Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 09 Nov 2014 10:27

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Ik zou het persoonlijk niet doen, maar ik had sowieso weinig zijn om nog buiten mijn coconnetje te komen de laatste weken. En ik zag iemand schrijven 'een kind is niet binnen een half uur geboren'. Dat meestal idd niet, maar mijn tweede bevalling was een weeënstorm van 2 uur en toen was hij er al. Ik had er niet aan moeten denken om in de auto te moeten zitten in die tijd en langs de snelweg te bevallen...

Ik denk dat je gewoon voor jezelf moet kijken wat jij nog verantwoordelijk vind en waar jij je prettig bij voelt. Je bent daar natuurlijk ook op een vertrouwde bekende plek, dat scheelt ook :)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem112

Bericht 09 Nov 2014 10:46

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Als je heg zelf ziet zitten lekker gaan! Je weet nooit van te voren hoe iets zal lopen..
Ik ging bij de eerste met bijna 39 weken ook nog een dag weg ruim twee uur van huis, hij kwam pas met 41+3 bij d'r jongste wilde ik met 36 weken echt niet meer ver weg, zij kwam met 38+4
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 09 Nov 2014 10:52

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Eerste bevalling duurde 15 uur, 2e nog geen 2 uur...
Had ik 2 weken geleden nog gezegd: gewoon lekker gaan joh! Nu zou ik toch zeggen: ik zou het niet doen :)
<<

Fiene

Bericht 09 Nov 2014 14:33

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Wat zegt je vk er eigenlijk van? Misschien heeft zij nog wijze woorden voor je;)
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 09 Nov 2014 15:17

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

[quote="Milou"]Edit: mocht er wat gaan rommelen komt dat heus wel goed. Een baby is er niet binnen een half uur.
[quote]

In het grote geheel is dit niet zo, maar ik ken mensen die er toch echt maar een half uur over gedaan hebben! Ook mensen die er een dag over deden hoor. Maar wat ik ermee wil zeggen is, daar is gewoon geen pijl op te trekken.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 09 Nov 2014 16:33

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

ik zou het niet doen maar dat ligt ook aan mijn eerste zwangerschap en bevalling.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 12 Nov 2014 09:44

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben er nog niet uit wat ik doe. Ik ga het vanmiddag eerst even met de gyn bespreken en aan de hand daarvan beslissen of ik morgen wel of niet ga.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Nov 2014 10:03

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Linnie schreef:Toen ik 40+3 was ben ik nog gewoon naar een feestje geweest, en kwam ze met 40+6 pas.

Dat is toch totaal iets anders? Een feestje of 4 dagen aan de andere kant van het land logeren? Ik heb ook nog van alles gedaan tot 40+5, lijkt me niets raars aan. Gekke vergelijking.

Hoe dan ook, ik zou er zelf niet aan beginnen. Maar dan meer omdat ik niet in een ziekenhuis ver weg zou willen bevallen. Straks moet je er een paar nachtjes blijven met de baby, lijkt me niks. Ik moest ook een paar dagen blijven en vond het erg fijn dat familie en vrienden gewoon langs konden komen.
#teammaple🍁
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 12 Nov 2014 10:21

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Om daar in het ziekenhuis te liggen vind ik niet zo erg, misschien juist wel liever daar dan hier. Ben er bekend en mijn familie en vrienden wonen er, dus qua oppas met de kinderen en qua kraambezoek is dat juist gezelliger/handiger. Het enige punt is eigenlijk dat mijn man er op tijd bij zal zijn, mocht ze zich toch te vroeg al melden.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Nov 2014 10:27

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Ohja dat verandert de zaak wel.
Hee en is de rit met de auto sneller dan 3 uur? Je zou nog aan vrienden met een auto kunnen vragen of ze die dagen stand by willen staan en je man er eventueel heen willen rijden.
#teammaple🍁
<<

Anoniem280

Bericht 12 Nov 2014 20:04

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Ik zou het dus niet meer doen! Maat onze situatie is sinds gister drastisch veranderd. Voor diegene die willen weten wat, verwijs ik jullie door naar februari-maart 2015 topic.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 12 Nov 2014 20:51

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Met de auto buiten drukke tijden om is het in twee uur te rijden Urban Naked, maar ik zal dan toch naar een ziekenhuis op 20 min rijden gaan ipv die op 10 min omdat die van 20 min onze kant op is en die van 10 min de andere kant. Dus dat moet in pincipe dan in ruim 1,5 uur te doen zijn. Zijn collega staat standby en mijn vader zal ze tegemoet rijden als het toch begint. En anders zijn er ook nog taxi's.

De gyn vond dat ik juist wel moet gaan en zei dat als de bevalling daar toch begint, dat dat dan waarschijnlijk is omdat ik daar juist meer op mijn gemak ben mbt de oudste twee en dat dat voor de voortgang (en het herstel) van de bevalling alleen maar gunstig is en de kans verkleint dat er ingegrepen moet worden met een keizersnede omdat ik de boel dan waarschijnlijk niet blokkeer. De kans dat mijn man niet op tijd is schat hij erg klein in aangezien ik nog niet eerder ontsluiting heb gehad en de kans dat het heel snel zal gaan dan gewoon niet zo heel groot is. Zijn advies was ook om zodra ik ook maar enige verandering in buik, rug of benen voel, dat ik dan niet moet twijfelen en gewoon voor een ctg naar het ziekenhuis moet gaan.
Laatst gewijzigd door Chaos op 12 Nov 2014 20:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 12 Nov 2014 20:52

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Sterkte Caramba, hopelijk blijven ze nog lekker warm in je buik voorlopig!
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Nov 2014 21:55

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Nou Chaos, zo te lezen moet je dat dan dus gewoon lekker doen! Alvast veel plezier!
#teammaple🍁
<<

Anoniem74

Bericht 12 Nov 2014 23:09

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Heb je het nu over a waar je naartoe wilt (daar woont toch jouw familie)?

Ik zou het gewoon doen, volgens mij ook wel prettig dat er sowieso iemand is voor de twins mocht het ineens beginnen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Nov 2014 23:21

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Het is natuurlijk ook wel heerlijk als je even lekker kunt ontspannen met je familie om je heen. Ik zou het denk ik toch ook wel doen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 13 Nov 2014 18:26

Re: Met 36 weken nog 4 dagen weg zonder man?

Ja klopt, Ig-nore.

Ik ben ook gegaan. Als het alleen om een verjaardag ging was ik misschien toch thuis gebleven, maar ik combineer de verjaardag nu met een feestje van mijn oom die viert dat hij 3 jaar kankervrij is en dat vind ik toch wel een belangrijk genoeg feestje om het kleine risico dat er is te lopen.
Afbeelding

I & N juni 2010
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron