Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snail mail

<<

Anoniem 53

Bericht 23 Sep 2013 18:20

Re: Snail mail

Mierzoet schreef:Wanneer is de verstuurdatum?
Ik wil ook graag meedoen namelijk maar heb het heel druk en zou wel een weekje extra willen. Nu heb ik het ook niet gehaald en ben ook niet tevreden met datgene wat ik gemaakt heb dus daar baal ik dan van, vooral voor de ontvanger!

Iets meer tijd zou ik ook fijn vinden. Was nu een dag te laat, maar vind het leuker als ik er meer tijd voor kan nemen.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 23 Sep 2013 18:23

Re: Snail mail

Leuk!! :D Hopelijk is alles heel aangekomen.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 23 Sep 2013 18:40

Re: Snail mail

Willem, is het de bedoeling dat ik jou via PM mijn e-maildres stuur?
<<

Anoniem22

Bericht 23 Sep 2013 19:14

Re: Snail mail

Mikado, van harte welkom! Hoe heb je ons precies gevonden? Erg leuk dat je je hebt aangemeld.

Lookie, er staat geen minimum of maximum voor het aantal cadeautjes. De voorkeur gaat wel uit naar zelfgemaakte goodies, maar dit hoeven zeker geen grote en uitgebreide dingen te zijn. Je bent vrij om te maken wat je wil, dus je kan aan de hand van het lijstje met kenmerken van de persoon op je lootje zelf een thema bedenken en daar iets in maken. Net waar je zin in hebt en waar je de middelen voor hebt.

Nog even een kopie van de beschrijving:
1) Vul je naam in op de lijst in dit topic en stuur je emailadres naar mij via PM.
2) Via de website lootjestrekken.nl krijg je een email met het verzoek je lootje in te leveren. Wanneer je op deze link klikt kom je op een pagina waar je door kan klikken naar je verlanglijstje. Hier vul je wat eigenschappen van jezelf op in, zodat de persoon die jouw lootje krijgt ongeveer weet voor wie ze wat gaat maken en zodat ze enkele aanknopingspunten heeft bij het schrijven van de brief. Vergeet niet je adres in je verlanglijstje te zetten!
3) Wanneer iedereen haar lootje heeft ingeleverd volgt er een tweede mail met de link naar het verlanglijstje van het lootje voor wie je wat gaat maken. Zodra de lootjes getrokken zijn zal ik de definitieve einddatum vaststellen. Je hebt altijd minimaal twee weken om de Snail Mail af te ronden. Een Snail Mail bevat in elk geval een brief en één of meerdere (zelfgemaakte) goodies.
4) Zodra je een Snail Mail ontvangen hebt 'registreer' je deze in het topic, natuurlijk met foto's

Mierzoet en Auxo, Ik zal er deze keer rekening mee houden dat je zeker die 14 dagen de tijd hebt, waar mogelijk langer. In de vorige ronde was dat zo'n anderhalve week, maar dat blijkt toch te kort te zijn. Die ervaring had ik zelf ook.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 23 Sep 2013 19:18

Re: Snail mail

Parisienne
Isis
Meisje
LDJ
Middleme
Funk
Siamsa
Mikado
Lookie
Auxo
Taeda?
Blue Phone
Siem
<<

Anoniem 53

Bericht 23 Sep 2013 19:32

Re: Snail mail

Fijn Willem, vind het namelijk echt heel erg leuk om te doen!
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:09

Bericht 23 Sep 2013 20:49

Re: Snail mail

Ik heb de beschrijving even in de OP gezet!
💜💜💙💙
<<

Anoniem97

Bericht 24 Sep 2013 12:30

Re: Snail mail

Parisienne
Isis
Meisje
LDJ
Middleme
Funk
Siamsa
Mikado
Lookie
Auxo
Taeda?
Blue Phone
Siem
Gaia

Meer tijd vind ik ook wel prettig, met 2 kinderen is het best lastig om tijd te vinden :)
<<

Anoniem97

Bericht 24 Sep 2013 12:33

Re: Snail mail

Ik heb mijn swap gekregen van Auxo vandaag!
Erg leuk! Dank je wel!

En je woont helaas te ver weg anders had je hier best mogen oppassen :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem171

Bericht 24 Sep 2013 16:05

Re: Snail mail

Meiden uit snail ronde 3... wie heeft zijn snail al gehad? En waar blijven de foto's? Ik ben nieuwsgierig!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 24 Sep 2013 16:11

Re: Snail mail

Ik heb m gehad, foto's staan een of twee pagina('s) eerder. Mijn snail is ook aangekomen bij LDJ, daar nog geen foto's van gezien.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 24 Sep 2013 16:36

Re: Snail mail

Bij deze mijn foto's (sorry dat ze zo groot zijn weet niet hoe ik ze kleiner kan maken). Bedankt Silke!
Een zelfgemaakte boekenlegger, een hele leuke brief met mooie tekening. Een haakpatroon, chocola, thee en een leuke zelfgemaakte deurhanger :heart:

Afbeelding

Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 24 Sep 2013 16:48

Re: Snail mail

Ben benieuwd wanneer mijn SnailMail binnen gaat komen uit ronde 2 :yes: Blijf geduldig wachten..
Trots op mijn stoere ventje!
<<

thingie

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:28

Bericht 24 Sep 2013 16:50

Re: Snail mail

Jeanette schreef:
Nee, was helaas brievenbuspost, dus geen track&trace code helaas. :thumbdown:

Pakketjes zijn net weg gebracht! :cheering:


Ook nog voor mij? Er is nog steeds niks namelijk. En andere dikkere enveloppen komen hier gewoon aan.
Ik vind t in ieder geval niet leuk meer. Lullig voor jou als t echt waar is dat de post zo'n bende is.
<<

Anoniem79

Bericht 24 Sep 2013 17:21

Re: Snail mail

zonneschijn schreef:Ben benieuwd wanneer mijn SnailMail binnen gaat komen uit ronde 2 :yes: Blijf geduldig wachten..


Ik wacht nog steeds geduldig op mijn post uit ronde 1.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 24 Sep 2013 17:23

Re: Snail mail

Herfstblaadjes schreef:
zonneschijn schreef:Ben benieuwd wanneer mijn SnailMail binnen gaat komen uit ronde 2 :yes: Blijf geduldig wachten..


Ik wacht nog steeds geduldig op mijn post uit ronde 1.


Oh echt, weet je wel wie jou had?
Trots op mijn stoere ventje!
<<

thingie

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:28

Bericht 24 Sep 2013 17:24

Re: Snail mail

Was dat ook niet Jeanette? T is toch wat met die post. :thumbdown:
<<

Anoniem 41

Bericht 24 Sep 2013 17:31

Re: Snail mail

Ik heb nog niets gehad maar heb ook nog niets opgestuurd. Ik heb de deadline niet kunnen halen en dat weet mijn lootje inmiddels ook. Heb haar gewoon even een berichtje gestuurd dat ik het niet ging redden en dat vond ze prima. Ik ben nog niet tevreden met datgene wat ik heb gemaakt (in alle haast) dus doe er nog iets langer over zodat ze wel iets leuks krijgt! Anders vind ik het jammer voor haar en dat wil ik niet. Dus ze wacht in spanning op iets van mij!

Ik doe de volgende ronde even niet mee. Haal het niet allemaal, zit ook nog met mijn werk en opleiding dus het is even teveel.
<<

Anoniem22

Bericht 24 Sep 2013 18:02

Re: Snail mail

thingie, ik vind het oprecht heel vervelend dat je nog niets hebt, maar is het nu echt nodig om steeds zulke reacties te plaatsen? Ik vind ze wat negatief overkomen, daar is dit topic niet voor en het lijkt me bovendien zonde van je energie. Heb je Jeanette al een PM gestuurd? Ze zal zich echt niet iedere keer inschrijven om vervolgens niemand iets te sturen. Lijkt me niet dat iemand daar hobby aan kan hebben.
<<

anoniem39

Bericht 24 Sep 2013 18:25

Re: Snail mail

Ik ben benieuwd of mijn gestuurde snail mail al ontvangen is.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 24 Sep 2013 18:35

Re: Snail mail

Willem schreef:thingie, ik vind het oprecht heel vervelend dat je nog niets hebt, maar is het nu echt nodig om steeds zulke reacties te plaatsen? Ik vind ze wat negatief overkomen, daar is dit topic niet voor en het lijkt me bovendien zonde van je energie. Heb je Jeanette al een PM gestuurd? Ze zal zich echt niet iedere keer inschrijven om vervolgens niemand iets te sturen. Lijkt me niet dat iemand daar hobby aan kan hebben.


Ik snap je teleurstelling Thingie en ik zou er ook van balen maar ik vind het ook jammer dat de sfeer een beetje negatief wordt op deze manier in dit topic.
Hopelijk ontvang je snel een leuke snailmail die je opvrolijkt!
Ik heb de mijne vandaag ontvangen en ga zo ff foto's plaatsen.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 24 Sep 2013 18:36

Re: Snail mail

Degene voor wie ik 'm gemaakt heb heeft 'm al (foto staat een paar pagina's terug) hier is nog niks binnen. (Ik vanochtend snel naar beneden rennen toen ik de brievenbus hoorde maar helaas alleen folders)
<<

thingie

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:28

Bericht 24 Sep 2013 18:37

Re: Snail mail

Willem schreef:thingie, ik vind het oprecht heel vervelend dat je nog niets hebt, maar is het nu echt nodig om steeds zulke reacties te plaatsen? Ik vind ze wat negatief overkomen, daar is dit topic niet voor en het lijkt me bovendien zonde van je energie. Heb je Jeanette al een PM gestuurd? Ze zal zich echt niet iedere keer inschrijven om vervolgens niemand iets te sturen. Lijkt me niet dat iemand daar hobby aan kan hebben.


Ja ik vind het nodig zulke reacties te plaatsen. Dan ben ik maar negatief, ik vind het eerder realistisch. Ik heb veel tijd in mijn snailmail gestoken en dan krijg je er niks voor terug. Ik vind het gewoon ongeloofwaardig worden allemaal. Als het allemaal waar blijkt te zijn dat de post bij Jeanette echt elke keer kwijt raakt ben ik de eerste die haar excuses aan bied, voor nu ga ik er vanuit dat ik geen snail mail terug ga krijgen. En ja daar wordt ik negatief van. Is dat heel raar?

En waarom zou dit topic daar niet voor zijn? Er zijn nog steeds mensen die zitten te 'wachten' op snailmail van vorige rondes, dat lijkt mij wel in dit topic horen. De mensen die nog niks hebben gekregen worden compleet vergeten hier en dat vind ik jammer. Voor mezelf maakt het niks uit, ik ga er vanuit dat ik niks meer krijg en zaterdag ben ik weg dus voor mij hoeft het ook niet meer.
<<

Anoniem22

Bericht 24 Sep 2013 18:54

Re: Snail mail

Ik snap best dat je er niet blij mee bent, maar dat snapte ik ook na je eerste reactie. Je punt is duidelijk, maar het lijkt me onnodig om de sfeer in dit topic zo naar beneden te halen. Zeker nu blijkt dat ik niet de enige ben die het opvalt. Ik hoop in elk geval dat je gauw iets ontvangt, maar ook dat je je negatieve reacties iets kan aanpassen. We begrijpen allemaal dat je baalt en we leven zeker met je mee, maar dit vind ik ontzettend ongezellig.

Ik heb mijn best gedaan om voor je uit te zoeken van wie je iets zou moeten ontvangen, ik heb contact opgenomen met Jeanette. Meer kan ik niet voor je doen. Ik wil best nieuwe rondes blijven organiseren, maar dan wel graag met een positieve insteek. Zo gaat voor mij de lol er ook af.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 24 Sep 2013 19:01

Re: Snail mail

Hmm een hele post getypt en hij is niet geplaatst :S

Maar natuurlijk mag je even klagen maar elke post van jou in dit topic is negatief en daar stoor ik me ook aan. Ook heb ik aangeboden om een extra snailmail voor jou te maken zodat je toch iets hebt ontvangen maar daar kreeg ik ook geen reactie op.

Jeanette kan je geen klacht indienen bij PostNL? Als je er zoveel problem mee hebt en nu zijn het maar de snailmails maar wat als belangrijke post/documenten ook zoekraken/niet bezorgd worden.
VorigeVolgende

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers