zo weinig de afgelopen tijd, dat ik vind dat ik dat nu wel eventjes verdiend heb.

En sinds gisteren borrelt het idee om ergens in de komende twee weken een hotelovernachting voor ons samen ergens te boeken voor een paar tientjes p.p., ook van m'n krediet, maar daar twijfel ik nog over. Want dan moeten we ook nog met de trein er naartoe, willen we ook nog wat eten en drinken daar natuurlijk en nog wat leuke dingen doen en bezichtigen. Dat vind ik dan weer te prijzig worden, en ik wil niet te wel krediet opsnoepen omdat ik het daar niet voor bedoeld vind, maargoed, van dat idee wat door m'n hoofd speelt word ik wel erg blij :)
<<

ChiQ

Bericht 14 Nov 2014 09:58

Re: Vind ik leuk!

Dat het nieuwe bedrijf van mijn man zó lekker loopt.
<<

ChiQ

Bericht 14 Nov 2014 10:01

Re: Vind ik leuk!

Dundas, je moet beide dingen lekker doen. Dan neem je lekker alleen een hoofdgerecht, tijdens t uit eten gaan en deel je een desert. Dan neem je zelf wat brood mee en beleg en eet je dat in je hotelkamer op voor het naar buiten gaan. Je verdiend een zonnebril en even een nachtje weg!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Nov 2014 10:10

Re: Vind ik leuk!

Ik wist niet dat je man een nieuw bedrijf had. Is hij gestopt met zijn andere werk of doet hij dat erbij?

Dundas, misschien kun je voor het eten een Grouponaanbieding zoeken in de plaats waar je naartoe gaat? Er zijn vast ook wel leuke dingen te doen die niet veel kosten.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 14 Nov 2014 10:11

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat ik zo met mijn man en ons hondje vertrek voor een weekendje op de Veluwe. Luxe huisje, uit eten, winkelen, wandelen en vooral lekker uitrusten met een goed boek bij de open haard :D
<<

ChiQ

Bericht 14 Nov 2014 10:15

Re: Vind ik leuk!

Susan schreef:Ik wist niet dat je man een nieuw bedrijf had. Is hij gestopt met zijn andere werk of doet hij dat erbij?

Dundas, misschien kun je voor het eten een Grouponaanbieding zoeken in de plaats waar je naartoe gaat? Er zijn vast ook wel leuke dingen te doen die niet veel kosten.



Nee hoor, hij werkt ook nog steeds en dit nieuwe internetbedrijf werkt nu terug, heel fijn! Hij heeft mensen ook in dienst dus dat was best spannend!
<<

Anoniem222

Bericht 14 Nov 2014 10:25

Re: Vind ik leuk!

Wat spannend ChiQ! Wat voor bedrijf is het?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 14 Nov 2014 10:29

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat we vanavond voor de tweede keer een huis gaan bezichtigen! We hopen dit jaar nog te kopen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem222

Bericht 14 Nov 2014 10:31

Re: Vind ik leuk!

Super leuk en spannend Spencer!
<<

Anoniem88

Bericht 14 Nov 2014 10:39

Re: Vind ik leuk!

ChiQ schreef:Dundas, je moet beide dingen lekker doen. Dan neem je lekker alleen een hoofdgerecht, tijdens t uit eten gaan en deel je een desert. Dan neem je zelf wat brood mee en beleg en eet je dat in je hotelkamer op voor het naar buiten gaan. Je verdiend een zonnebril en even een nachtje weg!

Ja he, zo denkt de gevoelskant van mij er ook over. Maar de rationele kant wil nog niet mee. Ik heb de laatste tijd zo zuinig leren doen en keuzes tegen elkaar af leren wegen dat dit bijna als geen optie voelt omdat ik het ergens gewoon zonde van m'n krediet vind. Gelukkig cind ik het kijken naar hotels en aanbiedingen ook erg leuk en fijn, wie weet kom ik de komende dagen nog wat tegen, zo niet, dan is het ook oké. Dan gaan we volgend jaar september gewoon lekker op vakantie.

Wat fijn dat het bedrijf van je man goed loopt!
<<

Anoniem222

Bericht 14 Nov 2014 10:46

Re: Vind ik leuk!

Misschien staat er wat leuks op travelbird Dundas! Daar hebben ze vaak leuke aanbiedingen. En wie weet kun je dan ergens nog zo'n kruidvat dagkaart overnemen? Scheelt ook weer!
<<

Anoniem88

Bericht 14 Nov 2014 11:09

Re: Vind ik leuk!

Ik ga even kijken! Ik heb van m'n leidinggevende strikte 'orders' gekregen om ook écht te gaan genieten dus ik heb me voorgenomen om de komende twee weken elke dag iets te doen waar ik blij van word. Al is het maar koekjes bakken ofzo :P En een boswandeling staat sowieso ergens op de planning, en dus misschien een nachtje weg. En lukt dat niet dan wil ik gewoon een dagje naar Antwerpen ofzo.
<<

Anoniem86

Bericht 14 Nov 2014 11:10

Re: Vind ik leuk!

Ik heb leuke website waar je voor 25 euro pp kan slapen 1 nacht, ik geloof met ontbijt.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Nov 2014 11:51

Re: Vind ik leuk!

dundas ik zou het gewoon doen. Je hebt ook af en toe iets leuks nodig. Is ook goed om er even uit te gaan
Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 14 Nov 2014 11:56

Re: Vind ik leuk!

Lief, allemaal :) Pippa, welke site is dat?
<<

Anoniem131

Bericht 14 Nov 2014 13:06

Re: Vind ik leuk!

2e bril is gratis bij Specsavers. Scheelde bij mij een heel mooi bedrag.
<<

Anoniem133

Bericht 14 Nov 2014 13:57

Re: Vind ik leuk!

Ik ga morgen een paar uurtjes iets leuks doen met een vriendin en ik heb er zó'n zin in!
<<

Anoniem88

Bericht 14 Nov 2014 14:02

Re: Vind ik leuk!

Francaise schreef:2e bril is gratis bij Specsavers. Scheelde bij mij een heel mooi bedrag.

Klopt! Daarom een bril en zonnebril idd. Betaal ik m'n zonnebril en die gewone bril krijg ik er zomaar bij. Moet alleen de evt extra glasopties bijbetalen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Nov 2014 15:59

Re: Vind ik leuk!

Dat ik eventjes het huis voor mezelf heb en ik nu met een groot glas thee en een dekentje op de bank zit te forummen. Ik had eigenlijk nu net begonnen moeten zijn aan mijn late dienst maar omdat ik nogal een moeilijke week heb gehad, heb ik vandaag vrij gekregen. Ik geniet echt!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 14 Nov 2014 19:19

Re: Vind ik leuk!

Spencer schreef:Ik vind het leuk dat we vanavond voor de tweede keer een huis gaan bezichtigen! We hopen dit jaar nog te kopen.

Leuk Spencer! Wij zitten nu in ongeveer dezelfde situatie, gaan dinsdag voor de tweede keer bij het huis kijken, met een aankoopmakelaar. Ik vind het zo spannend!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers